Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Betty-Lou Logan

1.386pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share
Şüpheli
Betty-LouLogan.png
Profili
İsmi

Betty-Lou Logan

Boyu

5'6" (1,67m)

Yaşı

50

Ağırlığı

145 lbs (65kg)

Göz rengi

Yeşil

Kan grubu

A-

Durumu

Hayatta

Vakalar

Ruhsatsız İçkiden Ölüm
Dumanlar ve Aynalar

Betty-Lou Logan (d. 1964), Sammy Duncan'ın öldürüldüğü Ruhsatsız İçkiden Ölüm (Vaka #9/65) ve Vanessa Kimmel'ın öldürüldüğü Dumanlar ve Aynalar (Vaka #10/66)'da bir şüphelidir.

Profili

Betty-Lou, 50 yaşında, kısa, dağınık, koyu sarı saçları olan, yeşil gözlü bir kadındır ve yüzünde çok sayıda kırışıklık vardır. Genellikle üzerine kırmızı bir ekose gömlek ile gri bir tişört giyer ve sağ omuzunda bir tane beyaz bir havlu vardır.

Ruhsatsız İçkiden Ölüm'de Betty-Lou, yumurta kullanmakta, ay ışığı içmekte ve domino oynamaktadır.

Dumanlar ve Aynalarda'da ise balıkçılıktan anladığı öğrenilmiştir.

Vakalardaki Rolleri

Çılgınİnek.png

Betty-Lou'nun sahibi olduğu Çılgın İnek barı.

Betty-Lou, Mavi Bayou'da bulunan "Çılgın İnek" adlı güney temalı barın sahibidir.

Ruhsatsız İçkiden Ölüm

ÇİRuhsatsızİçki.png

Ekip, Betty-Lou ile ilk olarak kurbanın, Çilgın İnek barında kesik başını bulduktan sonra konuşmuşlardır, ki dediğine göre kurbanı tanıyordu ve adı Sammy Duncan'dı, ya da kendi deyimi ile "Fırıldak Sammy" ve Sammy, Çıkgın İnek barının müdavimi idi. Betty-Lou, ekip cinayet mahallini aradıktan sonra barı açmak istemiş fakat Frank, buldukları kara tahtanın neden parçalara ayrılmış olduğunu öğrenmek istemiştir. Dediğine göre Sammy, hep bir şekilde içtiği içkilerin parasını öderdi fakat adamın herhangi bir işi gücü yoktu. Sammy, aynı zamanda gereğinden fazla konuşkandı ki bu Betty-Lou'nun pekte hoşuna gitmiyordu. Bu yüzden Betty-Lou, Sammy'yi barından uzaklaştırmıştır, ki bunu yapmasının sebebi, Sammy yünüzden polis ile başının derde girmesini istememesi idi.

Ekip, Betty-Lou tarafından, Sammy'nin ruhsatsız içkisine karşı kendi ruhsatsız içkisinin reklamını yaptığı bir afiş bulduktan sonra Betty-Lou ile tekrardan konuşmaya gitmişlerdir. Betty, doğal olarak Sammy'nin içkisine karşı kendi içkisini kendi barına özel olarak yapmaktaydı fakat buna rağmen, Sammy'nin içkisi daha yüksek kalitede olduğu için insanlar Betty'nin barından uzaklaşıyorlardı. Betty, bu yüzden Sammy'ye müsabaka istemediğini belirtmek için kendi ruhsatsız içkisini yaptığını dile getirmiştir. Sohbet sırasında Betty-Lou, Vanessa Kimmel'ın da yanında çalıştığını fakat uzun bir süredir ortalıklarda gözükmediğini söylemiştir. Fakat vakanın sonunda, müsabakanın sonunun cinayet olmadığı anlaşılmıştır.

En sonunda katil olan Joe Littlehat tutuklandıktan sonra Betty-Lou serbest kalmış fakat Vanessa ile alakası olan birisi olduğu için Amy Young, bizzat Vanessa'yı merak etmiş olduğu için kendisi ile konuşmak istemiştir. Betty-Lou, Vanessa'nın yanında çalıştığını fakat kısa bir süre önce istediği parayı alamadığı için yanında ayrıldığını söylemiştir. Ekip, bunun üzerine barı tekrardan aramışlar ve orada parçalanmış bir fotoğraf bulup bunu Hannah Choi'ye yollamışlardır.

Analiz sonucuna göre Hannah'nın, Vanessa'nın bir zamanlar hayat kadını olduğunu söylemesi Amy'yi harekete geçirmiş ve doğrudan Betty-Lou ile bunun hakkında konuşmak istemiştir. Betty-Lou, Vanessa'ya iyi bir iş vermiş olmasına rağmen kızın para peşinde koşturmasından hoşlanmamıştı fakat Vanessa, buna fotoğrafı yırtarak cevap vermişti. Betty-Lou, artık Vanessa hakkında konuşmanın anlamsız olduğunu düşünüyordu ve ekibin Vanessa'ya günün birinde rastlayacaklarını dile getirmiştir. Fakat ekip, Vanessa'nın bu durumundan hiç hoşlanmamışlardı ve akıllarına kötü şeyler gelmekteydi.

Dumanlar ve Aynalar

Ekip, Vanessa'nın kaldığı kulübenin orada bir tane ganimet ve üzerinde Betty-Lou tarafından Vanessa'ya yazılmış bir tehdit notu bulduktan sonra Betty-Lou'yu tekrardan sorguya almışlardır. Betty-Lou'nun dediğine göre kendisinin konuşma tarzı öyleydi ve Vanessa'nın başına bir şeyler gelmeden Bayou'yu terk etmesi gerektiğini söylemişti.

Ekip, yanan genelevde Betty-Lou'ya ait bir bahşiş kavanozu bulduktan sonra Betty-Lou ile tekrardan konuşmaya gitmişlerdir. Dediğine göre Vanessa, bahşiş kavanozunu çalmıştı ve her ne kadar ekip, bunun ciddi bir cinayet nedeni olduğunu düşünseler de Betty-Lou, bahşiş kavanozu çalmanın cezasının ölüm olmadığını söylemiş, hatta Vanessa'nın kavanozdaki parayı Bayou'dan kaçmak için kullanabilecek olduğunu da dile getirmiştir.

Vakanın bitiminde katil olan Erikah Mabayo tutuklandığı için Betty-Lou, ikinci kez serbest bırakılmıştır.

Ek Bilgi

  • Betty-Lou, arka arkaya iki vakada gözüken şüphelilerden biridir.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki