Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Bertie Cornman

1.262pages on
this wiki
Add New Page
Comments3 Share

Şüpheli
BertieCornman.png
Profili
İsmi

Bertie Cornman

Boyu

6'2" (1,89m)

Yaşı

30

Ağırlığı

175 lbs (79kg)

Göz rengi

Kahverengi

Kan grubu

B+

Durumu

Hayatta

Vakalar

Ruhsatsız İçkiden Ölüm

Bertie Cornman (d. 1984), Sammy Duncan'ın öldürüldüğü Ruhsatsız İçkiden Ölüm (Vaka #9/65)'de bir şüphelidir.

Profili

Bertie, 30 yaşında, uzun, açık kızıl saçları olan, kahverengi gözlü bir adamdır. Üzerinde bir tane kot tulum ile boynunda kırmızı bir mendil vardır. Ayrıca tulumunun ön tarafında yapraklar vardır ve sağ kayışına bir tane turuncu bir yıldız rozeti takar. Bunun yanı sıra Bertie'nin sağ omuzunda isilik izleri vardır, yumurta kullanır ve domino oynar.

Vakadaki Rolü

Bertie, bir Mavi Bayou yerlisidir.

BertieBebek.png

Bertie'nin bebeği.

LizzieCornman.png

Bertie'nin ölen kız kardeşi Lizzie Cornman'ın mezar taşı.

Ekip, ormanda bir tane porselen bebek bulup bundan DNA örneği aldıktan sonra bebeğin sahibinin Bertie olduğunu saptamışlardır. Bertie'nin dediğine göre bebekler, Sammy'nin hayatını bitirebilirlerdi, hatta bebeklerin, rahatsız edildikleri zaman rahatsız eden kişiye saldırabilirlerdi. Çünkü o bebekler, Bertie'nin yıllar önce orman gölünde boğularak ölen kız kardeşi Lizzie Cornman'ın koruyucuları gibi davranıyorları. Frank, hakikaten bebeklerin mi yoksa bir insanın mı Sammy'yi öldürdüğünü merak ettiğinde Bertie, bebeklere rağmen birisini öldürmeyeceğini dile getirmiştir.

Ekip, Sammy'nin darmadağın edilmiş bisikletini ve bunun üzerinde bebek saçları bulduktan sonra Bertie ile ikinci bir kez konuşmuşlar ve Bertie'nin neden bisikleti dağıttığını öğrenmek istemişlerdir. Dediğine göre bisikleti dağıtmasının sebebi bebeklerini korumak ve Sammy'yi bebeklerden uzak durmaya ikna etmekti. Bertie, bunun yanında Sammy'nin neden bebekleri yok etmek istediğini de söylemiştir: Sammy, yasa dışı bir içki imalathanesi kurmak istiyordu fakat Bertie buna müsaade edemezdi. Betty-Lou Logan'ın barından bir kaç tane yumurta çalan Bertie, bunları Sammy'ye fırlatmış fakat Sammy, buna gülerek cevap vermiş, Bertie'de öfkeylen Sammy'nin bisikletini parçalamıştır.

Vakanın sonunda Bertie, her ne kadar Sammy'den nefret etmiş olsa da, katil olan Joe Littlehat tutuklandığı için serbest bırakılmıştır.

Vakalar

Also on Fandom

Random Wiki