Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Bahar Tatili Katliamı/Diyaloglar

< Bahar Tatili Katliamı

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments13 Share

Vaka Diyaloglar
Bahartatilikatliamı.png

Jones: Günaydın, <İsim>! Sence de harika bir gün değil mi? Ama biz ne yazık ki güneşlenmek yerine her zamanki gibi iş başındayız...
Ramirez: <Rütbe> <İsim>, Allah'a şükür buradasın! King seni görmek... Ah selam Jones... hihihihi!!!
Jones: Ramirez, Allah rızası için kes şunu! Biraz bir hataydı işte! Yani herkes yanlış kostümü seçebilir!
Ramirez : Hahahahaha a-ama ç-ç-çok KOMİKTİ yaw!
Jones : Ramirez! İş yerindesin, o yüzden biraz saygılı davran! King bizi neden görmek istiyormuş?
Ramirez : Ihh, kusura bakma. Şimdi sakinledim. King'in seni neden görmek istediğini bilmiyorum, <Rütbe> <İsim>, ama oldukça ciddiydi. Bir an önce yanına gitsen iyi olur!

Samuel King: Ah, <Rütbe> <İsim>. Jones, Allah'tan bugün düzgün giyinmişsin.
Jones : Ooo çok güzel, Amirin bile haberi var...
King : <Rütbe> <İsim>, göldekilerin yardımına ihtiyacı var. Korkunç bir şey oldu.
Jones : Hee, evet, Bahar Tatili sezonu, değil mi? Yani, saygıda kusur edersem affola da, öğrenciler bu dönemde biraz uçuyorlar, fakat-
King : Öğrencilerin fazla içmelerinden bahsetmiyorum! Genç bir kız öldü!
Jones : Anam, nasıl olmuş peki?!
King : Orasını bulmak size kalmış. Kızın adı Aaliyah Banks, ikinci sınıf öğrencisi. İnsanlar kızı gölde yüzerken görmüşler... hemde kanlar içinde.
King : <Rütbe> <İsim>, göle git, ve şu arbedeyi yatıştır! Ha birde, Ramirez'i de yanına al. Öğrencileri sudan uzak tutmak konusunda yardıma ihtiyacın olacak.

1. Bölüm

İncele: Plaj Gölü
İncelemeden Önce
Ramirez: Ah <Rütbe> <İsim>, n'apacaz?! Öğrenciler beni dinlemiyorlar, göle girip yüzmeye yelteniyorlar! Ya... ya O birisini daha öldürürse?
Jones: "O" mu? Yine ne zırvalıyorsun, Ramirez?
Ramirez: Göl yaratığı diyorum!!! Sakın unuttum deme, <İsim>! Öncekinde bir sahtekarla uğraştık belki, ama yaratık gerçekten de var!
Jones: Ulan, yine mi! Ramirez, sen burada kal ve öğrencilere göz kulak ol. <İsim>, kurbana bir göz atmaya hazır mısın? Belki olayın nasıl yaşandığına dair bir ipucu falan yakalarız.
İncelemeden Sonra
Jones: Uff, kusacağım galiba, <İsim>... Bu kızcağıza ne olmuş böyle?! Sanki... sanki yenmiş gibi!
Ramirez: Yenmiş zaten! Piranalar tarafından hemde!
Jones: Neyy... Salak salak konuşma, Ramirez, Grimsborough gölünde pirana ne arar?!
Ramirez : Ama DOĞRU, piranalardı! Bütün öğrenciler aynı şeyi söylüyorlar! Herkes gölde piranaların zıplayıp, Aaliyah'ya doğru yüzdüklerini söylüyor!
Jones: ... <İsim>, doğru diyorsun: deliller bu şeyi çözmemize yardımcı olacak. Şu olay yerinden uzaklaşan ayak izleri güzel bir başlangıç.
Jones: Ayak izleri kurbana ait olmalı: fakat karaya geri dönmüyorlar. Bu da demek oluyor ki... izler katile ait!
Jones: Eminim ayak izlerinin nereden geldiklerini veri tabanımızdan öğrenebiliriz! Ne dersin, <İsim>, bir göz atak mı?
Jones: Birde şu yosun yığını... Sanırım senin bakman daha hayırlı olur. Ben halen bir tuhaf hissediyorum...
Madison: <Rütbe> <İsim>! Allah'a şükür buradasın! Çok acil yardımına ihtiyacım var!

