Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Bıçak Altında/Diyaloglar

< Bıçak Altında

1.264pages on
this wiki
Add New Page
Comment1 Share

Vaka Diyaloglar
Pic-20131028-212201.png

Jones: Seni tekrar görmek çok güzel <Rütbe> <İsim>!
Jones: Bu arada elimizde bir ceset daha var. O Caribou Corner, bir arka sokakta bulundu.
Jones: Bizi bekliyorlar, hadi gidelim!

Bölüm 1

İncele: Arka Sokak.
Jones: Güzel! Kurbanımızın adı Alan Cardwell... Şu pasaportu da laboratuvara gönderelim, Alex'in bundan bir şey çıkaracağından eminim.
Jones: Ve biz otopsi için sonuçları beklerken, bu cüzdana bir göz atmaya ne dersin <Rütbe> <İsim>?

Otopsi: Kurbanın Cesedi.
Nathan: Ceset bayağı konuşkan çıktı! Yaraları Alan'ın dövüşerek öldüğünü söylüyor...
Nathan: ...ölüm nedeni ise, karaciğerinin delinmiş olması. Alet keskin ve uzundu.
Nathan: Elinde cam parçaları buldum. Birleştirdim ve analiz ettim: Bu bir çift gözlüğün camı!
Nathan: Onlar Alan ve katil arasındaki cebelleşme sırasında kırılmış olmalı... Bunu söylüyorum çünkü bu gözlüğü takan Alan değil: Bunu takan katiliniz!
Nathan: Ancak katil, Alan'ı öldürdükten sonra gırtlağına bir kağıt tıkamış.
Jones: Teşekkürler, Nathan! <İsim> bu kağıt yırtılmış gibi görünüyor. Bunu birleştirebilir misin?

İncele: Parçalanmış Kağıt.
Jones: Güzel, <Rütbe> <İsim>! Bu bir fotoğraf... son derece güzel bir kadın. Bir erkek, bir kadın yüzünden birini öldürebilir.
Jones: Ve arkasındaki yazıya bak: "Senin küçük sinek kuşun, Samantha Warner". <İsim>, bu şarkıcı kuşu görelim!
Jones: Haklısın <İsim>, biz de daha fazla delil için bu fotoğrafa daha yakından bakalım!

İncele: Fotoğraf.
Jones: Aferin <İsim>! Bu maddeyi laboratuvara gönderelim!

Analiz et: Madde.
Grace: Fotoğrafta bulduğun madde parlatma pastasıyla eşleşiyor.
Grace: Ve bu tip parlatma pastaları golf kulüplerinde kullanılır.
Jones: Sen söyleme! Yani bizim katil golf oynuyor. Çok havalı!

Kurbanın boğazında bulunan fotoğraftaki şarkıcıyla konuş.
Samantha Warner: Tabii ki Alan'ı tanıyorum! O benim cerrahımdı. Onun öldüğüne inanamıyorum!
Jones: Biz onun boğazında bu resmi bulduk. Katil açıkça burada bir mesaj vermeye çalıştığı söz konusu!
Samantha Warner: Bana Alan'ın benim yüzünden mi öldürüldüğünü söylüyorsun?
Samantha Warner: Ben asla bunu yapmak isteyen kişiyi hayal bile edemiyorum! Ama bu konuda, memurlar düşünmeme biraz zaman verin...

Jones: Gerçekten de bu konuyu düşünüyorum, etrafımı kandırmak niyetinde değilim!

Analiz et: Pasaport.
Alex: Alan Cardwell bir plastik cerrah. Sabıka kaydı yok. 21, Alistair Sokağı'nda oturuyor.
Alex: Karısı Sarah Cardwell ile konuşmaya gidebilirsiniz!

Kurbanın karısı Sarah Cardwell ile konuş.
Sarah Cardwell: Alan ile 15 yıldır evliydik... Mükemmel bir koca değildi ama yine de kocamdı!
Jones: Kaybınız için üzgünüz. Kocanızın düşmanları var mıydı?
Sarah Cardwell: Nitekim... Dün bu mektubu aldı, ama ciddiye almadı! Burada, alabilirsiniz.
Jones: İsimsiz bir mektup mu?!

Jones: Demek katil aslında onun ölümü hakkında onu uyardı! "Sana dur dedim ama beni dinlemedin. Yarın öleceksin!"
Jones: <Rütbe> <İsim>, buna daha yakından bakmalıyız! Belki ondan kalan hatıralar vardır...

İncele: İsimsiz Mektup.
Jones: Bingo! Bu örneği analiz edelim!

Analiz et: Bilinmeyen Madde.
Grace: Bu madde sıradan bir kahveden geliyor. Ama bunun dışında daha heyecan verici bir şey var...
Grace: ... harfler de tam lekenin üzerine yapıştırılmış!
Jones: Yani katilimiz kahve içiyor! Teşekkürler, Grace!

İncele: Cüzdan İçeriği.
Jones: Bir berber kartı... Burası Alan'ın ölümünden önce gittiği yer olabilir!
Jones: Evet, <Rütbe> <İsim>, bizde bu dükkanı inceleyelim!

İncele: Berber Dükkanı.
(İncelemeden Önce)
Jones: Şimdi berber nereye gitti?
Jones: Ne olursa olsun. Etrafına bir göz at.
(İncelemeden Sonra)
Jones: Bu çöp kutusuna bir göz atmalıyız!

İncele: Çöp Tenekesi.
Jones: Bu dünkü berber programı... ve bak! Burada, 2'de: Alan Cardwell!
Ramirez: Saç kesen, ancak berber burada, üzgünüm.

Joshua Kempe'yle kurban hakkında konuş.
Joshua Kempe: Burada ne yapıyorsun?! İznim olmadan dükkanımı arayamazsın!
Jones: Sakin ol Kempe! Biz ölü adamın cüzdanında kartını bulduk! Alan Cardwell'i tanır mıydın?
Joshua Kempe: Evet, o benim en iyi müşterilerimden biri! Dün onu gördüm!
Jones: Zaten tahmin etmiştik. Bize söylemek istediğin önemli bir şey var mı?
Joshua Kempe: Şey... dün Altın Çocuk Curtis Newman oldukça şiddetli bir tartışma yaşadılar. Belki de onunla konuşmaya gidebilirsiniz!

Kurbanla yaptığı şiddetli tartışma hakkında Curtis Newman'le konuş.
Curtis Newman: Lanet olsun, Cardwell öldü mü?
Jones: Evet. Bize berber söyledi. Elindeki bandaja bakılırsa, gerçekten de çok şiddetli tartışmışsınız!
Curtis Newman: Çok sinirliydim ve onun yüzüne vurmaktansa duvara vurdum... Bu şekilde davalardan kaçınabiliyorum.
Curtis Newman: Ama galiba çok sert vurmuşum. Sol elimi kırdım ve ben solağım. Önümüzdeki hafta golf turnuvasında oynayamayacağım.

Jones: Bir golf maçı, o nasıl fantezi! Bunları yaz!

Bölüm 2

Jones: Tamam, <Rütbe> <İsim>! Bize yeni yol gerek. Arka sokağa tekrar bakmaya ne dersin?

İncele: Çöp Kutusu.
Jones: Bu nedir hiçbir fikrim yok, ama kan var! Bunu laboratuvara gönderelim!

Analiz et: Kırık Uç.
Nathan: Güzel, <Rütbe> <İsim>! Bu uçtaki kan Alan'a ait!
Nathan: Ayrıca, uçta şu sembolü buldum: I.N.R.I tanınmış bir Hristiyan kısaltma formu!
Nathan: <Rütbe> <İsim>, size en yakın kiliseyi incelemenizi öneririm. Ve senin yerinde olsaydım, tüm dini eserleri dikkatle incelerdim!

Ramirez: <Rütbe> <İsim>! Bayan Warner aradı.
Ramirez: Onu öldürebilecek tek güce sahip olan tek kişi Paul Oaster olduğunu söyledi.
Jones: Mükemmel! Teşekkürler, Ramirez!

Samantha Warner kurbanı öldürebilecek güce sahip olan tek kişinin Paul Oaster olduğunu söyledi.
Paul Oaster: <Rütbe> <İsim> eğer tedirgin görünürsem bil ki çok kahve içtiğimdendir.
Jones: İşte tedirgin olmak için başka bir sebep var: Samantha Warner, Alan'ı kıskandığın için onu öldürmüş olabileceğini düşünüyor.
Paul Oaster: Bekleyin, sadece bir saniye! Şimdi bu kadın... anlamak lazım! O kadar çok, onu seviyorum ama onun için asla birini öldürmem!
Paul Oaster: Ayrıca, o BENİM hakkında söyleyeceklerine güvenmeyin! Onu Alan'la ilişkiye girerken yakaladığım andan beri benden nefret ediyor!

Jones: Alan SADECE cerrah değildi sanırım... Samantha'nın bu konuda ne diyeceğini görelim!

Kurbanla olan ilişkisi hakkında Samantha'yla konuş.
Samantha Warner: Alan tabii ki partnerim! O çapkın, güçlü ve kendine güvenen erkekleri severim...
Samantha Warner: ...kısacası, sizin gibi erkekler.
Jones: Hehehe, iltifat için teşekkür ederim!
Jones: ...Ama senin bilmiyor değilim!
Samantha Warner: Ha, aynı Curtis gibi konuştun! Her zaman üstün olmaya çalışıyorsun!
Jones: Curtis? Curtis Newman gibi mi? Siz de mi onu tanıyorsunuz?
Samantha Warner: Tabii ki tanıyorum! Neden, o benim sadık aşkımdır!

Jones: Her şey birbirine uyuyor! Bu yüzden berberde Curtis Newman ile Alan tartıştılar.

Curtis'le Samantha'yla olan ilişkisi hakkında konuş.
Curtis Newman: Tabii, ama bir fincan kahve isterim.
Curtis Newman: Ama üzgünüm, sana yardım edemem. Samantha Warner adında birini tanımıyorum.
Jones: Kes boku! Samantha seninle sevgili olduğunuzu ilk elden anlattı!
Curtis Newman: Bak Samantha'yı TANIYORUM! O kadın için bir insan birbirini öldürür!
Curtis Newman: Bence bu tam olarak BANA ve Alan'a hiçbir şey olmadı! Ne kadar az kişi hakkında birşey bildiğiniz umrumda değil!

Jones: Evet, onu suçlayamazsın! Samantha'yı tanımak günden güne daha tehlikelileşiyor.
Jones: Ama bugüne kadar golf oynaması ve kahve içmesi profiline uyuyor...

İncele: Kilise.
Jones: Güzel, <İsim>! Bu şamdan hem kanlı hemde ucu kırık! Bunu laboratuvara gönderelim!

Analiz et: Şamdan.
Nathan: Bulduğunuz şamdan, kırık uçla uyuşuyor!
Nathan: Ve bu şamdan Alan'ın yaralarına da uyuşuyor.
Nathan: Hiç şüphesiz söyleyebilirim ki: Bu cinayet silahınız!

İncele: Berber Koltuğu.
Jones: Bir saniye... bu evrak çantasının içinde Alan'ın adı var! Bay Kempe neden bunu burada tutuyorsunuz?
Joshua Kempe: Çok sinirliyim! İnsanlar her zaman burada eşyalarını unutuyorlar! Bunun ne olduğu hakkında hiçbir fikrim yok!

İncele: Evrak Çantası.
Jones: Aferin, <İsim>! Bu Alan'ın çantasından bir hayat sigortası olduğunu biliyoruz!
Jones: Kabul ediyorum, <İsim>: Bu onu ölü isteyen biri için mükemmel bir nedeni olabilir. Bu hayat sigortasını kimin yaptırdığını bulmamız gerek...

Analiz et: Broşür.
Alex: Alan toplam yarım milyon dolar olmak üzere ölümünden önce bir hayat sigortası yaptırmış!
Jones: Bu güzel yumurta yuvası! Ve yararlanıcı kim?
Alex: ...Karısı!

Öldürülen kocasının hayat sigortası hakkında Sarah'la konuş.
Sarah Cardwell: Bunu getireceğinizi biliyordum!
Jones: Biz sadece işimizi yapıyoruz. O öldürüldükten hemen önce bu hayat sigortası yaptırılmış. Sizce bu bir tesadüf mü?
Sarah Cardwell: Kocamın parasını almak istememiştim, eğer öyle olsa beni aldattığı için bir boşanma davası açmış olurdum!

Jones: Haklı...

Bölüm 3

Jones: Belki de kiliseye geri gitmeliyiz, öyle değil mi?
Ramirez: Efendim! Joshua Kempe kilisenin yakınında orayı kirlettiği görülmüş!
Jones: Joshua Kempe! Ne...!

Cinayet mahallini kirletmesi konusunda Joshua'yla konuş.
Joshua Kempe: Ne demek istiyorsun, ben kilise yakınında "aylak aylak" dolaşıyor muyum, ve şuanda da mı "aylak aylak" dolaşıyorum? Sadece emin olmak için!
Joshua Kempe: Dün akşam kilisede yürüyüş yaptım. Bayan Warner'a gidiyordum! O kilisenin hemen karşısında oturuyor!
Jones: Tanrım, sen de onu görmeye gittiğini söyleme!
Joshua Kempe: "Görmek" derken? Bayan Warner mükemmel bir müşteri ve evinde hizmet almayı hak ediyor!
Jones: ...Oh, teşekkürler Joshua. Gitmeden önce bir fincan kahve içmek ister misin?
Joshua Kempe: Sonunda, biraz saygı. Memnuniyetle bir fincan kahve alırım, teşekkür ederim.

Jones: Ramirez benden duymuş olacaksın! O Samantha kilisenin hemen yanında oturuyormuş!

Olay yeri yakınında yaşaması konusunda Samantha'yla konuş.
Samantha Warner: Ben Alan'ın bu kilisede öldürüldüğüne inananamıyorum!
Jones: Onun katilini cinayetten önce veya sonra hiç gördün mü?
Samantha Warner: Hayır, ben o gece Curtis'leydim. Ama benim evimde değil. Akşamı golf kulübünde geçirdik...

Jones: Cidden, bu suda birşey mi? Bu şehirde herkes golf mü oynuyor?! Belki bir üyelik almalıyız...

İncele: Adak Taşı.
Jones: Kilisede güvenlik kameralarının bulunduğunu bilmiyordum. Önsezilerin çok gelişmiş, <İsim>!

Analiz et: Kamera.
Alex: Kameranın görüşü sınırlıydı, ama yine de birkaç ilginç şeyler öğrendim.
Alex: Alan 9'da kiliseye girer. 5 dakika sonra bir tartışma başlar.
Alex: Tartışma daha da ateşlenir ve Alan bir şamdanla bıçaklanır. Bir adam daha sonra onun yanında diz çöker ve ağzına bir şey iter.
Alex: Video, yüzünü seçmek için çok karanlıktı ama iki şeyden eminim: Katilin şamdanın tuttuğu ele bakarsak sağlak olduğunu anlayabiliyorum ve katil bir erkek.
Jones: <İsim>, Curtis bize zaten solak olduğunu söylemişti. Bu onun profiliyle uyuşmuyor sanırım...

Jones: <Rütbe> <İsim>, bizim dışlanmış sevgiliyle cinayet gecesi ne yaptığını öğrenmek için ona gidelim, ne dersin?

Paul Oaster'la cinayet gecesi hakkında konuş.
Paul Oaster: Ben cinayet gecesi ne mi yaptım? Bir golf turnuvasından geri geliyordum.
Paul Oaster: Bak, ben bile en iyi sağ elini kullanan madalyasını kazandım. Ve aynı gün ne oldu?
Paul Oaster: Alan o korkunç ve üzücü cinayette öldü...

Jones: Eh, nihayet katili tutuklamak için gereken her şeyi tamamladığımızı düşünüyorum! Ben bir şeylerin ele gitmesine izin vereceğim <Rütbe> <İsim>!

Katili Tutukla.
Jones: Bay Oaster, Alan Cardwell'i öldürmekten tutuklusunuz.
Paul Oaster: Neye dayanarak? Elinizde beni suçlayacak hiçbir şey yok!
Jones: Cinayet silahında bulduğumuz parmak izlerini mahkemede gösterdiğimizde kendinizden bu kadar emin görüncebilecek misiniz bakalım.
Paul Oaster: Yalan bu! O şamdanda parmak izi falan yok.
Jones: Tebrik ederim, blöfümü yakaladınız. Ama cinayet silahının şamdan olduğunu nereden biliyorsunuz? Bizden başka bunu bilen kimse yoktu.
Paul Oaster: ...
Jones: Sessiz kalma hakkına sahipsiniz. Söyleyeceğiniz her şey mahkemede aleyhinize delil olarak kullanılabilir...

Paul Oaster: Evet, onu ben öldürdüm! Ve imkanım olsa adaletsizliğe hiç önem vermeyen o seks manyağı kapitalist domuzu tekrar öldürürdüm!
Paul Oaster: Ve bu ahlaksız toplumun riyakarlığını temsil ettiği için de o pis kiliseyi seçtim!
Yargıç Hall: Sebepleriniz bu mahkemeyi ilgilendirmiyor. Kurbanı defalarca tehdit etmişsiniz ve planlı bir cinayet işlemişsiniz.
Yargıç Hall: Ayrıca bu suçu işlemek için dini bir yer seçmiş olmanız da son derece tiksindirici bir şey!
Paul Oaster: Son derece tiksindirici! Ama Samantha'yı korumak için yaptım bunu! Anlamıyor musunuz? Onu seviyorum! Bunu aşk için yaptım!
Yargıç Hall: Sessizlik! Müebbet hapis cezasına çarptırıldınız. Umarım bu süre, bahsettiğiniz aşkın gerçek değerini anlamanıza yardımcı olur!

Ek Soruşturma

Samuel King: <İsim>, Bayan Cardwell ve Bayan Warner'ı yoklamaya gitmeni istiyorum. Sevdiğin birinin ani ölümü, onu yıkar.
Samuel King: Ayrıca Ramirez aradı, Bay Kempe'nin de yardıma ihtiyacı varmış. Ona yardım etmek için gitsen iyi olur!

Samantha Warner'ı görün
Jones: Bayan... Bayan Warner? Bu gerçekten siz misiniz?
Samantha Warner: Jones, bu bir sürpriz değil. Alan'ın korkunç ölümünden dolayı kendimi sorumlu hissediyorum ve artık deli erkeklerden de yoruldum. Yaşam tarzımı değiştirme vakti gelmişti.
Samantha Warner: Burada olmana sevindim: Alan için dua ediyordum ama kilisede tespihimi kaybettim. Onsuz, benim duam duyulmaz...
Jones: <Rütbe> <İsim> ile, burada tespih bulmak sadece birkaç dakika sürer!

Jones: Bayan Warner'ın rahibe haline geldiğine inanmıyorum! İnsan yedisinde neyse yetmişinde de odur diyen büyük hata etmiş!
Jones: Ben Alan'ın ölümünden o kadar da çok etkilendiğini zannetmiyordum! Ve onu umursamadığını düşünüyordum! Kendimi kötü hissettim şimdi...
Jones: Peki, şu tespihi bulalım!

İncele: Kilise.
Jones: Bu tespihi Bayan Warner'ın kullanabileceğini sanmıyorum. En azından bu haliyle.
Jones: Senden bunu çok sık istediğimin farkındayım ama bunu da tamir edebilir misin, <İsim>? Lütfen...

İncele: Kırık Tesbih.
Jones: İnanılmaz, <İsim>, Bayan Warner'ın tespihini düzelttin! Hala güvenilebilir bir yeteneğin var!
Jones: Hala Bayan Warner'ın değiştiğine inanamıyorum. O pervasız kadın gitti, onun yerine rahibe geldi: Bu yepyeni bir hayat demek!
Jones: Haklısın, <İsim>, bu tespihi geri vermeye gidelim, böylece o Cardwell için dua edebilsin.

Samantha Warner'a tesbihini geri ver.
Samantha Warner: Ah, nasıl da tatlısınız! Ne yazık ki dua etmeye zamanım yok. Curtis'le randevuma geç kaldım ve hala bu aptal kostümden kurtulamadım.
Samantha Warner: Ben mi? Bir rahibe? Haha, hayır. Ben sadece küçük bir film rolü için hazırlanıyordum, ama Jones'un bu konuya inandığını duydum. Görüşmek üzere, belki!
Jones: <İsim>, demek ki yedisinde neyse yetmişinde de odur diyen o kadar da aptal değilmiş. Onun oyununa geldiğime inanamıyorum!

Joshua Kempe'nin problemini gör.
Jones: Ramirez, burada ne oluyor?
Ramirez: Ee, işler çok karışık. Bay Curtis, Bay Kempe'yi makasını hiç temizlememekle suçluyor ve Bay Curtis bitlenmiş ve...
Joshua Kempe: Bu çok çirkin bir suçlama! Ben makasımı her müşteriden sonra dikkatlice temizlerim. Eğer Curtis bitlendiyse bunun suçlusu ne benim ne de makasım...
Curtis Newman: Hiç bana maval okuma! Nefes alır gibi yalan söylüyorsun! Dua et de kemiklerin de yalanların kadar zayıf olmasın!
Ramirez: HERKES SUSSUN!
Ramirez: Ee... Yani... Pardon... <Rütbe> <İsim>, bu durumu benim için çözer misin lütfen ?
Jones: <İsim>, Ramirez'e yardım edelim. Oraya gidip bu kavgayı durduralım!

İncele: Berber Dükkanı
Jones: Ben buna hayatta karışmam. Bit varsa sen ilgilen!

'İncele: Saç Yığını
Jones: Gerçekten bu makası Grace'e vermeyi düşünmüyorsun değil mi? Sence bunu analiz eder mi?

Analiz Et: Makas
Grace: Bana getirdiğin makasta el losyonundan başka hiçbir şey yok. Anlamıyorum, aradığınız neydi?
jones: Ee... bit...
Grace: Şimdi mi söylüyorsunuz?!
Jones: Özür dilerim Grace... Pekala <isim>, hemen gidip Kempe'nin dükkanındaki kavgaya bir son verelim!

Kavgaya bir son ver ve Joshua Kempe ile konuş.
Jones: Bay Kempe, görünen o ki doğruyu söylüyormuşsun. Laboratuvar analizinde el losyonu çıktı. Makasınız tamamıyla temiz.
Curtis Newman: Umurumda bile değil, bu pis yere bir daha adımımı atmayacağım!
Joshua Kempe: Senin gibi müşteri olmaz olsun! Güle güle!
Joshua Kempe: Sana gelince <Rütbe> <İsim>, müsaade et saçlarını bir keseyim para istemez!

Sarah Cardwell seninle konuşmak istiyor.
Jones: Bayan Cardwell, burada ne yapıyorsunuz? Cinayet mahallini ziyaret etmenizin iyi bir fikir olduğunu sanmıyorum...
Sarah Cardwell: Alan'ın alyansını arıyordum. Morga gittim ama parmağında göremedim... Bu nedenle Alan'ın cesedinin bulunduğu yer burası diye yüzüğünün de burada olabileceğini düşündüm.
Jones: Siz evinize dönün Bayan Cardwell. Ben, partnerimle birlikte sizin için bu bölgeyi arayacağım. Ve merak etmeyin, Alan'ın yüzüğünü bulacağız!

İncele: Arka Sokak
Jones: Aferin <İsim>, bir yüzük buldun! ...  Ama bu aradığımız yüzük mü?
Jones: Üzerinde bir şey yazıyor... Bak sana ne diyeceğim. Bayan Cardwell'i boş bir beklenti içine sokmamak lazım <İsim>, şu yazıyı sen çözebilir misin?

İncele: Yüzük
Jones: Bu bir tarih: 05/08/1982. Ve Cardwell'in dosyasına göre... Evlendikleri tarih bu!
Jones: <İsim>, harikasın! Bu kesinlikle Alan'ın yüzüğü!
Jones: Bayan Cardwell'i daha fazla bekletmeyelim, onun için yüzüğü bulduğumuza çok sevinecek!

Yüzüğünü Sarah Cardwell'e geri ver.
Sarah: Buna inanamıyorum! Alan'ın alyansını bulmuşsunuz! Bana evlenme teklif ettiği günü daha dün gibi hatırlıyorum... O kadar büyüleyiciydi ki...
Sarah: Tüm bu olayların ardından bunu anlayamamış olabilirsiniz ama Alan ile aslında birbirimizi seviyorduk. Çok seviyorduk.
Sarah: Gençliğimizi görebilseydiniz ne kadar mutlu olduğumuzu anlardınız... Ve bu yüzük de bana bunu hatırlatıyor. Çok teşekkür ederim!
Jones: Teşekkürü hak eden <Rütbe> <İsim>, o olmadan bu yüzüğü bulamazdık!
Sarah: Size tüm içtenliğimle teşekkür ediyorum! Ve karnınız açken sizi gönderemem, bu yüzden lütfen bunu kabul edin.

Also on Fandom

Random Wiki