FANDOM

Barbara Coldwell
Barbara Coldwell
Profili
Tam Adı Barbara Coldwell
Göz Rengi Mavi
Durumu Merhum
Vakalar Pembe Dosya(öldürüldü)

Barbara Coldwell Pembe Dosya vakasında kurbandır.

Profili

Barbara, "Pistols & Petticoats" adlı derginin genel yayın yönetmeniydi. Barbara kısa sarı saçlıydı ve öldürüldüğü sırada üzerinde pembe bir elbise ile aynı renkte bir şapka vardı.

Cinayetin Ayrıntıları

Oyuncu Barbara'yı "Pistols & Petticoats" ofisinin önünde, yerde cansız halde bulmuştu. Otopsi sonucuna göre Barbara pencereden atılmış ve yere düşmesi sonucunda omurgası kırılarak can vermişti. Dick bunun yanı sıra cesedin üstünde pembe krema ve simler bulmuştu. Bu durum katilin kremalı donut yediği anlamına geliyordu.

Katil ve Nedenleri

Soruşturmanın sonunda katilin, kurbanın kızı Verushka Coldwell olduğu ortaya çıkmıştır.

Tutuklama sırasında Verushka, annesinin sürekli her işine karıştığını dile getirmiştir. Dediğine göre Callum Edwards ile evlenmek istemesine rağmen ki Callum'un bundan henüz haber yok, annesi 25 yaşına gelmeden evlenemeyeceğini söylemişti. Buna öfkelenen Verushka, Barbara'yı "Pistols & Petticoats" ofisinin penceresinden aşağıya itip öldürmüş, ardından da olaya intihar süsü vermek için annesinin el yazısıyla sahte bir intihar mektubu yazıp ofise bırakmıştı. Mahkemede Hakim Takakura Verushka'yı adam öldürmek suçundan 25 yıl hapisle cezalandırmıştır.

Galeri