Otopsi: Kurbanın Cessedi.
Nathan: <İsim>, herkesin sorduğu şu piranaları bana anlatmalısın! Örnek aldın mı? Daha yakından görmek isterim!
Jones: Ee... bunun seni mutlu ettiğine sevindik.
Nathan: Ah, pardon, yine garip davranmaya başladım, değil mi? Ama bilimsel açıdan bakınca, piranaların insan vücuduna yapabilcekleri, çok heyecan verici!
Jones: Yani piranalar cinayet silahı olarak mı kullanılmış? Ama katil, piranaların Aaliyah'ya saldıracaklarını nasıl bildi? Ya da insan ayırmadan herkesin ölmesini mi istedi?
Nathan: Hayır, bu bir tesadüf değil. Aaliyah'nın kafasında şişlik var. Birisi onu bayıltmış gibi gözüküyor.
Nathan: Ayrıca bacağında da bir kesik var. Ya da bacağından geriye kalan neyse onda... Katil, piranaların KIZA saldırmasını sağlamak amacıyla kan akıtmış. Bundan eminim.
Jones: Yani, bu trajik bir kaza ya da rastgele bir saldırı değil, bir cinayet, öyle mi? Katili Aaliyah'yı öldürmek istemiş demek!
Nathan : Evet. Piranalar cidden kışkırtılmadıkları sürece insanlara saldırmazlar. Katil, herşeyi Aaliyah'nın ölmesi için planlamış!

Madison ile cinayet hakkında konuş
Madison: <Rütbe> <İsim>! Seni gördüğüme o kadar sevindim ki! Şuradaki kaçık sürekli göğüslerime zum yapmaya çalışıyor! N'olur bir şeyler yap!
Jones: Sana da merhabalar, Madison. Korkarım <Rütbe> <İsim>'in şu anda daha önemli işleri var. Mesela bir cinayeti incelemek gibi.
Madison: Ahi tabi. Önce Telaş Haftası, şimdi de bu... Birisinin öğrencilerin hak ettikleri eğlenceyi yaşamalarına karşı garezi falan mı var? Şu korkunç balıklardan bir tanesi beni ısırdı, inanabiliyor musunuz?!
Jones: Sanırsam çiftlikte yaşam daha sakin di, he? Hatırlarsan eğer, senin Ami-
Madison: SAKIN ola o kelimeyi ağzına alayım deme, Memur Jones!!!
Madison: Pardon, bağırdığım için kusura bakmayın, ama... eğer Üniversitedekiler gerçeği öğrenirlerse... her şeyimi kaybederim. Umarım anlıyorsundur, <Rütbe> <İsim>, değil mi?
Chad: Madison, bu polisler seni rahatsız mı ediyorlar? İcaplarına bakayım mı?!
Madison: Iı, hayır, iyiyim. Yinede sağol, Chad, çok tatlısın.
Madison: Bak, <Rütbe> <İsim>, korkarım ki soruşturmanıza pek bir yardımım dokunmayacak. Yalnız şu kamera sapığıyla bir ilgilenseniz iyi olur! Kim bilir neyin peşinde!
(Madison ile konuştuktan sonra)
Jones: Şu Madison'ın konuşmasını bölen çocuk sana da bir yerler den tanıdık geldi mi, <İsim>?
Jones: Hey, haklısın! Bu Chad Baker, hani Troy öldükten sonra Grimsborough Bıldırcınları'nın takım kaptanı olan çocuk!
Jones: Hadi onunla konuşalım. Belki de kurbanı tanıyordur!
Jones: Ve tabii ki deeee, şu "kamera sapığı"'nın kim olduğunu da bir görelim bakalım...

Kurt ile faaliyetleri hakkında konuş.
Kurt: Vay be, Bahar Tatili sırasında bir cinayet yaşandığına inanamıyorum. Yıllardır öğrenci partilerini filme alırım, ama BÖYLESİNİ ilk defa görüyorum!
Jones: Öğrenci partilerini mi filme alıyorsun? Yani, öğrenciler sana bunun için para mı veriyorlar?
Kurt: Para vermek mi? Babacım, sen şimdi beni tanımadığını mı izah ediyorsun? Kurt Leary? "Bikinili Bebekler"?! ...Geceleri televizyon falan izlemez misin sen yahu?
Jones: Kusura bakma, sarhoş genç kızlara bakmak nedense bende bir şeyler yaratmıyor. Sen bu "filmleri" daha önce hiç duymuş muydun, <Rütbe> <İsim>?
Kurt: Her neyse. Keşke cesedi bu kadar çabuk görmeseydiniz. Filme bile alamadım. Belki gazeteye görüntü niyetine satardım.
Jones: Bak, burada şov yapmıyoruz. Genç bir kız öldürüldü! Bak bu da resmi. Onu bugün hiç gördün mü? Ya da konuştun mu? Ya da filme aldın mı?
Kurt: Hee, yok, gördüğümü sanmıyorum. Size söyleyeyim, eğer bu kıyafetler ile parti yapıyordu ise, onu fark etmemiş olmam normal!
Kurt: İzleyicilerim genelde bikinili kızlarla ilgilenirler, mesela şuradaki fıstık gibi. Eğer üstü düğmeli kıyafetler görmek isterlerse, kız arkadaşlarına da bakabilirler, değil mi?
(Kurt ile konuştuktan sonra)
Jones: Madison'ın neden çıldırdığına şaşmamalı. Herif, kızları sanki birer et parçalarıymış gibi çekiyor resmen!
Jones: Ah, sanırım haklısın, <İsim>; onu hırpalamanın soruşturmamıza pekte yardımı dokunmayacak. Hadi, tepem atmadan gidelim buradan.

Chad ile sohbet et.
Jones: Selam, Chad. Bıldırcınların kaptanı olduğundan beridir işler nasıl gidiyor?
Chad: Ah, her şey gayet yolunda. Sorduğunuz için sağolun. Yeni koç seneye birinci lig takımlarından birine transfer olma ihtimalimin oldukça yüksek olduğunu söyledi!
Jones: Senin adına sevindim. Şimdi, <Rütbe> <İsim> Aaliyah Banks isimli birisinin cinayetini araştırıyor. Onu tanır mıydın?
Chad: Çıkartamadım. Bıldırcınlar hayranı olamaz.
Jones: Okulda ragbi hayranı olmayan kızlarında bulunduğunun farkındasındır, değil mi?
Chad: Farkındayım, ama onlar ragbi ile ilgilenmedikleri müddetçe, ben niye onlarla ilgileneyim ki?
Jones: Etkileyici... Pekala, vaktini bize ayırdığın için sağol, Chad. <Rütbe> <İsim>'in sana daha soruları olabilir, o yüzden fazla uzaklaşma.

İncele: Ayak İzi.
Jones: Her zamanki gibi süper bir dedektif işi çıkardın, <İsim>! Demek plajda bulduğun bu ayak izleri parmak arası terliklere aitmiş. Hemde şekilli şüküllü olanlarından!
Jones: Oh, sendede mi parmak arası var, <İsim>? Sence de çok şeker değiller mi? Göldeki herkese bunlardan dağıtıyorlardı!
Jones: ...Yalnız içimden bir ses bu parmak arası terliklerin katili yakalamada yeterli olmayacağını söylüyor, <İsim>... Ama yinede iyi bir başlangıç tabii!

İncele: Yosun Yığını.
Jones: Pekala, yosun yığının içinde ne buldu-UUUUAAAAANNNN!!! Anamanamanam, bu bir pirana!!!
Jones: Seni ısırmadığı için şanslısın, <İsim>! Baksana, ne kadar da aç görünüyor! Şu aç gözler bana sanki... sanki bir hamburgermişim gibi bakıyorlar!
Jones : E-evet, tabii, haklısın, bunun nereden geldiğini öğrenmek istiyorsak eğer, önce ne tür bir pirana olduğunu öğrenmeliyiz. Bunları göle salan her kimse, katilimiz de o olmalı!
Jones : Nadir hayvanlar hakkındaki resmi devlet arşivlerine bakarak aradığımızı bulabiliriz. O şahin gözlerinle, eminim bu canavarın ne olduğunu arşivlerden şıp diye bulabilirsin!

İncele: Pirana.
Jones: Pekala! Demek gölde bulduğun pirana bir kırmızı piranaymış! Oyy, kayıtlara göre bu bilinen en vahşi tür!
Jones: Aaliyah'nın pek bir şansı yokmuş... Brr, içim titredi resmen, şu dişlere baksana hele!
Jones: Her neyse, sayende ayriyetten her bir kırmızı pirananın bulunduğu eyalette kaydı olması gerektiğini de biliyoruz. Ve bu piranalardan bu bölgede sadece... Grimsborough Üniversitesi'nde var!
Jones: Ayrıca bunları kullanan bir biyoloji sınıfı da olmalı. Hadi, Üniversiteye bir bakalım, <İsim>!

İncele: Biyoloji Amfitiyatrosu.
(İncelemeden önce)
Jones: Burası biyoloji amfitiyartosu olmalı. Hey, şu akvaryuma baksana hele, <İsim>, bir de şu kara tahtaya! Kesinlikle doğru yerdeyiz!
Jones: Hadi bir etrafı arayalım, ne dersin? Tabii piranalara da dikkat et ayryetten!
(İnceledikten sonra)
Jones: Doğru diyorsun, katil piranaları bu akvaryumdan almış olmalı...iyi de nasıl oldu da canı bile yanmadan bunları çıkartabildi?!
Jones: Haa, doğru! Şu balık kepçesini görmemişim! İyi yakaladın, <İsim>! Hadi şuna yakından bir bakalım!
Jones: Peki ya şu kitap? "Tropikal Balıklar Ansiklopedisi"... Bakalım piranalar hakkında neler yazıyor...
Jones: Aah! Piranalar ile ilgili kısım yırtılmış!
Jones: Doğru dedin, arka sayfada girintiler var... İnşallah toz kutun yanındadır, <İsim>!

İncele: Balık Ansiklopedisi.

Michael Fletcher ile piranalar hakkında konuş.

İncele: Balık Kepçesi.

Analiz et: Pembe Madde.
Grace:<İsim>,şu balık kepçesinden aldığın örneği bulduğun için çok şanslıyız.
Grace:Örnek,hala tazeydi.Zaten olmasaydı örneği alamazdın.Yarım saat daha gecikseydin kepçeden bunu alman imkansız olurdu.
Grace:Maddeyi birkaç moleküle böldüm ve elastomer,sebze yağı ve lesitinden yapıldığını söyleyebilirim.
Jones:Üzgünüm,bu hatırlamamız gereken bir şey mi? <İsim> ne düşünüyor bilemem ama ben neden bahsettiğini anlayamıyorum...
Grace:Bu bileşenler,en popüler şekerlerden biri olan sakızın temelinde bulunur,Jones!
Jones:Sakız! Ah,yıllardır çiğnemiyordum!
Grace:Eh,belki Aaliyah'ın katilini yakaladığında,ondan bir sakız istersin Jones,çünkü kesinlikle sakız çiğniyormuş!

2.Bölüm

Taylor Kirby'yi Jones'a yaptığı şey hakkında fırçala.

İncele: Öğrenci Sıraları
İncelemeden Sonra
Jones:Pekala,bakalım neler var elimizde! Bu paramparça kağıt,senin gibi bir bulmaca hastası için çocuk oyuncağı olsa gerek,değil mi <İsim>?
Jones:Bir de şu defter var... Ah! İşte kurbanın imzası! Ama üzerine yazdığı sayfa yırtılmış... Pudra takımın yanında mı <İsim>? Sanırım ihtiyacımız olacak!

İncele: Parçalanmış Kağıt.
İncelemeden Sonra
Jones:Hm,bulduğun parçalanmış kağıt,aslında Mezuniyet Balosu Kraliçesi Seçimi için bir broşürmüş.Öğrencilerin gerçekten böyle bir sıfat için seçim kampanyası düzenlediğine inanamıyorum!
Jones:Hey,bu broşürdeki bizim kurbanımız değil mi?! Demek ki Aaliyah Mezuniyet Balosu Kraliçesi olamk için yarışıyormuş...
Jones:Yani Madison'la rekabet ediyormuş! Madison'un bunu hoş karşıladığını hiç sanmıyorum.Hadi gidip konuşalım onunla.

Madison ile kurban ile olan rekabeti hakkında konuş.
Madison:Ah,şu küçük ve aptal broşürlerden birisini bulmuşsun.Kimin olursa olsun,sonuçta hepsi yırtılıp atılıyor...
Jones:Madison,neden bize kurbanın Mezuniyet Balosu Kraliçesi seçimlerinde senin başlıca rakibin olduğunu söylemedin?
Madison:Başlıca rakibim mi? Sanki Mezuniyet Balosu Kraliçesi olmak çok önemli bir şeymiş gibi söylüyorsunuz bunu!
Jones:Aslına bakarsan o tacı almak için elinden geleni yapacağını düşünmüştüm.
Madison:Hadi ama.Evet popüler olmayı seviyorum.Mezuniyet Balosu Kraliçesi olmak da isterim.Güzelliğim ve çekiciliğim için değer görmenin nasıl bir şey olduğunu hissetmek için.
Madison:Ama böyle bir şey için insan öldüreceğimi mi düşünüyorsunuz cidden?! Ben böyle yetiştirilmedim,<Rütbe>
Madison:...Sakız gibi...
Madison:...Sanki bir sakız gibi! Şişiyor,şişiyor ve patlıyor!

İncele: Not Defteri.
İncelemeden Sonra
Jones:Yani kurban,amfi tiyatroda bulduğun defteri,Michael Fletcher'a bir mesaj yazmak için kullanmış!
Jones:Notta Michael,hemen tanrı rolü yapmayı bırakmazsan,seni Dekana şikayet edeceğim! Bu yaptığın iğrenç!
Jones:Ama bu,Michael'ın kurbanımızı tanıdığı anlamına geliyor... Hem de arkadaş olmadıkları kesin! Hadi gidip tepesine binelim <İsim>!

Michael ile kurbanın tehditleri hakkında konuş.
Jones:Tekrar merhaba Michael.<Rütbe> <İsim>,Aaliyah'ın sana yazdığı notu buldu... Neden kurbanı tanıdığını söylemedin?
Michael:Çok heyecanlıydım,adını hatırlayamadım.Üzgünüm...
Michael:Aaliyah'ı o kadar da tanımıyordum zaten.Biyoloji derslerinden birinin sonunda beni görmeye gelmişti.Benden sakız istedi,ben de verdim ama başka şeyler istediğini de anlamıştım.
Michael:Piranalarım çok hoşuna gitmiş olmalı,bu ndenle benden ona piranaları nasıl memelilerle falan beslediğimi falan anlattım.İlgisini çekeceğini düşünmüştüm ama bunun bilimsel değerini göremedi.
Michael:Neyse bunun ardından beni görmeye gelmeye devam etti ve deneylerimi bitirmemi istedi! Sanki tezim izerinde çalışmayı öylece bırakabilecekmişim gibi! Kesinlikle makul davranmadı.
Jones:Ve şimdi de deneylerini durdurmanı isteyen kadın,senin piranların tarafından öldürüldü...
Michael:Eh.. Bu da bilimin akıl eremyen yönleri olduğunu gösteriyor,<Rütbe>.
Konuştuktan Sonra
Jones:Michael ürkütücü biri mi yoksa bana mı öyle geliyor? Bana kalsaydı çoktan onu demir parmaklıklar ardına tıkardım...
Jones:Yani, ya bebeklerinin bir insanı tamamen yiyip yiyemeyeceğini görmeye karar verdiyse? Eminim bir süre sonra fareyle beslemek sıkıc gelmeye başlamıştır!
Jones:Ah,sanırım haklısın <İsim>.Böyle yargılara varmadan önce daha fazla kanıta ihtiyacımız var.
Jones:Ve haklısın,önemli bilgiler elde ettik:Michael,Aaliyah' a sakız verdiyse kendisi de çiğniyor demektir.

İncele: Benzin İstasyonu.

İncele: Soğutucu.

Analiz et: Balık Pulları.
Nathan:<İsim>,gölden aldığın pirana sayesinde,soğutucuda bulduğun pulları incelemek çok kolay oldu.Kesinlikle Kırmızı Pirana pulları bunlar!
Jones:Dur biraz,şimdi bize <İsim> ile gölde bulduğumuz piranayı sakladığını mı söylüyorsun?
Nathan:Zavallı balığın ölmesine izin verecek değildim ya! Bak,yeni akvaryumunda ne kadar mutlu! Ona Brütüs adını verdim.
Jones:Çevremdeki herkes çıldırmış.Bunun başka bir açıklaması olamaz...
Nathan:<İsim>,neyse ki soğutucuya bakmak aklına geldi ve pulları buldun.Pulların soğutucuda olmasının tek yolu,katilin piranaları taşımak için soğutucuyu kullanması olmalı!
Nathan:Aslına bakarsan oldukça zekice.<İsim>,kimse buna iki defa bakmazdı!
Nathan:Ama ne var biliyor musun? Katil güçlü biri olmalı.Su ve balıklarla doldurulunca,o soğutucu,en az 15 pound(7 kg) olmalı!
Nathan:Katil kesinlikle zinde biriymiş.Sık sık egzersiz yapıyor olmalı!

Jones:Pekala <İsim>,şüphelilerimizden ikisinin,atletik profile uyduğunu biliyoruz.
Jones:Madison,ponpon kızlarının lideri ve ponpon kızların ziinde olduğunu herkes biliyor!
Jones:Ve Bıldırcınların oyun kurucu olarak da Ckad'in ne kadar güçlü olduğunun farkındayız!

İncele: Çalışan Kartı.

Analiz et: ID Numarası.
Alex:Bazen işi bilgisayarlara bırakmak güzel oluyor... Sonuçların geldi <İsim>! Benzin istasyonunda bulduğun çalışan rozeti,Chad Baker'e ait!
Jones:Chad mi? Kendine yarı zamanlı bir iş bulduğuna şaşırdım.Günlerini Bıldırcınlar'la çalışarak geçirdiğini sanıyordum! Gidip ona bunu soralım mı, <İsim>?

Chad ile benzinlikteki işi hakkında konuş.
Chad:Ah,merhaba <Rütbe> <İsim>! Bir sorun mu var? Polis arabanıza benzin almaya mı geldiniz?
Jonse:Hayır,teşekkürler.<Rütbe> <İsim> ile düşünüyorduk da... Burada uzun süredir çalışıyor musun?
Chad:Hayır,iki hafta önce başladım.Madison'ı Mezuniyet Balosuna davet etmek için para biriktirmeye çalışıyorum.Biraz masraflı bir kızdır da.
Chad:Düzgün bir kıyafete ihtiyacım olacak.Onu bu parmak arası terliklerle baloya götürecek değilim hani!
Jones:O kadar da umursayacağını samıyorum. Ama sen daha iyi bilirsin tabii.
Jones:Her neyse Chad,biz,katilin göle giderken ve gölden dönerken buraya uğradığından eminiz.Bugün burada şüpheli birilerini gördün mü?
Chad:Hayır,üzgünüm ama hiçbir şey göremedim... Madison ile göldeki partiye gitmek için uzun bir ara vermiştim.O yüzden pek buralarda değildim.

