Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Augusta Lopez

1.262pages on
this wiki
Add New Page
Comments14 Share

Augusta
AugustaL.png
Profili
Tam Adı Augusta Lopez
Boyu 4'7" (1,40 m)
Yaşı 10
Ağırlığı 120 lbs (55 kg)
Göz Rengi Kahverengi
Kan Grubu 0+
Durumu Hayatta
Vakalar Köpekbalığı Saldırısı!

Augusta Lopez (sadece Augusta olarak görülür; d. 2004) Köpekbalığı Saldırısı! vakasında bir şüphelidir.

Profili

Augusta, 10 yaşında, orta uzunlukta siyah saçları olan, kahverengi gözlü bir küçük kızdır ve Hispanik kökenlidir. Başına bir tane pembe taç takar ve üzerinde, daha önce izlemiş olduğu televizyon programındakine benzer bir prenses kostümü vardır. Augusta bir dondurma bağımlısıdır, fakat ayrıca sosisli de yer ve papağanlar ile temas halindedir.

Vakadaki Rolü

Ekip, dondurma büfesini aradıktan sonra kilitli bir cep telefonu bulmuşlar ve bunu analiz için Hannah'ya göndermişlerdir. Analiz sonucuna göre telefon, Augusta adında bir ufaklığa aitti. Telefonundaki çılgınca mesajlara göre Augusta, Ice P ve Carly'nin gerçekten de bir peri masalı yaşadıklarına inanıyordu. Ekip, bunun üzerine Augusta ile dondurma büfesinde konuşmaya gitmişlerdir.

Ekip, Augusta ile Ice P hakkında konuşmak istediklerinde Augusta, konuşmak istememiştir, çünkü Ice P'nin evlilik hakkında yalan itiraflarda bulunduğunu ve Carly'yi artık sevmediğini, bu yüzden de Carly'nin ona papağan tüyünden yapılma çantası ile vurduğunu gördüğünü söylemiştir. Ekip, bunun üzerine Carly Lewis ile tekrar konuşmaya gitmişlerdir.

Ekip, daha sonra Tiki Kulübesinde bir kamera bulmuşlar ve bunu onarıp analize gönderdikten sonra, Amir Marquez'in ekibe verdiği fotoğrafın o makineyle çekildiği ve çekenin Augusta olduğu ortaya çıkmıştır. Ekibin kendisine Ice P'nin tuhaf ilişkisini sormaları Augusta'nın tepesini attırmıştı çünkü Augusta, Ice P'nin Carly'yi bir cankurtaran için terk ettiğini, bu yüzden de artık peri masallarına inanmadığını, çünkü hepsinin yalandan ibaret olduğunu dile getirmiştir.

Vakanın sonunda Augusta suçsuz bulunmasına rağmen, Ek Soruşturma'da ekibe zor anlar yaşatmış ve Roxie'nin, Amy'nin, oyuncunun, Zack'in ve Carly'nin epey bir başını ağrıtmıştır.

Ek Bilgi

  • Augusta'nın "Paranoid" adlı fotoğraf makinesi, gerçek hayattaki "Polaroid"'in oyundaki halidir.
  • Augusta, Umutsuz Ev Kadınları adlı dizideki Juanita adlı karakter ile büyük bir benzerlik göstermektedir.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki