Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Becky Walden

1.262pages on
this wiki
Add New Page
Comments69 Share

Becky Walden
BeckyW.png
Profili
Tam Adı Becky Walden
Boyu 5'3" (1,60 m)
Yaşı 23
Ağırlığı 132 lbs (60 kg)
Göz Rengi Mavi
Kan Grubu B+
Durumu Merhum
Vakalar Teker Üzerinde Ölüm
Ölü Kız Son Kez Kaydı
Buzlar Kraliçesi(öldürüldü)

Becky Walden (1991-2014) Teker Üzerinde Ölüm ve Ölü Kız Son Kez Kaydı vakalarında bir şüphelidir. Becky Buzlar Kraliçesi vakasında öldürülmüştür.

Profili

Becky, 23 yaşında bir genç kızdı. Becky orta uzunlukta kahverengi saçlara ve mavi gözlere sahipti ve kalın çerçeveli bir gözlük takmaktaydı. Başında kırmızı ve üzerinde başparmak yukarı işareti bulunan bir bere ve üzerinde de önü iliklenmemiş bir kareli gömlek ile içinde beyaz bir atlet vardır. Aynı zamanda tırnaklarında mavi oje ve sol yakasında iki tane fotoğraf makinesi resmi ve "BENİ BEĞEN" yazılı rozetler vardır. Becky aynı zamanda sol boynunda Cathy King'inkine benzer bir yıldız dövmesi ve elinde bir tane "Pear" marka akıllı telefon taşır.

"Ölü Kız Son Kez Kaydı"'da Becky, bir tane muska takmaktadır.

Vakalardaki Rolü

Teker Üzerinde Ölüm

TrendVid.png

Hannah, oyuncu ve Frank'e Carlos'un öldürülüşünü gösteren bir videonun internette yayıldığını duyurmuştur--video, TrendVid'e Becky Walden adlı bir telefon bağımlısı tarafından yüklenmişti. Ekip, Becky'nin bir sorunu olduğunu düşünmüşler ve kızı sorgu odasına almışlardır.

Becky'nin dediğine göre Carlos'un öldürülüşünü gösteren video, kısa bir süre içerisinde en çok tıklanan video haline gelmişti. Fakat Frank, Becky'nin blogculuk işlerinden rahatsız olmuştu ve bunun üzerine Becky'nin telefonuna el koymuş ve bunu bir delil olarak incelemişlerdir. Fotoğrafta daha önce hiç görmedikleri Sawa marka bir motorsiklet dikkatlerini çekmiş ve motorun sahibini bulmak için bunu analize yollamışlardır. Becky'nin video-blogu sayesinde analiz sonucunda motorsiklerin sahibinin Naomi Suzuki olduğu ortaya çıkmıştır.

Ekip daha sonra Oceanic Tattoos'a geri dönmüşler ve burada mavi bir sticker bulmuşlardır. Üzerindeki soluk noktayı tozladıkatan sonra bunun bir QR kodu olduğunu saptamışlar ve tekrardan analiz için Hannah'ya göndermişlerdir. Sonuca göre QR kodu, Becky'nin videosuna aitti. Frank, Becky'den, polisin cinayet soruşturmasına karıştığı için çektiği videoları blog yapmayı bırakmasını istemiştir çünkü bu yaptığı şey ileride başını belaya sokabilirdi.

Vakanın sonunda katil olan Shawn Bailey tutuklandıktan sonra Hannah, ekipten Naomi'nin ortadan kayboluşu hakkında Becky ile konuşmalarını istemiştir.

Ölü Kız Son Kez Kaydı

Hannah, Becky tarafından açılmış olan "Susie'nin Hayatı" adlı web sitesine açılan bir kod bulduktan sonra Becky, tekrardan polisin radarına girmiştir. Ekip bunun üzerine Becky'yi sorgu odasına almışlardır. Becky, eğer mükemmel bir blog yazarsa, bir blog tanıma firması tarafından ödüllendirileceğini ve istediği üne kavuşacağını dile getirmiştir. Bu fikir Amy'nin hoşuna gitmemişti çünkü Becky'nin yaptığı şey insanların özel hayatlarına burnunu sokmaktan başka bir şey değildi fakat Becky buna karşılık, paten derbisi kızlarının derbilere sırf ünlü olmak için katıldıklarını dile getirmiştir.