Daha sonra karakolda...
Kurt Leary:<Rütbe> <İsim>! Her yerde seni aradım! Yardımına ihtiyacım var;kameram çalındı!
Jones:Ee? <Rütbe> <İsim> hırsızlık suçlarıyla ilgilenmiyor.İlgili birime başvurman gerekecek.
Kurt Leary:Ama o kameraya ihtiyacım var! Tüm gün aldığım kayıtlar,içinde kaldı!
Kurt Leary:Bak,kamerada... Kamerada senin de görmek isteyeceğin bir şeyler var <Rütbe> <İsim>.
Jones:Öğrencilerin göğüslerinden bahsediyorsan,hayır,teşekkürler.Böyle şeyler için oldukça yaşlıyım ben.
Kurt Leary:Hayır!Kamera... Eminim kamerada kızın katili de çıkmıştır!
Kurt Leary:Bak,kanıtım yok ama yemin ederim kamerada o kızın katilininde de olduğundan eminim!
Jones:Bize Aaliyah'ın cinayetine şahit olduğunu ve bu cinayeti durdurmak için hiçbir şey yapmadığını mı söylüyorsun yani?!
Kurt Leary:Hayır,hayır! Kesinlikle öyle değil! Olay olurken farkında değildim! Kaydettiklerimi kontrol ederken fark ettim.
Kurt Leary:Ama şimdi kameram yok! Sırtım dönükken pisliğin teki çalmış.Boks eğitimimi göstermek için onu yakalamaya çalıştım ama lanet olsaı parmak arası terliklerim,beni yavaşlattı!
Jones:Şans işte.Seninle daha sonra uzun uzun konuşacağız Kurt,bundan emin olabilirsin...
Jones:Ama şimdi göle gidip kamerayı aramalıyız!

3.Bölüm

Kurt ile çektiği şey hakkında konuş.

İncele: Güneş Şemsiyeleri.
İncelemeden Sonra
Jones:Pekala,bu Kurt'un kamerası olmalı.Her kim çaldıysa tekrar kullanmamasını istemiş... Ve bundan dolayı onu suçlayamam! Bunu tamir edebilir misin,<İsim>?
Jones:Ve şu plaj çantasına da bir göz atsak fena olmaz,ha?

İncele: Kırık Kamera.
İncelemeden Sonra
Jones:Ve her zaman olduğu gibi Kurt'un kamerasını da sanki çocuk oyuncağıymış gibi toparladın!
Jones:Umarım içindeki veriler zarar görmemiştir! Bakalım Alex bundan bir şeyler çıkarabilecek mi.

Analiz et: Kamera.
Jones:Pekala,plaj çantasında ne buldun <İsim>? Hm,bu gazete yazısı,birkaç ay öncesine ait.Bir parkın yıkılmasına karşı bir protesto hakkında yazılmış.
Jones:Resimde Taylor da var,ne kadar da şaşırıtıcı.Çok kararlı görünüyor...
Jones:Doğru! Onun yanında,tam orada...İşte kurbanımız! Birbirlerini tanıdıklarını bilmiyordum,sen fark etmiş miydin <İsim> Gidip Taylor ile konuşalım,karakolda olmalı!

Jones:Ramirez! Taylor Kirby nerede? <Rütbe> <İsim>,onunla konuşacak!
Ramirez:İşte...Orada...Tuvalete...gitmek istedi ve... beni bayıltıp...çıkışa koştu!
Jones:Bir kızdan dayak mı yedin,Ramirez?
Ramirez:Hey! O,göründüğünden daha güçlü,tamam mı?! Kaçmasını önlemek için destek çağırmak zorunda kaldım... Ayrıca sakızını da yüzüme tükürdü!
Jones:Ne kadar da canice!... Pekala <İsim>,ne diyorsun? Cesaretimizi toplayıp Ramirez'i döven kadınla yüzleşmeli miyiz sence?

Taylor'a kurban ile olan ilişkisini sor.

İncele: Otomat.'

İncele: Tuş Takımı.

Analiz et: Kan.

Katili Tutukla.

Also on Fandom

Random Wiki