Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Beatrice Vane

1.262pages on
this wiki
Add New Page
Comments4 Share

Şüpheli
BV.png
Profili
İsmi

Beatrice Vane

Boyu

5'9" (1,76m)

Yaşı

35

Ağırlığı

210 Ibs (95 kg)

Göz rengi

Mavi

Kan grubu

A+

Durumu

Hayatta

Vakalar

Sahnedeki Yılan

Beatrice Vane (d. 1978), kocası Roland Vane'in öldürüldüğü Sahnedeki Yılan (Vaka #50)'da bir şüphelidir.

Profili

Beatrice, 35 yaşında, uzun kızıl saçları olan, mavi gözlü bir kadındır. Kan grubu A+'tir. Üzerinde gök mavisi bir elbisenin üstünde beyaz bir bluz, başında iki tane yılan motifi ve onların ortasında yeşil bir mücevher bulunan bir taç, boynunda da müzik notası motifli bir kolye vardır. Beatrice aynı zamanda operanın bir çalışanıdır, yılanlarla arası iyidir ve uyku hapı kullanır.

Vakadaki Rolü

Beatrice, ölen opera yönetmen Roland Vane'in karısı idi.

Ekibe, operada, daha doğrusu operanın soyunma odasında bir cinayet yaşandığı haberini veren Beatrice idi. Ekip, Roland'ın cesedini otopsiye gönderdikten sonra Beatrice, Grimsborough'ya gelmenin kötü bir seçim olduğunu dile getirmiştir. Vane'ler şehre altı ay önce gelmişler ve henüz arkadaş edinmemişlerdi, fakat yaşanan bu cinayet, düşman edindiklerinin kanıtıydı. Beatrice, Roland'a "Madama Serpent" oyunundaki performansını sormak için gittiğinde kapıyı dışarıdan kilitlenmiş halde bulmuş ve kapıyı kendi anahtarı ile açtıktan sonra Roland'ın dev boa yılanı tarafından yenmiş olduğunu görmüştür. Kapının dışarıdan kilitlenmiş olması ve soyunma odasının sadece opera çalışanlarında bulunuyor olması da katilin, operanın bir çalışanı olduğunu göstermekteydi.

Ekip, daha sonra soyunma odasını tekrar incelemişler ve orada bulunan Roland'ın çay fincanındaki çayın içine uyku hapı atıldığını saptamışlardır. Ekip, Beatrice ile bu konu hakkında konuşmaya gittiklerinde Beatrice, kocasının uyku hapı kullanmaya karşı olduğunu dile getirmiştir. Beatrice, aynı zamanda operada gece gündüz çalışmanın verdiği stresten bahsetmiş, operanın onun hayatı olduğunu söylemiş ve kocasının operada öldürülmesinin de son derece acı verici olduğunu dile getirmiştir.

Vakanın sonunda katilin, operada yedek oyuncu olan Annabel Stewart olduğu ortaya çıkmıştır. İlk başta Roland'ın Beatrice'i sırf karısı olduğu için operanın yıldızı yapacak olduğu düşünülse de Annabel'i cinayeti işlemeye iten şey sabırsızlığından başka bir şey değildi. Annabel, cinayetten ötürü tutuklandığı için Beatrice serbest bırakılmış, fakat yine de ekip kendisinin iyi olup olmadığını yoklamak istemişlerdir. Ekip, Annabel'in tutuklanmasından saatler sonra Gerald'ın Beatrice'in çembalosunu bozduğunu fark etmişler ve Beatrice'e bu konuda Gerald'a dava açıp açmayacağını sormuşlar, Beatrice ise Gerald'a bulaşmanın lüzumsuz olacağını dile getirmiştir.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki