FANDOM

Baxter Fraser
BaxterFraser.png
Profili
Tam Adı Baxter Fraser
Uyruğu ABD Bayrağı.png Amerika Birleşik Devletleri
Boyu 5'9" (1,75 m)
Yaşı 21
Ağırlığı 200 lbs (90 kg)
Göz Rengi Sarı
Kan Grubu A-
Durumu Hayatta
Vakalar Ölüm Maçı
Büyük Kaçış(adı geçti)
Söyle, Dost ve Öyle Öl
Gizemli Ada - Mavi Ceset
En Karanlık An

Baxter Fraser (d. 1995) Ölüm Maçı, Söyle, Dost ve Öyle Öl, Gizemli Ada - Mavi Ceset ve En Karanlık An vakalarında bir şüphelidir.

Profili

Baxter, 21 yaşında bir boksördür. Baxter, önden havaya dikik siyah bir saça sahiptir ve genetik güçlendirmeye maruz kaldığı için gözleri sarıdır. Ayrıca üzerine kahverengi bir atlet giymektedir ve kollarında halat vardır. Baxter'ın ayrıca fiziksel olarak zinde olduğu ve vitamin aldığı bilinmektedir.

"Ölüm Maçı"nda Baxter fiziksel olarak zindedir ve vitamin alır.

"Söyle, Dost ve Öyle Öl"de Baxter, başına mavi bir şapka ile güneş gözlüğü takmakta ve üzerine gri bir tişört giymektedir. Baxter bu vakada ayrıca pavlova yer ve mağara keşfine çıkar.

"Gizemli Ada - Mavi Ceset"de Baxter Krav Maga bilir.

"En Karanlık An"da Baxter askeri eğitim almıştır, uyku hapı kullanır ve viski içer.

Vakalardaki Rolü

Ölüm Maçı

Oyuncu, kurbanın tabletinde Baxter ile kurbanın şampiyonluk konusunda yaptıkları ağız dalaşını gösteren bir video bulmuş ve Baxter'a bunu sormak istemiştir. Baxter, kurbanın muhtemelen kendisiyle dövüşmekten korktuğunu ve bu yüzden gidip öldüğünü düşünmekteydi. Uzun zamandır ikisinin de birbirleriyle dövüşmek için beklediklerini dile getiren Baxter, bu şansı kaçırıdığı için üzüldüğünü belirtmiştir.

Oyuncu daha sonra sonra Baxter'ın kırık kolunun röntgenini bulmuş ve Baxter'a bunu sormak istemiştir. Dediğine göre bu durumu kendisi ve kurban dışında başka kimse bilmemekteydi. Baxter, kolu kırıldıktan sonra kurbanın yanına gidip dövüşü erteletmek istemiş fakat kurban hayır demişti. Oyuncu dövüşü erteletmediği için kurbanı öldürmüş olabileceğini düşündüğünde ise Baxter, onu kırık kolla da yenebileceğini ileriye sürmüştür.

Soruşturmanın sonunda Chon Sansurin'in tutuklanması ile Baxter suçsuz bulunmuştur.

Söyle, Dost ve Öyle Öl

Oyuncu, ragbi barında Baxter'ın fotoğrafını bulduktan sonra kendisi ile konuşmak istemiştir. Oyuncunun kendisini bulması Baxter'ın panik olmasına neden olmuştu çünkü Büro kendisini bulabildiğine göre SOMBRA'nın da bulabileceğini düşünmekteydi. Oyuncu kendisine Jackson Peters cinayetini sorduğunda ise SOMBRA'nın, sırf kendisini bulabileceği mesajını vermek için Jackson'ı öldürdüğünü söylemiştir.

Oyuncu daha sonra Ingrid'den Baxter'ın film setini birbirine kattığını öğrenmiş ve kendisiyle tekrar konuşmak istemiştir. Dediğine göre mağara keşfi yaptığı sırada kurban kendisinin fotoğraflarını çekmiş ve filminde oynamasını istemişti ve bu konuda kendisini rahat bırakmıyordu. Oyuncu kendisine ifşa olmamak için mi cinayet işlediğini sorduğunda Baxter, tek amacının SOMBRA'dan saklanmak olduğunu ve cinayet işleyerek dikkat çekmek istemediğini söylemiştir.

Soruşturmanın sonunda Jermaine Waaka'nın tutuklanması ile Baxter suçsuz bulunmuş fakat daha sonra SOMBRA'nın kurbanın filmine katkı sağladığını söyleyerek Büro'dan yardım istemiştir. Baxter'ı sakinleştirmek için gönüllü olarak Elliot'un Baxter'ı Rotorua gayzerine götürmesinin ardından oyuncu, burada bir verici bulmuş ve Elliot'da vericinin izini ragbi barına kadar sürmüştü. Ragbi barını arayan oyuncu, orada bir dinleme cihazı bulmuştu. Oyuncu cihazı yok etmesi için Baxter'a götürdüğünde ise Baxter, SOMBRA'nın bu kez Büro'da olduğunu öğreneceğini söyleyerek paniklemiş ve oyuncuya peşinden gelmemesini söyleyerek kaçmıştır.

Gizemli Ada - Mavi Ceset

Oyuncu, üzerinde "görevine geri dön" yazılı bir not bulunan bir mühimmat kutusundaki mermilerin üzerinde Baxter'ın parmak izlerini bulduktan sonra Baxter bir kez daha şüpheli olmuştur. Baxter, oyuncuya görünüşe aldanmaması gerektiğini ve bilmediği çok fazla şey olduğunu söylemiştir. Dediğine göre adaya gelmesinin tek nedeni, kaderini kendi eline almaktı. Oyuncu kendisine bu kaderinde Metcalf'ı öldürmenin olup olmadığını sorduğunda Baxter oyuncuya, kendisine inanmadığı için gerçeği zor yoldan öğrenmesi gerektiğini söylemiştir.

Oyuncu daha sonra Baxter'ın, üzerine "ne yapacağımı biliyorum" yazdığı günlüğünü bulmuş ve kendisine bunu sormak istemiştir. Baxter, deneylerin kendi rızaları olmadan yapılmış olmasından ötürü Metcalf ve SOMBRA'ya karşı öfke ve nefret duymaktaydı. Hatta dediğine göre Riaja Somalinggi ve Veronica Salter'da SOMBRA kendilerini suikastçıya çevirmeden önce tatlı ve kibar kızlardı. Baxter'ın adaya geliş amacı, Metcalf'ı öldürerek SOMBRA'nın deneylerine tümüyle son vermekti fakat birisi kendisinden önce davranmıştı.

Soruşturmanın sonunda Brice LeBeau'nun tutuklanması ile Baxter suçsuz bulunmuştur. Fakat oyuncu, SOMBRA suikastçılarının Kenya'ya gittiğini öğrendikten sonra Baxter ile bir kez daha konuşmak istemiştir. Dediğine göre kendisine Kenya'ya gitmesi için görev verilmişti fakat görevi kabul etmesinin amacı Metcalf'ı öldürmek için fırsat yaratmaktı. Onun dışında Baxter, Kenya'ya niçin gideceğini dahi bilmiyordu fakat dediğine göre orada bilgilendirileceklerdi.

En Karanlık An

Oyuncu ABD Başkanı'nın kravat iğnesinde Baxter'ın parmak izini bulduktan sonra kendisiyle konuşmak istemiştir. Dediğine göre hiçbir şey oyuncunun sandığı gibi değildi ve kendisi aslında Başkan'ın korumasıydı. Kendisine nasıl Başkan'ın koruması olduğu sorulduğunda ise bir keresinde Başkan'a birisi saldırdığı sırada onu üstün gücü sayesinde kurtardığını, en yakın koruması öldürüldükten sonra kendisini yeni koruması yaptığını, bu sayede gücünü iyi yönde kullanabilecek olduğunu dile getirmiştir. Oyuncu Baxter'ın anlattıklarına pek ikna olmadığından ve elindeki delillerden ötürü Baxter'ı göz altına almaya karar vermiştir.

Oyuncu daha sonra Nataşa'nın öldürüldüğü ve Başkan'ın kaçırıldığı mahalde Baxter'ın saçını bulmuş ve kendisini bu konuda sorgulamak istemiştir. Dediğine göre ne olduğunu hatırlamıyordu, hatta cinayet mahallinden bulunduğundan bile habersizdi. Daha sonra panikleyen Baxter, daha fazla konuşamayacağını ve oyuncuya kendisine başka soru sormamasını söylemiştir.

Soruşturmanın sonunda cinayetin ve Başkan'ın kaçırılmasının arkasında Sarah Bennett'in olduğunun ortaya çıkmasının fakat Bennett'in kaçmayı başarmasının ardından oyuncunun yanına gelen Baxter, Bennett'in SOMBRA'nın üzerinde yaptığı programlamayı aleyhine kullanarak kendisini kaçırma olayına dahil ettiğini itiraf etmiş ve Bennett'in New York katakomplarına gittiğini söylemiştir. Oyuncu ve Jack, bunun üzerine Dupont'u da yanlarına alarak katakompların yolunu tutmuştur.

Oyuncu, Başkan'ı kurtardıktan ve Bennett'i etkisiz hale getirdikten sonra kalan SOMBRA ajanlarını yakalamak umuduyla Baxter ile tekrardan konuşmaya kadar vermiştir. Marina'nın dediğine göre Baxter hücresinde yoktu fakat Elliot, Baxter'ın Times Meydanı'nda olduğunu saptamıştı. Oyuncu kendisini Times Meydanı'nda bulduktan sonra oyuncuya kendisine güvenmediğini, çünkü birisinin SOMBRA programlamasını yine aleyhine kullanmasından korktuğunu dile getirmiştir. Baxter daha sonra Marina ile tedaviye girmiş sonunda beyin yıkamanın tüm etkileri ortadan kaldırılmıştı. Oyuncu son olarak kendisine diğer ajanların nerede olduklarını sorduğunda Baxter, sadece Okyanusya'dakileri bildiğini, hepsinin yerini ancak üst düzeylerin bileceğini söylemiştir.

Galeri

Also on FANDOM

Random Wiki