Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Beppa Galato

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comment1 Share

Beppa Galato
Rahibebeppa.png
Profili
Tam Adı Beppa Galato
Diğer ad(lar)ı Rahibe Beppa
Uyruğu İtalya Bayrağı.png İtalya
Boyu 5'5" (1,65 m)
Yaşı 60
Ağırlığı 150 lbs (68 kg)
Göz Rengi Kahverengi
Kan Grubu 0-
Durumu Hayatta
Vakalar Karanlık Bastığında

Beppa Galato ya da bilinen adıyla Rahibe Beppa (d. 1956) Karanlık Bastığında vakasında bir şüphelidir.

Profili

Rahibe Beppa, 60 yaşında bir rahibedir, aynı zamanda da radyo programı sunuculuğu yapmaktadır. Beppa beyaz saçlı ve kahverengi gözlüdür, üzerine mavi bir rahibe kıyafeti giyer ve haç kolyesi takar. Beppa aynı zamanda skutere biner.

Vakadaki Rolü

Oyuncu, kurban ile birlikte Rahibe Beppa'yı bir katolik radyo programı posterinde gördükten sonra onu soruşturmaya dahil etmiştir. Oyuncu kendisi ile ilk konuştuğunda genelde Agnelli'yi çok sevdiğinden söz eden Beppa, ayrıca beraber politik bir radyo programı yaptıklarını Avrupa'nın birleşmesinden yana olmadıklarını çünkü bir güç tek bir noktada toplanırsa yani bir birleşme olursa fakir insanların dahada fakir olucaklarından söz etmiştir. Ekip daha sonra ona Pietro Agnelli'nin öldüğünü söylediğinde Rahibe Beppa büyük bir şok ve üzüntü yaşamıştır.

Bu sefer oyuncu Beppa'nın kendini Venedik'te bir köprüye zincirlediğine dair bir haber almış hemen onu sakinleştirmeye gitmişti. Beppa bu cinayetin referandum yanlılarının işlediğni düşünüyordu çünkü Peder Agnelli referandum karşıtıydı. Dediğine göre Polis Beppa'nın protesto yapmasına izin vermiyordu ve Protesto yapmanın da hakkı olduğunu savunuyordu. Ekip ona protesto yapma hakkının olduğunu ama bu cinayeti Referandum yanlılarının yaptığına dair bir kanıt olmadığını söylemiş Rahibe de kanıt olmadığını kabul etmiş ama yinede Raferandum karşıtlarının zayıf düşmesi için bu cinayetin işlendiğini iddia etmiştir. Fakat daha sonra ekip, Agnelli Papa olursa ona Radyo programı ile ilgilenmiyeceğini hatırlatmış ilk önce Rahibe onun Vatikandan destek verebileceğini öne sürmüş fakat en sonunda Peder Agelli'ye kızgınlığını itiraf etmiştir. Beppa ona kızgındı çünkü Agnelli ölmeden önce artık dünyevi işleri gelecek nesile bırakacağını ve Papa olursa doğrudan siyaset yapamıyacağını dile getirmişti.

Soruşturmanın sonunda katilin Klaus Weissmann olduğunun ortaya çıkması ile Beppa suçsuz bulunmuştur.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki