Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Averly Worthington

1.262pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Averly Worthington
AverlyWorthington.png
Profili
Tam Adı Averly Worthington
Uyruğu ABD Bayrağı.png Amerika Birleşik Devletleri
Boyu 5'7" (1,70 m)
Yaşı 24
Ağırlığı 135 lbs (61 kg)
Göz Rengi Yeşil
Kan Grubu A-
Durumu Hayatta
Vakalar Ölümcül Salgın
Ölüm Sessizliği
İçi Dışına Çıkmış

Averly Worthington (d. 1992) Ölümcül Salgın, Ölüm Sessizliği ve İçi Dışına Çıkmış vakalarında bir şüphelidir.

Profili

Averly, 24 yaşında bir yoga öğrencisidir. Averly uzun sarı saçlara ve yeşil gözlere sahiptir, ayrıca beyaz bir kolsuz elbise giymekte ve bir adet üniversite yaka kartı ile turkuvaz bir boncuk takmaktadır.

"Ölümcül Salgın"da Averly acılı gıda tüketir ve mango lassi içer.

"Ölüm Sessizliği"nde Averly'nin dikiş diktiği öğrenilmiştir. Aynı zamanda boynunda turuncu bir şal vardır.

"İçi Dışına Çıkmış"da Averly'nin bir Tibet Çomarına sahip olduğu ve davul ayini yaptığı öğrenilmiştir.

Vakalardaki Rolü

Ölümcül Salgın

Oyuncu, Averly'nin günlüğünü cinayet mahallinde bulduktan sonra kendisi ile konuşmak istemiştir. Sunil'in cinayeti karşısında şaşkınlığını saklamayan Averly, dediğine göre kurbanla birlikte birlikte bir kaç derse birlikte girmiş ve birkaç kez dışarıda görüşmüş, fakat Sunil'in kendisi ile meditasyon yapmak yerine sürekli bilimden bahsetmesinden ötürü ondan çabuk ayrılmıştı.

Oyuncu daha sonra kurbanın laboratuvarının, üzerinde bir mesaj yazılı tasarımını bulduktan ve yazanın Averly olduğunu fark ettikten sonra kendisi ile bir kez daha konuşmak istemiştir. Dediğine göre laboratuvarın tasarımını virüsü çalmak için değil, kendisini uçuracak bir ilaç bulmak için almış fakat bir şey bulamamıştı. Oyuncu her ne kadar Averly'nin virüsü çaldığını düşünse de Averly, çalmadığı konusunda ısrarcıydı.

Soruşturmanın sonunda Sunil'in katili ve virüsü şehre salanın Ayush Patil olduğunun ortaya çıkması ile Averly suçsuz bulunmuş fakat oyuncunun, kendisinin Guru Om Padmasana'ya yüksek rakamlarda bağışlar yaptığını öğrenince kendisine bunu sormak istemiştir. Dediğine göre Padmasana kendisine doğru yolu göstermiş, bunun üzerine de onun ayak izlerini takip etmek için Hindistan'a gelmişti ve Padmasana, şu anda Bangalor'daydı ve tapınağın orada, salgın sırasında halka destek vermek için bir konuşma yapacaktı. Oyuncu bunun üzerine müritlerinden para aldığı düşüncesi ile Padmasana'yla konuşmaya gitmiştir.

Ölüm Sessizliği

Oyuncu Averly ile Tseçu Festival Alanı'nda karşılaştıktan sonra kendisi ile konuşmak istemiştir. Dediğine göre Ugyen, keşişler içinde en geleneksel olanı değildi ve düzen sarsmayı ve insanları sıra dışı şeylere teşvik etmeyi severdi. Averly şahsen ondan tırstığını fakat artriti konusunda ona yardım ettiğini söylemiştir. Ayuverdik tıbbı araştıran Averly, kurbana yardım edip bu sayede Guru'nun kendisini fark edeceğini düşünmekteydi.

Oyuncu daha sonra kurbanın kesik tırnaklarının arasında Averly'nin DNA'sını bulmuş ve Averly'ye bunu sormak istemiştir. Dediğine göre artritine yardım ettiği sırada kurban kendisini sertçe tutmuş, hatta üstüne derisini çizmiş ve giydiği tuniği parçalamıştı. Guru'ya durumdan bahsettiğinde ise Guru kendisine tuniğini dikmeyi teklif etmiş fakat Guru'yu böyle bir şeyle uğraştırmak istemediği için kendisi dikmişti.

Soruşturmanın sonunda Tashi'nin tutuklanması ile Averly suçsuz bulunmuş fakat Padmasana'nın SOMBRA'ya para aktardığını öğrenen oyuncu, kendisinden Om'un yerini öğrenmek istemiştir. Averly oyuncuya Guru'yu rahatsız etmeyi bırakmasını ve Guru'nun tapınakta olmadığını söylemiştir. Dediğine göre Guru, müritlerine gittiği yeri söylememişti. Oyuncu kendisine Padmasana'nın güzergahını sorduğunda ise Guru'yu korumayı kendisine görev bildiğini ve bildiği bir şey olsa bile söylemeyeceğini dile getirmiştir. Averly'nin Padmasana nereye giderse peşinden gideceğini bilen oyuncu, Elliot'a Averly'yi takibe almasını söylemiştir.

İçi Dışına Çıkmış

Averly'yi Tibete kadar takip ettikten sonra Guru'nun mağarasında bulduğu bir yoga minderinin üstünde Tibet Çomarı kıllarının arasında Averly'nin saçını bulan oyuncu, Averly'yi bir kez daha şüpheli listesine almıştır. Averly, Guru Padmasana'nın yerini bilmediğini ve kendisinin sadece bir mürit olduğunu söylemiştir. Oyuncu her ne kadar Guru'nun yerini söylemesi için Averly'ye baskı yapsa da Averly, yerini bilmediği konusunda ısrar etmiş ve Tibet Spa Tatil Köyü'nde bir arkadaşıyla buluşmaya gideceğini söylemiştir. Bu arkadaşın Guru olabileceğini düşünen oyuncu, Averly'yi takibe almıştır.

Oyuncu daha sonra Averly'nin Guru'yu öpmeye kalkarken çekilmiş bir fotoğrafını bulmuş ve Averly'ye bunu sormak istemiştir. Dediğine göre Guru ile damaru davul seansından çıktıktan sonra o anlık kendisini tutamamıştı. Tam o sırada Sandeep ikisinin fotoğrafını çekmişti ve Averly, fotoğraf yüzünden Guru'nun itibarını sarsılmasını istememekteydi.

Soruşturmanın sonunda Warren Goodfellow'un tutuklanması ile Averly suçsuz bulunmuştur.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki