Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Benjamin Scott

1.262pages on
this wiki
Add New Page
Comments5 Share

Benjamin Scott
BenjaminScott.png
Profili
Tam Adı Benjamin Scott
Uyruğu Birleşik Krallık Bayrağı.png Birleşik Krallık
Boyu 5'7" (1,70 m)
Yaşı 17
Ağırlığı 154 lbs (69 kg)
Göz Rengi Mavi
Kan Grubu B+
Durumu Hayatta
Vakalar Çölde Ölüm
Cinayet Baharı
Kılıçla Ölüm

Benjamin Scott (d. 1999) Çölde Ölüm, Cinayet Baharı ve Kılıçla Ölüm vakalarında bir şüphelidir.

Profili

Benjamin, 17 yaşında, kahverengi saçlı ve mavi gözlü bir delikanlıdır. Benjamin genel olarak gri bir atlet giymekte ve boynuna bir kemik kolye takmaktadır, aynı zamanda yüzünde güneş yanığı izleri vardır.

"Çölde Ölüm"de Benjamin keçi sütü içer bilinmektedir.

"Cinayet Baharı"'nda Benjamin Buzzer kullanır.

"Kılıçla Ölüm"'de Benjamin kimya bilir ve yüzünde bir yara vardır.

Vakalardaki Rolü

Çölde Ölüm

Oyuncu, Benjamin'in tabletini Necva kampı ile petrol rafinerisinin arasında kalan bölgede bulduktan sonra kendisi ile konuşmak istemiştir. Dediğine göre yıllık iznini kullanmak için Sahra'ya gelmişti. Oyuncu kendisine Donald Barnes cinayetinden bahsettiğinde ise Ben, Sahra'ya macera peşinde koşmak için geldiğini ve mümkün olduğunda Amerikalı iş adamlarından uzak durmak istediğini dile getirmiştir.

Oyuncu daha sonra Benjamin'in sırt çantasında kurbanın şirketi olan SandOil'a ait bir çakmak bulmuş ve Benjamin'e bunu sormak istemiştir. Dediğine göre Barnes, pasaport sırasında beklerken birdenbire önünde bitivermiş ve Benjamin'de buna tepki olarak Barnes'ın çakmağını çalmıştı. Ben, yaptığı şeyle gurur duymadığını ve bunu anlık bir kızgınlıkla yaptığını dile getirmiştir. Ben daha sonra çakmağı Barnes'ın koruması Jonah Karam'a geri vermek istemiş fakat suçunu itiraf edemeyecek kadar utandığı için bunu yapamamıştı.

Soruşturmanın sonunda Mama Yasmine'in tutuklanması ile Benjamin suçsuz bulunmuş fakat ekip, kendisi ile Sahra'da olduğu halde üzerinde Mr Sparkles yazılı pankart tuttuğu özçekimi hakkında konuşmak istemiştir. Dediğine göre özçekimin amacı, çöle gidebilmek için ailesini kandırmaktı. Carmen Benjamin'in yaptığı şeyin doğru olduğu konusunda şüpheci olsa da Ben, ekipten bunu kimseye söylememesini istemiştir çünkü babası duyarsa kendisini sınır dışı ettirirdi. Ben aynı zamanda yasa dışı bir şey yapmadığını söylemiş ve daha ilginç olduklarını söyleyerek oyuncuyu göçebelere yönlendirmiştir. Benjamin'in sözü üzerine oyuncu göçebe kampını aramaya koyulmuştur.

Cinayet Baharı

Oyuncu, protesto meydanında bulduğu bir protesto dövizinin üstünde Benjamin'e ait DNA bulduktan sonra Benjamin bir kez daha bir cinayet soruşturmasına dahil olmuştur. Dediğine göre Sultan'a karşı düzenlenen protestolara katılmak için protesto meydanına gelmişti. Benjamin, Hamza'nın Sultan'ı devirme hareketine saygı duymaktaydı çünkü Sultan, Batı ile ticaret yaparak para kazanmakta ve bütün parasını lüks ve şatafata harcamaktaydı.

Oyuncu daha sonra Benjamin'in, elinde tüfekle çekilmiş ve altında "Yeterince sertim" yazılı bir fotoğrafını bulmuş ve Benjamin'e bunu sormak istemiştir. Benjamin protestolara katılmak istemiş fakat kurban, kendisine dava için çarpışabilecek kadar sert olmadığını söylemişti. Başta fotoğrafı Buzzer'a koymak istese de sonradan kurbanın resmi görmemesine karşı fotoğrafı bizzat kendisine vermişti. Oyuncu kendisine sertlik iddiasını daha da ileriye taşıyarak Hamza'yı öldürüp öldürmediğini sorduğunda ise tek amacının kendisini kabul ettirmek olduğunu, silahın da zaten plastikten olduğunu dile getirmiştir.

Soruşturmanın sonunda Thomas Cox'ın tutuklanması ile Benjamin suçsuz bulunmuş fakat ekip, tabletini Sultan'ın sarayında bulduktan sonra kendisi ile tekrar konuşmak istemiştir. Benjamin'in e-postalarını inceleyen Elliot Clayton, Benjamin'in Londra'da gayet iyi bir aile hayatı olduğunu fark etmiş ve neden ailesinden kaçtığını öğrenmek ve Benjamin'in akını başına devşirmesini sağlamak için oyuncu ile birlikte gelmeye karar vermiştir. Dediğine göre Benjamin, saraya Sultan'a saldırmak için gitmiş fakat daha sonra tırsıp kaçmış, kaçarken tabletini de orada düşürmüştü. Elliot kendisine Sultan'ın daha sudan sebeplerle adam öldürttüğünü söylediğinde ise Ben, umurunda olmadığını, insanların acı çektiğini ve bunu en iyi kendisinin anladığını dile getirmiştir. Elliot kendisine, ailesinin yaptıklarının oradaki insanların yaşadıklarına eşdeğer olmadığını söylediğinde ise Benjamin, Elliot'un söylediklerine kulak asmamış ve tabletini bulduğu için oyuncuya teşekkür etmiştir.

Kılıçla Ölüm

Oyuncunun, Andrew Stern'ün tutulduğu sığınakta bulunan bir haritanın üstünde İngiliz çayına ait kalıntılar bulması ile Benjamin üçüncü kez bir soruşturmada şüpheli olmuştur. Dediğine göre Irak'ta bulunduğu sırada gizli bir sığınak bulmuş ve oraya göz atarak bunu bloguna yazmak istemişti. Carmen kendisine aynı sığınakta bir çocuğun kaçırıldığını ve sırada onun olabileceğini söylediğinde ise Benjamin, onun yerine ikisine gerçek suçluları yakalamalarını ve kendisini yalnız bırakmalarını söylemiştir.

Oyuncu daha sonra Benjamin'in Kılıç'a olan sadakatini gösterdiği bir video kaydı bulmuş ve Benjamin tekrardan sorguya alınmıştır. Benjamin'in radikalci gibi davranması Carmen'in hoşuna gitmemişti ve bu yüzden de artık bir yetişkin gibi sorgulanmalıydı. Oyuncu kendisine Kılıç'ın şu ana kadar işlediği suçları saysa da Benjamin'in söylediği tek şey, her şey gibi değişimin de bir bedeli olduğuydu.

Soruşturma sonunda Kılıç'ın Ömer Bahir olduğunun ortaya çıkması ile Benjamin suçsuz bulunuş fakat oyuncu, Benjamin'in yazdığı "gidecek yerim yok" mesajını bulduktan sonra kendisi ile konuşmak istemiştir. Oyuncu kendisine neden eve dönmediğini sorduğunda Benjamin, neden eve gitmesi gerektiğini sormuş ve terörist, hatta hiçbir şey olamadığını söylemiştir. Elliot ise buna karşılık en azından, her ne kadar biraz fazla ilgili olsalar da kendisini seven bir ailesi olduğunu dile getirmiştir. Benjamin bu kez eve döndüğünde ailesinin vereceği tepkinin ne olacağını sormuş ve Elliot, herkesin hatalar yapabileceğini ve ailesine Sahra'da yaşadığı güzel anları anlatmasını söylemiştir. Bunun üzerine Benjamin, oyuncuya bunun iyi bir fikir olduğunu söyleyerek teşekkür etmiş ve kendisine şans dilemiştir.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki