Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Baxter Trask

1.265pages on
this wiki
Add New Page
Comments7 Share

Şüpheli
BT.png
Profili
İsmi

Baxter Trask

Boyu

5'8" (1,74m)

Yaşı

58

Ağırlığı

165 lbs (73kg)

Göz rengi

Yeşil

Kan grubu

A+

Durumu

Hayatta

Vakalar

Zehirli Gerçek

Baxter Trask (d. 1956), ünlü tarih romanı yazarı Rosie Gatewood'un öldürüldüğü Zehirli Gerçek (Vaka #54)'te bir şüphelidir.

Profili

Baxter, 58 yaşında, kısa gri saçları ve ince bir bıyığı olan, yeşil gözlü bir adamdır. Sağ kulağına mavi inci bir küpe takar ve mor camlı gözlükleri vardır. Üzerine mat yeşil bir ceket, onun altında, üzerinde kuru kafa motifleri olan turuncu bir gömlek giyer. Ayrıca boynunda, ortasında kuru kafa modeli olan büyük, mor bir papyon takar. Sağ yakasında altın bir dolar işareti ve sağ üst cebinde ile iskambil kartları vardır. Baxter'ın ayrıca botanik bilgisi olduğu, eskrim çalıştığı ve "Katil Kartları" topladığı da bilinmektedir.

Vakadaki Rolü

Ekip, Geert De Haan'ın gizli mağarasında katilin "ZEHİR" kutusunun içinde, üzerinde Tess Goodwin, Alden Greene ve Tony Marconi'nin olduğu bir grup kart bulmuşlar ve bunları analize göndermişlerdir. Analiz sonucuna göre bunlar, aynı sporcu kartları gibi toplanılabilen "Katil Kartları" idi, fakat onun yerine Grimsborough'daki katilleri tasvir ediyordu. Bu kartların üreticisi Baxter Trask'ti ve Jones, Trask'i böyle kartlar üreterek öldürmeyi eğlenceli bir hale getirmekten ötürü suçlamıştır.

Ekip, daha sonra üzerinde bir Kızıl Tarikat üyesinin bulunduğu ve tam da Rosie'nin öldürülmesinde kullanılan Dart Oku'nu tasvir eden bir kart bulduktan sonra Baxter ile tekrar konuşmaya gitmişlerdir. Baxter, Rosie'yi Kızıl Tarikat'ın öldürdüğünü söylemiştir, çünkü Rosie, Tarikat'ın sırlarını açığa çıkarmaya uğraşıyordu. Baxter aynı zamanda ekibe, Geert De Haan'ın "mucize bebek" hakkındaki gerçeği de anlatmıştır--Geert, Harriet'i gizli mağarada öldürdükten sonra Kızıl Tarikat, Geert'e yeni doğan bebeği, köylülere Tanrı'nın lütfu diye yutturarak köyün kontrolünü ele almasını emretmişlerdir. Tarikat bu sayede herkesin Geert'i izleyeceğini garanti altına almışlardır.

Vakanın sonunda katil olan Ashton Cooper tutukladığı için Baxter serbest bırakılmıştır.

Ek Soruşturma'da Baxter, Ramirez'e yeni Ashton Cooper kartı koleksiyonunu göstererek Ramirez'i kandırmış ve mağaraya girmişti. Ekip bunun üzerine mağarayı aramış ve orada Samuel King'in kartını bulmuşlardır. Bunun üzerine ekip, eski amirlerinin itibarının ayaklar altına alınmaması için Baxter'ı fırçalamışlardır, ki Baxter'da zaten kartı yayınlamaktan vazgeçmişti.

Vakalar

Also on Fandom

Random Wiki