Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Barbara Pickley

1.262pages on
this wiki
Add New Page
Comments13 Share

Barbara Pickley
BarbaraP.png
Profili
Tam Adı Barbara Pickley
Boyu 5'3" (1,60 m)
Yaşı 61
Ağırlığı 132 lbs (60 kg)
Göz Rengi Yeşil
Kan Grubu A-
Durumu Hayatta
Vakalar Ölü Kız Son Kez Kaydı(tutuklandı)

Barbara Pickley (d. 1953) Ölü Kız Son Kez Kaydı vakasında Susie Pickley'nin katilidir.

Profili

Barbara, 61 yaşında, kısa kahverengi saçları olan, yeşil gözlü bir kadındır ve kırmızı bir ruj sürmektedir. Üzerinde beyaz çiçek desenleri bulunan koyu beyaz bir bluz giyer ve boynuna bir adet muska takmaktadır. Barbara'nın ayrıca yoga yaptığı ve gitar çaldığıda bilinmektedir.

Vakadaki Rolü

Barbara, Howard Pickley'nin annesi ve Susie'nin kaynanasıdır.

Ekip, Constance Bell tarafından yazılan "Savaşçı Kadın" adlı bir kitap, bununda üzerinde Barbara'nın el izlerini bulduktan sonra Barbara ile konuşmaya gitmişlerdir. Konuşmadan önce Amy, oyuncuya Barbara'nın, günümüzden 18 yıl önce kadın hakları yürüyüşünde kuralları çiğnemekten ötürü tutuklandığını söylemiştir. Barbara'nın dediğine göre Susie çekingen bir kızdı ve onu öz kızı gibi görmekteydi. Ayrıca malum kitabı Susie'ye vermesinin sebebi de kızın kendine olan güvenini arttırmak istemesiydi.

Daha sonra Becky Walden, karakola gelip ekibe girdiği blog tanıma şirketinin dolandırıcı olduğunu öğrendiğini itirafta bulunmuş ve ekibe analiz etmeleri için bir USB Bellek vermiş, analiz sonucunda da aslında şirketi varmış gibi gösterenin Barbara olduğu ve Becky'yi aslında Susie'ye casusluk yapması için kullandığı ortaya çıkmıştır. Barbara paten derbisinden nefret etmekteydi çünkü son derece agresif bir spordu ve kadınlar sürekli birbirlerine vuruyorlardı. Barbara, Susie'ye karşı fazla korumacıydı çünkü bir gün paten derbisi yüzünden Howard'ı aldatacağından korkuyordu.

Ekip Barbara'nın izlerini yakaladıktan sonra Barbara'yı gelininin katili olarak tutuklamışlardır.

Barbara, kadınlara karşı nasıl davranılması gerekildiği konusunda son derece açık sözlü birisi idi ve Susie'yi öldürmekte onun için hiç kolay bir seçim olmamıştı ama bunu yapması gerekiyordu. Barbara, aynı zamanda paten derbisinden nefret etmekteydi, çünkü Susie, o işe girdikten sonra yeni arkadaşlar edinmişti ve artık Barbara'nın öğütlerini dinlememekteydi. Barbara, aynı zamanda Becky Walden aracılığı ile Susie'nin Lenny Spitfire ile flört ettiğini öğrenmişti, ki bu ona göre oğlu Howard Pickley'in Susie tarafından aldatılması demekti. Zaten Susie, paten derbisine girdiğinden beridir de Howard, yavaş yavaş diğer patenci kızlara bakmaya başlamıştı. Barbara, oğlunu patenci kızlardan uzak tutmak adına Susie'nin matarasına Rocket Cow enerji içeceğinden katarak ondan kurtulmuştur. Fakat ailevi değerlerin içinde cinayetin olmaması gerektiği için Barbara, sonunda hakim karşısına çıkarılmıştır.

Yargıç Dante, Barbara'yı aile içi cinayet işlemekten ötürü fırçalamış, Barbara ise tek yapmak istediği şeyin oğlu Howard'ı korumak olduğunu dile getirerek kendisini savunmuştur. Tabii vaka boyunca ekibin Barbara'nın izlerini takip ederek kendisini yakalamış olmalarını da unutmamak lazım

Ek Bilgi

Also on Fandom

Random Wiki