Daha sonra Becky, karakola gelip ateş püskürerek ekibe blog tanıma firmasının sahte olduğunu ve aslında böyle bir firmanın olmadığını, yani tufaya getirildiğini söylemiş ve daha sonra da ekibe analiz için USB Belleğini vermiştir. Sonuca göre firma aslına Barbara Pickley tarafından bir ön yüz olarak kurulmuştu ve amacı da Susie'yi gözetlemekti. Ekip bunun üzerine derhal Barbara ile konuşmaya gitmişlerdir.

Vakanın sonunda Barbara Pickley, Susie'yi kasten ve planlayarak öldürmekten ötürü tutuklandıktan sonra Becky serbest bırakılmıştır.

Cinayetin Detayları

Buzlar Kraliçesi'nde Becky, plajda donarak ölmüş ve vücudunun bazı parçaları kopmuş bir halde bulunmuştur. Otopsi sonucuna göre Becky, üzerine sıvı azot dökülerek öldürülmüştü ve öldürüldüğü sırada da sarhoştu. Aynı şekilde vücudunun bazı parçalarının cam gibi kırılmasının sebebi de katilin kızı dondurduktan sonra yüksek sesle elektronik müzik açmasıydı, ki burada ses dalgaları son derece kuvvetli olduğu için cam ve benzeri şeyleri rahatlıkla kırabilirdi. Bu durumda katilin elektronik müzik dinlediğini göstermekteydi.

Vakanın sonuna doğru Yann, Becky'nin katiline saldırdığını ve bu sırada da boynundaki neon kolyelerden bir tanesini koparmayı başarmış olduğunu saptamıştır ki bunu gösteren şey Becky'nin beresinin üzerindeki floresan kalıntılarıydı. Roxie'nin sıvı azot şişesini analiz etmesinden sonra katilin şişeyi kullandıktan sonra yanık yarası almadan kurtulamayacağını dile getirmiş ve katilin derisinde yanık olduğunu bildirmiştir.

Katil ve Nedenleri

Katil, polisin uzun zamandır peşinde olduğu Derek Stone'dan başkası değildi.

Derek, tutuklandığı sırada Okyanus Kıyısının babası olmak gibi hedeflerinden bahsetmişti ve bunun olması için de GPS cihazına güveniyordu ki bu da onu Okyanus Kıyısı'na götürmüştü. Derek, zaten ekip kendisini Carlos Antonio cinayeti sırasında sorguladıklarında rahatsızlık duymaya başlamıştı. Polis'in partiyi basacağını ve bu sayede toz satarak para kazanamayacağını düşünmekteydi. Fakat Derek'i asıl endişelendiren şey ise, Becky'nin sürekli partilerin fotoğraflarını çekmesi idi ve Derek'i de harekete geçiren şey bu olmuştur.

Becky Harcama.png

Becky hesabı ödemeden çıkmıştır.

Derek, Becky'den sonsuza kadar kurtulmak için ilk olarak Becky'nin telefonuna GPS cihazı yerleştirmişti, böylece kızın attığı her adımdan haberi olacaktı. Derek, GPS cihazından yararlanarak içtiği kokteyllerin fiyatı olan 1005 Doları (700 Dolar votka için, 205 dolar Rocket Cow (Susie Pickley cinayetinde kullanılan enerji içeceği) için ve 100 dolar da Eva Sanchez'e ödemesi gerektiği için) ödemeden çıkan Becky'yi plaja kadar takip etmiştir. Becky, Derek'in parlayan boyunluklarını kopartmış ve ikisi arasında kavga başlamıştır. Derek, Becky'yi bayıltmayı başarmış ve kızın üzerine sıvı azot dökerek oracıkta dondurarak öldürmüştür. Öldürdükten hemen sonra da dibine elektro müzik koyup sesi sonuna kadar açmış ve vücudundan bazı parçaların kopmasını sağlamış ve koşarak olay yerinden uzaklaşmıştır. Vakanın sonunda ekip, her ne kadar büyük uğraşlar verseler de Derek'i tutuklamayı başarmışlardır.

Mahkeme sırasında Derek, Yargıca onu tutuklayamacaklarını ve bu bölgesinin kralı olmak için çok uğraşlar verdiğini söylemiştir. Derek, hem mahkeme sırasında mazlum ayağına yattığı, hem de polisin uzun zamandır peşinde olduğu birisi olduğu için şartlı tahliye imkanı olmaksızın müebbet hapis cezasına çarptırılmıştır.

Ek Bilgi

  • Becky'nin asla yanından ayırmadığı "Pear" marka akıllı telefon, gerçek hayattaki Apple'ın iPhone'u nun oyundaki halidir.
  • Becky'nin video yüklediği site "TrendVid" gerçek hayattaki "Youtube"un oyundaki halidir.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki