Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Belediye Başkanı Nagel

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments6 Share

Belediye Başkanı Nagel
BelediyeBaşkanıNagel.png
Profili
Tam Adı Nagel (tam adı bilinmiyor)
Uyruğu Almanya Bayrağı.png Almanya
Boyu 6'4" (1,93 m)
Yaşı 65
Ağırlığı 220 lbs (105 kg)
Göz Rengi Mavi
Kan Grubu 0+
Durumu Hayatta
Vakalar Auf Wiedersehen

Belediye Başkanı Nagel (d. 1951) Auf Wiedersehen vakasında bir şüphelidir.

Profili

Başkan Nagel, Bierburg kasabasının 65 yaşındaki belediye başkanıdır. Nagel genel olarak açık kahverengi bir ceketin üstüne bir adet Alman bayrağı kuşağı ile Oktoberfest rozeti takar. Nagel aynı zamanda bira içer, Alman müziği dinler ve askeri eğitim almıştır.

Vakadaki Rolü

Oyuncu, üzerinde Başkan Nagel ve kurbanın röportajının olduğu bir poster bulduktan sonra kendisi ile konuşmak istemiştir. Hans'ın ölümü Başkan Nagel'ı üzmüştü çünkü ona göre Bierburg bir kahramanını kaybetmişti. Carmen'in, Hans'ın röportajını Nagel'ın kendisinin yapmasını tuhaf bulması ile Nagel, Hans'ın açıklayacak büyük bir sırrı olduğunu belirtmiş ve bu yüzden onunla kendisi röportaj yapmak istemişti. Fakat Hans, sırrını açıklayamadan öldürüldüğü için Nagel'ın malum sır hakkında hiçbir bilgisi yoktu.

Oyuncu, Nagel'ın kaybolduğuna dair istihbarat aldıktan sonra Belediye Başkanını aramaya koyulmuş ve kendisini, Kara Orman'da bira içerken bulmuştur. Nagel, ayıldıktan sonra sorumsuzluğundan dem vurmaya başlamıştı. Dediğine göre bira salonunda acısını bastırmak için bira içerken temiz hava almaya çıkmış, daha sonra da kendisini ormanda bulmuştu. Oyuncu üzgün olmasının sebebinin Hans'ın öldürülmesi mi olduğunu sorduğunda Nagel, evet cevabını vermiş ve Hans olmadan projesini gerçekleştirecek parayı bulamayacağını söylemiştir. Hans, Nagel'ın kurmak istediği Oktoberfest temalı lunaparka mali destek sağlayacaktı ama son anda sözünden dönerek onun yerine kendisine bir helikopter satın almıştı. Nagel, kendisi ile o sohbeti yaparak onu fikrinden geri çevireceğini düşünmüş fakat bu planı işe yaramamıştı.

Başkan Nagel, daha sonra Johan Schnee'nin tutuklanması ile suçsuz bulunmuştur.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki