Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Astrid Saucer

1.262pages on
this wiki
Add New Page
Comments2 Share

Şüpheli
AstridSaucer.png
Profili
İsmi

Astrid Saucer

Boyu

5'8" (1,72 m)

Yaşı

32

Ağırlığı

145 lbs (65 kg)

Göz rengi

Yeşil

Kan grubu

0+

Durumu

Hayatta

Vakalar

Uzayda Ölüm
Ev Gibisi Yok

Astrid Saucer (d. 1983), Tom Nelson'ın öldürüldüğü Uzayda Ölüm (Vaka #43/99) ve Randolph'un öldürüldüğü Ev Gibisi Yok (Vaka #45/101)'ta bir şüphelidir.

Profili

Astrid, 32 yaşında, kısa, mavi saçları olan, yeşil gözlü bir genç bayandır. Ren Kanyonu'nda yaşayan bir UFO meraklısı olan Astrid, genel olarak beyaz bir elbisenin üstüne soluk mavi bir yelek giymekte ve bir adet Satürn kolyesi takmaktadır, aynı zamanda yeleğinin sağ yakasında bir uzaylı, sol yakasında ise Samanyolu rozeti vardır.

"Uzayda Ölüm"de Astrid'in uzay yemekleri yediği, astrofizikten anladığını ve sağlak olduğu öğrenilmiştir. Ayrıca yeleğinin sol omuz kısmında kırmızı bir leke vardır.

"Ev Gibisi Yok"ta ise şeker yediği, "Uzaylılar Hakkındaki Gerçekler"i okuduğu ve alerjisi olduğu öğrenilmiştir. Ayrıca başında gece görüş gözlüğü vardır.

Vakalardaki Rolleri

Uzayda Ölüm

Oyuncu, eğitim üssünde Astrid'in kurbanla çekilmiş eski bir fotoğrafını bulmuş ve Astrid ile kurbanı ne zamandan beridir tanıdığına dair sorular sormak istemiştir. Dediğine göre Astrid, Tom ile birlikte büyümüştü ve, uzaylıların varlığını kanıtlamak gibi bir çok ortak hedefleri vardı. Astrid, Tom'un uzaya yolculuğunun uzaylıların varlığını kanıtlayacağını düşünmekteydi. Oyuncu kendisine resmin üzerindeki mesajı sorduğunda Astrid, kurbana karşı değil, orduya karşı bir tehdit olarak görüldüğünü belirtmiştir çünkü kendisi uzaylıların varlığına inanmaktaydı.

Oyuncu daha sonra kurbanın, Mars'ta yaşam olamayacağını söyleyen bir makale bulmuş ve Astrid'i tekrardan sorguya almıştır çünkü Astrid, makalenin üzerine Tom'un uzaya gitmeyi hak etmediğini yazmıştı. Oyuncu kendisine delili gösterdiğinde Astrid, kurbana karşı kızgın olduğunu itiraf etmiştir. Dediğine göre ikisi de zamanında astronot eğitimi almışlardı fakat Astrid, ordu ve PASA'nın uzaylıların varlığını inkar etmelerinden ötürü eğitimden çekilmişti. Amy kendisinden şüphelendiğinde ise kurbana o mesajı gönderdiği için pişman olduğunu ve ölümü ile alakası olmadığını dile getirmiştir.

Vakanın sonunda Brad Raybury'nin cinayet ve ordu malını yetkisiz kullanma suçlarından ötürü tutuklanması ile Astrid suçsuz bulunmuş ve serbest bırakılmıştır.

Ev Gibisi Yok

Oyuncu, Randolph'un öldürüldüğü yerde, üzerinde Astrid'in parmak izlerinin bulunduğu bir anahtarlık bulunca Astrid ikinci kez kendisini polisin şüpheliler listesinde bulmuştur. Randolph'un öldürüldüğünü duyunca şaşıran Astrid, Randolph ile sürekli terk edilmiş panayır alanında takıldığını ve anahtarlığı da Randolph'u en son görmeye gittiği sırada kaybetmiş olabileceğini söylemiştir. Astrid Randolph'un uzaylı olduğuna ikna olmuştu ve tek yapmak istediği şey Randolph'un gezegenine dönebilmesi için ona yardım etmekti.

Oyuncu daha sonra Astrid'in günlüğünü bulmuş ve kendisi ile bir kez daha konuşmak istemiştir çünkü günlüğünde, Randolph'un başına gelenlerden sonra insan olduğundan utandığı yazmaktaydı. Dediğine göre günlüğüne öyle bir yazıyı yazmasının nedeni onu öldürmüş olması değil, Randolph'un ordu üssünde yaşadıklarıydı. Ordu üssünde Randolph'a yapılanlardan sonra Astrid, tabiri caizse insan olduğundan utanç duymuştu.

Vakanın bitiminde Randoph üzerinde otopsi yapan şahsın Doktor Jarvis Donne olduğunun anlaşılması üzere Astrid ikinci kez serbest bırakılmıştır.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki