FANDOM

Benjamin Galls
Benjamin Galls
Profili
Tam Adı Benjamin Galls
Göz Rengi Kahverengi
Durumu Merhum
Vakalar Küçük Evde Cinayet(öldürüldü)

Benjamin Galls Küçük Evde Cinayet vakasında kurbandır.

Profili

Benjamin, Çakal Vadisi'nde yaşayan bir çiftçiydi. Benjamin kıvırcık kahverengi saçlıydı ve öldürüldüğü sırada üzerine şeftali rengi bir gömlek giyiyordu.

Cinayetin Ayrıntıları

Oyuncu Benjamin'i çiftlik evinin önünde, sırtına bir şey saplanmış halde bulmuştur. Otopsi sonucuna göre kurbanın ölüm sebebi vücuduna dört dişli bir aletin, muhtemelen bir tırmığın saplanmış olmasıydı. Fakat öldürülmeden önce katiliyle dalaşmış ve bu sırada katil yüzüne tükürmüş, Dick'de katilin tükürüğünde buğday izlerine rastlamıştı. Bu durum katilin buğday çiğnediğini gösteriyordu.

Katil ve Nedenleri

Soruşturmanın sonunda katilin Vinnie Costa adlı İtalyan bir serseri olduğu ortaya çıkmıştır.

Dediğine göre Benjamin'in mülkünü terk etmek konusunda direnmesi üzerine İtalyan mafyası, Benjamin'i zorla evinden çıkartmak için kendisini görevlendirmişti. Fakat gittiğinde Benjamin bu kez kendisiyle kavgaya girişmiş ve Vinnie'de onu tırmıkla tehdit etmiş fakat Benjamin'in üstüne atlaması ile kazara ölümüne neden olmuştu. Mahkemede Hakim Lawson Vinnie'yi taksirle adam öldürme suçundan 10 yıl hapisle cezalandırmıştır.

Galeri