FANDOM

Audrey Scott
AudreyScott.png
Profili
Tam Adı Audrey Scott
Boyu 5'6" (1,68 m)
Yaşı 22*
Ağırlığı 112 lbs (52 kg)
Göz Rengi Mavi
Kan Grubu A-
Durumu Hayatta*
Vakalar Serada Kan Revan
İçinden Tren Geçen Vaka

Audrey Scott Serada Kan Revan vakasında bir şüphelidir.

Profili

Audrey, 22 yaşında bir mutfak çalışanıdır. Audrey açık kızıl saçlıdır, üzerine siyah bir mutfak çalışanı kostümü giyer ve beyaz bir önlük takar. Audrey ayrıca güve ilacı kullanır.

Criminal Case'teki Rolü

Serada Kan Revan

Oyuncu Audrey ile cinayet mahallinde karşılaştıktan sonra kendisiyle konuşmak istemiştir. Dediğine göre cinayet işlendiği sırada bir takım ev işi yapmakla meşguldü ve döndüğünde kurbanı öldürülmüş halde bulmuş, ayrıca mühür yüzüğü de çalınmıştı. Oyuncu kendisinine Poe'yu öldürmek isteyen birilerinin olup olmayacağını sorduğunda Audrey, kurbanın şahsi ilişkilerini bilmediğini, kendisinin sadece bir mutfak çalışanı olduğunu söylemiştir.

Oyuncu daha sonra kurbanın Audrey'in "giyinirken" çekmiş olduğu fotoğrafları bulmuş ve kendisine bunu sormak istemiştir. Dediğine göre kurban, son zamanlarda kendisine ilgi duymaya başlamıştı fakat o kadar ileri derece de değildi. Kurban, pek belli etmese bile Audrey kurbanın kendisinden hoşlanmaya başladığını fark etmişti fakat bunun karşısında ne yapacağını bilmiyordu. Audrey her ne kadar kurbanın ilgisinden ötürü gururu okşanmış hissetse de ikisinin içtimai mevkisi buna elverişli değildi.

Soruşturmanın sonunda Sheila Black'in tutuklanması ile Audrey suçsuz bulunmuştur.

İçinden Tren Geçen Vaka

Bu vakada oyuncu, Bölge Savcısı Justin Lawson ile Oscar Trefusis'i yoklamaya geldiği sırada Audrey'in iş değiştirdiğini ve Trefusis'in yanında çalışmaya başladığını fark etmiştir. Sorgu sırasında Trefusis'in Audrey'e kötü davrandığı gözlerden kaçmamıştır. Trefusis Audrey'e berber dükkanında unuttuğu cüzdanını getirmesini emrettiğinde ise oyuncu onun yerine cüzdanı kendisi arayıp getireceğini belirtmiştir.

Oyuncu daha sonra Trefusis'e Edward Whimple'ın yürüttüğü göçmenlerin köleleştirilmesi komplosunda parmağını olduğunu itiraf ettirmek için kendisiyle konuşmaya gelmişti. Trefusis suçunu itiraf ettikten sonra Audrey, Trefusis'ten el koyduğu belgelerini geri vermesini istemiş ve Trefusis, oyuncu ve Lawson'un da baskısıyla belgeleri verdikten sonra Audrey bir saniye daha orada kalmayacağını söyleyerek oradan ayrılmıştır.

Galeri

Also on FANDOM

Random Wiki