Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Ayden Young

1.265pages on
this wiki
Add New Page
Comments12 Share

Şüpheli
AY.png
Profili
İsmi

Ayden Young

Boyu

5'2" (1,56m)

Yaşı

12

Ağırlığı

79 Ibs (36kg)

Göz rengi

Kahverengi

Kan grubu

A+

Durumu

Hayatta

Vakalar

Ateş Olmadan Duman Çıkmaz

Ayden Young (d. 2001), oymak beyi Connor Sullivan'ın öldürüldüğü Ateş Olmadan Duman Çıkmaz (Vaka #29)'da bir şüphelidir.

Profili

Ayden, 14 yaşında, kısa sarı saçlı ve kahverengi gözlü bir oğlandır, fakat oymak beyinin ölümünden ötürü sürekli ağladığı için gözleri pek görünmez. Ayden, genellikle üzerine geleneksel izci kostümünü giyer ve sağ göğsünde üç, sol göğsünde bir tane olmak üzere toplam dört tane rozet takar. Sağ göğsündeki rozetlerde sırası ile; kalp işareti, ilk yardım sembolü ve ABD bayrağı, sol göğsündekinde ise zambak işareti vardır. Ayrıca boynunda ortasında gri bir düğüm olan sarı bir atkı vardır. Ayden, izci olduğu için ilk yardım bilir, sağlaktır ve çikolata yemeyi sever. 79 Ibs (36kg) ağırlığındadır ve kan grubu A+'tir.

Vakadaki Rolü

Ayden, grubun genç izcilerindendir ve oymak beyi Connor Sullivan'ın cesedini de o bulmuştur. Connor, yıllık izci kampının düzenlendiği sırada şenlik ateşine bağlanmış ve yakılmaya çalışılmıştı. Ekip kendisine Connor'ın düşmanı olup olmadığını sorduklarında, bir çok kişinin onu sevmediğini çünkü sürekli birileriyle kavga ettiğini belirtmiştir. Ayrıca, Connor'ın bir çok şeye çok çabuk sinirlendiğini ve öfkeli olduğu zamanda son derece ürkütücü olduğunu da eklemiştir. Ayden ayrıca ekibe, Connor'ın geçen gün bölgede yaşayan bir avcı olan James Savage ile sert bir kavgaya tutuştuğunu da belirtmiştir.

Ekip merkezde olayı tartışırlarken Ayden, ağlayak yanlarına gelmiş ve annesinin, Connor'ın ölümünden dolayı perişan olduğunu ve ne yaptıysa onu kendine getiremediğini söylemiştir. Ekip bunun üzerine Charlotte'ı Gertrude Piccadilly'nin sahibi olduğu çay evinde ziyaret etmişlerdir, ki Charlotte, Gertrude'un yakın arkadaşı idi. Ayden ayrıca ekipten onuda çay evine götürmelelerini istemiştir çünkü kurabiyelerini orada satmak istiyordu.

Ekip Ayden'i de yanlarında götürdükten sonra çay evini aramışlar ve orada parçalanmış bir kağıt bulmuşlar ve geri birleştirdiklarinde bunun aslında bir resim olduğunu ortaya çıkarmışlardır. Resmin altında Ayden'in adının yazılı olmasından ötürü ekip, çocuğu tekrar sorguya almışlardır. Ayden, çizimini gördüğünde ekibe teşekkür etmiş ve bunu Gertrude için ilk yardım dersinden sonra çizdiğini söylemiştir. Dediğine göre Connor, itfayecilere karşı sürekli kaba davranırdı ve diğer izcilere de eğer ona kalsa hiç ilk yardım rozetlerini alamayacaklarını söylemişti. Daha sonra da sırf kabalığından ötürü Ayden'in çizdiği resmi yırtıp atmıştır.

Vakalar

Also on Fandom

Random Wiki