Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Bai Bai

1.342pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share
Bai Bai
BaiBai.png
Profili
Tam Adı Bái Bái
白白
Uyruğu Çin Bayrağı.png Çin Halk Cumhuriyeti
Boyu 5'7" (1,70 m)
Yaşı 17
Ağırlığı 118 lbs (54 kg)
Göz Rengi Kahverengi
Kan Grubu 0-
Durumu Hayatta
Vakalar Kaderin Cilvesi

Bai Bai (Çince: 白白; pinyin: Báibái; d. 1999) Kaderin Cilvesi vakasında bir şüphelidir.

Profili

Bai Bai, 17 yaşında bir sokak çocuğudur. Bai Bai kısa kahverengi saça ve aynı renkte gözlere sahiptir ve üzerine mor-siyah bir ceket giymekle birlikte başına mavi bir bere takmaktadır. Bai Bai'in ayrıca taiçi yaptığı, Çin tıbbından anladığı ve kasımpatı çayı içtiği bilinmektedir.

Vakadaki Rolü

Oyuncu Bai Bai'in kurban ile çekilmiş bir resmini bulup Bai Bai'i tanımladıktan sonra kendisi ile konuşmak istemiştir. Dediğine göre Cheng için çalmak zorunda kalsa da onu bir baba gibi görmekteydi. Ayrıca gerçek ailesi onu hiç istemediği için yankesici çetesi ona göre çeteden ziyade bir aile gibiydi ve kendisi gibi sokak çocukları için en değerli olan şey, birisinin mutlaka arkasını kollamasıydı.

Oyuncu daha sonra bir kemerin üstünde Bai Bai'in kanını bulmuş ve kendisine bunu sormak istemiştir. Dediğine göre Cheng'in çetesindeki birinci kural, çaldıklarının tamamını Cheng'e teslim etmekti. Fakat Cheng, Bai Bai'in çaldıklarının bir kısmını kendine sakladığını öğrenmiş ve bu yüzden öfkelenerek Bai Bai'i öldüresiye dövmeye başlamıştı. Son olarak Cheng'in ölmesine sevindiğini dile getiren Bai Bai, Cheng'in çocukları kalacak yer bahanesiyle kandırdığını ve aslında tek düşündüğü şeyin para olduğunu sözlerine eklemiştir.

Her ne kadar kendisini dövmüş de olsa, cinayetten ötürü Fang Di Yun'un tutuklanması ile Bai Bai suçsuz bulunmuştu. Fakat oyuncu daha sonra Bai Bai'in bilgilerinin yazılı olduğu bir SOMBRA kayıt başvurusu bulmuş ve Bai Bai'e bunu sormak istemiştir. Bai Bai, yetimlere "daha parlak bir gelecek" vaat eden bir örgüt tarafından yürütülen bir program olduğunu duymuştu fakat programın ne hakkında olduğunu bilmiyordu ve zaten başvurusu reddedilmişti. Cheng'in çetesinden kaçmak isteyen Bai Bai başvuruyu yapmış fakat yaşı büyük olduğu için başvurusu reddedilmişti ve, dediğine göre başarılı sayılan katılımcılar Çin Seddi'ne götürülmüştü. Bu örgütün SOMBRA olabileceğinden şüphelenen oyuncu, vakit kaybetmeden Çin Seddi'ni aramaya gitmiştir.

Ek Bilgi

  • Bai Bai (白白), Çince'de "nafile" anlamına gelmektedir.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki