Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Bart Williams

1.264pages on
this wiki
Add New Page
Comments10 Share

Şüpheli
BW.png
Profili
İsmi

Bart Williams

Boyu

6'0" (1,83m)

Yaşı

23

Ağırlığı

140 lbs (64 kg)

Göz rengi

Yeşil

Kan grubu

O+

Durumu

Hayatta

Vakalar

Liman Katili
Bir Rus Vâkâsı

Bart Williams (d. 1990) tacirleri yakalamakla görevli bir polis muhbiridir. Bart genellikle Bulldog ve Tony Marconi gibi büyük oyuncuların aralarında yapılan takaslar hakkında polise bilgiler verir. Bart Liman Katili ve Bir Rus Vâkâsı vakalarında görülür.

Profili

Bart 23 yaşında, dağınık siyah saçlı ve yeşil gözlü genç bir adamdır. Genellikle yakasında beyaz tüyler olan açık kırmızı bir ceket giyer ve sağ gözsünde kurukafa rozeti vardır. Bart aynı zamanda içine beyaz bir tişört giyer ve solaktır.

Vakalardaki Rolleri

Bart Liman Katilinde Bulldog'un çalıştığı yer olan arka sokakta yaşadığını söyleyen polis muhbiridir. Bart aynı zamanda Bulldog'un Dan Broke ve Sally Stone'a uyuşturucu sattığınıda biliyordu. Bart polise araştırmaları için bununla bilgilendirmiştir. Daha sonra tüm deliller Bulldog'u işaret ettiğinde Bulldog tutuklanmıştır.

Bart Bir Rus Vakası'nda tekrar görünür. Bu sefer polisi süphelilerin bir takım işleri hakkında bilgilendirir. ekip Bart'a daha ne bildiğini sorduklarında ise birisinin kanalizasyona bir şey atıp hızlıca uzaklaştığını gördüğünü söylemiştir. Daha sonra ekip Mikhail Levin'in dairesinde Bart'ın telefon numarasını bulmuş ve bunun hakkında Bart'ı sorgulamışlardır. Bart Mikhail'in en iyi müşterilerinden olduğunu söylemiş ve rahatlamak için ondan mal aldığını belirtmiştir.

Yavaşça Ölümüm'de Bart şüpheli olarak görünmesede Yanlız Güller adlı bir üniversite grubunun üyesi olduğu öğrenilmiştir.

Vakalar

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki