FANDOM

Arthur Wright
Wright Papyon.png
Profili
Tam Adı Arthur Wright
Boyu 5'6" (1,68 m)
Yaşı 41*
Ağırlığı 158 lbs (69 kg)
Göz Rengi Kahverengi
Kan Grubu AB-
Durumu Hayatta*
Vakalar Geçmişin Sırları'nın bütün vakaları
Deniz Fenerinden At Beni(yalancı şüpheli)

Arthur Wright Criminal Case'in dördüncü sezonunda bulunan ana karakterlerden biridir ve Concordia Uçan Takımı'nda ki emniyet müdürüdür. Wright ayrıca Kendi Düşen Ağlamaz vakasında bir şüpheli ve Deniz Fenerinden At Beni vakasında yalancı şüphelidir.

Profili

Arthur Wright, Concordia Uçan Takımı'nın şefidir ve 41 yaşındadır. Wright kısa kahverengi saçlıdır ve üzerine şık lacivert bir takım elbise ile içine kahverengi bir yelekle beyaz bir gömlek giyer.

Wright sabırsız ve eski kafalıdır ama duruma göre cana yakın da olabilir, ayrıca görgü konusunda titizdir. Hobileri arasında kriket oynamak, yüksek sosyete ile takılmak ve balolarda dans etmek vardır.

"Kendi Düşen Ağlamaz"da Wright kloralhidrat kullanır.

Criminal Case'deki Rolü

Deniz Fenerinden At Beni

Oyuncu, hırsız olduğundan şüphelendiği Diego del Lobo hakkında Şef ile konuşmak istemiştir. Oyuncu bu konuda bir ipucu bulamasa da del Lobo'nun Bay Alastor'un sıradaki davetine katılacağına dair kanıt bulmuştu. Oyuncu Bay Alastor'dan davetiye alınıp alınamayacağını sorduğunda Wright, Bay Alastor'u şahsen tanımadığını, daha doğrusu kimsenin tanımadığını çünkü kendi partilerine katılmadığını söylemiştir. Oyuncu sıradaki davetin müzede olduğunu söylediğinde ise müzenin küratörünün yakın arkadaşı olduğunu söyleyerek bir davetiye ayarlayabileceğini söylemiştir.

Kendi Düşen Ağlamaz

Oyuncu Wright'ın tabancasını Celine Georges'un cesedinin yakınında bulduktan sonra Şef Wright soruşturmada şüpheli olmuştur. Dediğine göre cinayet haberini aldıktan sonra bölgeyi güvenliğe almış, tabancasını da muhtemelen o anki kargaşada düşürmüştü. Dediğine göre Fuar'da gezintiye çıktığı sırada kule tarafından gelen bir çığlık duymuş ve cesedi gördükten sonra bölgeyi güvenlik altına alması için Memur Ramirez'i görevlendirmişti. Wright, bu açıklamaya rağmen soruşturmada şüpheli olduğunun farkındaydı, bu yüzden de oyuncuya soruşturmaya her zamanki gibi devam etmesini söylemiştir.

Oyuncu daha sonra polis memurlarının ölüm ilanlarının olduğu ve üzerinde "Eğer Spark kazanırsa bunlar bir daha yaşanmaz!" yazan bir günlük bulmuş ve bunun Şef Wright'a ait olduğunu öğrendikten sonra kendisine bunu sormak istemiştir. Wright, kıyafetin savunma özelliklerinin olmasından ötürü bunun öncekilere benzer faciaların yaşanmasının önüne geçebileceğini düşünüyordu. Bu yüzden Exo Kıyafet'in seri üretime geçebilmesi için Spark'ın kazanması mecburiydi. Oyuncu kendisine üzerindeki bu yükü atmak için mi Celine'i öldürüğünü sorduğunda Wright, kanıtların şüpheye mahal bırakmadığını söylemekle yetinmiştir.

Soruşturmanın sonunda katilin ve sabotajcının Eleanor Halsted olduğunun ortaya çıkması ile Wright suçsuz bulunmuştur. Oyuncu Halsted'i tutukladıktan sonra durumu Şef'e bildirmesi üzerine Wright, teşkilattaki yolsuzlukların üst rütbelilere kadar bulaşmış olması karşısındaki şaşkınlığını gizleyememiştir. Halsted'in Spark'tan rüşvet aldığının ortaya çıkması ile Wright, başkalarından da rüşvet alıp almadığını öğrenmek için oyuncuya Halsted'i bir kez daha sorgulamasını söylemiştir.

Galeri

Profili

Resimler

Navigasyon

Also on FANDOM

Random Wiki