Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Batbayar

1.386pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share
Batbayar
Batbayar17.png
Profili
Tam Adı Batbayar
Батбаяр
Uyruğu Moğolistan Bayrağı.png Moğolistan
Boyu 5'8" (1,72 m)
Yaşı 25
Ağırlığı 153 lbs (68 kg)
Göz Rengi Kahverengi
Kan Grubu B-
Durumu Hayatta
Vakalar Horseback Dağı

Batbayar (Moğolca: Батбаяр; d. 1991) Horseback Dağı vakasında bir şüphelidir.

Profili

Batbayar, 25 yaşında bir tur rehberidir. Batbayar kısa kahverengi saçlara ve kahverengi gözlere sahiptir ve üzerine açık kahve bir mont ile üzerinde "Cengiz Han Turları" yazılı kırmızı bir tişört giymektedir. Batbayar'ın ayrıca kılıç kullandığı, ata bindiği ve tuzlu çay içtiği bilinmektedir.

Vakadaki Rolü

Oyuncu, Batbayar'ın kurbanla çekilmiş bir resmini bulup Batbayar'ı tanımladıktan sonra kendisi ile konuşmak istemiştir. Dediğine göre kurbanla, düzenlediği turlardan birinde tanışmıştı ve kurban, Moğolistan tarihi ve kültürüyle yakından ilgilenmekteydi ve aynı zamanda tanıştığı ilk eşcinsel olduğunu gizlemeyen erkekti. Aynı zamanda Andrey ile ilişki içinde olduğunu itiraf eden Batbayar, hayatında hiç kimsenin kendisini Andrey'in hissettirdiği kadar iyi hissetmediğini dile getirmiştir.

Oyuncu daha sonra Batbayar'ın kurbana uçak bileti üzerinde göndermiş olduğu mesajı bulmuş ve kendisi ile bunun hakkında konuşmak istemiştir. Dediğine göre kılıç gösterisi yaparken kendisini seyretmek ve tuzlu çay içmek gibi birlikte geçirdikleri onca vakitten sonra Andrey'in kendisini terk edecekti ve bunun olmasını istemiyordu. Fakat kurban temelli gidip geri dönmemeye kararlıydı yani Batbayar'ı tek başına bırakacaktı.

Soruşturmanın sonunda Tsetseg'in tutuklanması ile Batbayar suçsuz bulunmuştur.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki