FANDOM

Şüpheli
500px-Ashley
Profili
İsmi

Ashley Collins

Boyu

5'7" (1,70m)

Yaşı

29

Ağırlığı

118 Ibs (54kg)

Göz rengi

Mavi

Kan grubu

A+

Durumu

Hayatta

Vakalar

Son Yemek

Ashley Collins (d. 1984), patronu'nun karısı olan Daisy Thompson'ın öldürüldüğü Son Yemek (Vaka #17)'de bir şüphelidir.

Profili

Ashley, 29 yaşında, hafif uzun, siyah saçlı ve mavi gözlü bir kızdır. Gri transparan gözlükler takar. 118 Ibs (54kg) ağırlığındadır ve kan grubu A+'tir. Kırmızı bir ruj sürer ve oje kullanır. Genellikle en üst düğmesi iliklenmemiş bir gömlek giyer ve sol elinde bir cep telefonu vardır. Ashley aynı zamanda deterjan da kullanır.

Vakadaki Rolü

Ashley, kurbanın kocası olan Gabriel Thompson'ın asistanı idi ve kurbanın mutfağında içinde Ashley tarafından Gabriel'e yazılmış bir not bulunan kalp şeklinde bir çikolata kutusu bulunduğu için ekip tarafından sorgulanmıştır. Ashley'in dediğine göre Gabriel'e o kutuyu göndermesinin amacı Gabriel'in bir müşteri ile önemli bir anlaşma imzalaması idi. Daha sonra Ashley'in aslında Gabriel ile ilişkisi olduğu ve aslında Gabriel'in karısı ile birbirlerini artık sevmemelerinin bir numaralı nedeni olduğu ortaya çıkmıştır. Aynı vakanın ek soruşturmasında Ashley, Gabriel ile evlenmiş ve Gabriel karısının yüzüğünü ona vermiştir.

Vakalar

Also on FANDOM

Random Wiki