Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Aurelio Angelo Fernandez

1.266pages on
this wiki
Add New Page
Comments4 Share

Baby Fernandez.png
Aurelio Fernandez

Aurelio Angelo Fernandez (2009-2011), "Criminal Case"'te bir yardımcı karakterdir. Aurelio'nun adı Elm Köşkü'nün Laneti (Vaka #28)'nde geçmiştir.

Profili

Aurelio, Fernandez çiftinin iki yaşındaki bebekleri idi ve ebeveynleri gibi bronz tenli, ayrıca da siyah gözlüydü.

Ölümü

Aurelio, 2009 yılında doğmuş ve 2011 yılında, yani "Elm Köşkü'nün Laneti" vakasından 2 yıl önce, Fernandez'lerin evinin merdivenlerinden yuvarlanarak hayatını kaybetmişti.

Vakadaki Rolü

Aurelio'nun ölümü, vakanın bitiminde annesi Gloria'nın, babası Hector'u öldürmekten ötürü tutuklanması ile açıklığa kavuşmuştur. Gloria'nın anlattığına göre Aurelio, Hector'un vurdumduymazlığı yüzünden ölmüştü. Ama Hector, kendi oğlunun ölümüne sebebiyet verdiğini inkar etmiş ve, karısı da dahil herkesi evlerinin perili olduğuna ve oğlunu da evin hayaletlerinin öldürdüğüne inandırmıştı. Hector, bir gece eve sarhoş geldiği sırada Gloria'ya o gece gözünün Aurelio'nun üstünde olmadığını ve merdivenlerde emeklerken birden kayıp düşmesine göz yumduğunu ağzından kaçırmıştı. Bunu duyan Gloria küplere binmiş ve en uygun vakitte Hector'u öldürme kararı almıştı. Hector gerçeği hatırlayamadığı için Gloria, Hector'a ilaç vererek evin gerçekten de perili olduğuna inanmasını sağlamıştı. Hector'un gitgide paranoyaklaştığını, hatta bu yüzden kiliseye bile gittiğini fark eden Gloria, fırsatı yakaladığı anda Hector'a tuzak kurarak evdeki avizeyi üstüne düşürmüş ve herkesi kocasını evin öldürdüğüne inandırmıştı.

Vakalar

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki