Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Avrupa Delegesi

1.266pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Avrupa Delegesi
AvrupaDelegesi.png
Profili
Tam Adı Bilinmiyor
Boyu 5'8" (1,72 m)
Yaşı 59
Ağırlığı 187 lbs (85 kg)
Göz Rengi Kahverengi
Kan Grubu 0+
Durumu Hayatta
Vakalar İmkânsız Hayal(yalancı şüpheli)

Avrupa Delegesi (d. 1957) İmkânsız Hayal vakasında görülen bir yalancı şüphelidir.

Profili

Avrupa Delegesi, 59 yaşında bir siyasetçidir. Delege, siyah bir takım elbise giyer ve mavi bir kravat ile Avrupa Birliği bayrağı rozeti takar.

Vakadaki Rolü

Oyuncu Promethianların liderini tutuklamıştı ama Avrupa'nın birleşme sorunu henüz ortadan kalkmamıştı. Bunun üzerine oyuncu Prenses Sofia'ya bir iyilik yapmış ve bunun karşılığında Sofia, referandumun kalkması için oyuncuya Avrupa Delegesi ile toplantı ayarlamıştır. Toplantıda ekip referandumla bağlantılı Avrupa genelinde faaliyet gösteren bir örgütü yani Promethianları yeni çökerttiğini Promethianların evet oyu çıkararak Avrupa Birleşik Devletlerinin kontrolünü ele geçirmek için Avrupa'nın ünlü anıtlarını bombalamaya teşebbüs ettiğini Avrupa Delegesi'ne göstermiştir. Avrupa Delegesi sorunun bu çaplı olduğunu bilmediğini söyleyerek birkaç yerle konuştuktan sonra kararını açıklayacağını söylemiştir. Sonunda Şef Ripley oyuncuya referandumun ertelendiği haberini vermiştir. Yani oyuncu Avrupa delegesini ikna etmeyi başarmış, ekibe göre Avrupa'yı bir felaketten kurtarmıştır.

Also on Fandom

Random Wiki