Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Betty Hugo

1.375pages on
this wiki
Add New Page
Comments3 Share
Şüpheli
BettyHugo.png
Profili
İsmi

Betty Hugo

Boyu

5'7" (1,70m)

Yaşı

40

Ağırlığı

180 lbs (81 kg)

Göz rengi

Yeşil

Kan grubu

AB-

Durumu

Hayatta

Vakalar

Açlık Uçakları

Betty Hugo (d. 1974), kocası Kaptan Pilot Harry Hugo'nun öldürüldüğü Açlık Uçakları (Vaka #28/84)'nda bir şüphelidir.

Profili

Betty, 40 yaşında, boyun uzunluğunda kahverengi saçları olan, yeşil gözlü bir kadındır. Kaza yapan Osprey Havayollarına ait uçakta bir yolcu ve uçağın Kaptan Pilotu Harry Hugo'nun kocası olan Betty, genel olarak gök mavisi bir gömleğin üstüne açık yeşil, kırmızı benekleri olan bir hırka giymekte ve boynuna soluk kahverengi bir atkı takmakta idi. Bunun yanında saçının üstünde bir dal parçası, yüzünün sağ tarafında kan izi ve elleri ile burnunun üstünde soğuk ısırması izleri mevcuttur. Betty'nin tüm bunların yanında bitkisel diş macunu kullandığı ve dikiş bildiğinde bilinenler arasındadır.

Vakadaki Rolü

Ekip, eski gözlemevindeki uçak kasasının içinde Kaptan Hugo'ya yazılmış şifreli bir not bulduktan sonra analiz için Hannah Choi'ye yollamışlar ve notun Betty tarafından Kaptan Hugo'ya evlilik yıldönümlerini kutlama amacı ile yazılmış olduğunu öğrenmişlerdir.

Betty ekibe, kocasını sevdiğini ve ona aşık olduğunu söylemiş ve uçağa kaçak yolcu olarak girerek Kaptan Hugo'ya sürpriz yapmak istemiş, fakat bu sürpriz, yaşanan uçak kazası yüzünden yarıda kesilmiştir. Dediğine göre Hugo, kendisi ile yiyeceğini paylaşacak kadar cömertti ve kendi kendisine kocasını öldürenin etini yiyeceğine dair intikam yemini etmişti.

Ekip Alice Blick'i gözlemevinden aldıktan sonra orada uçağın karakutusunu bulmuşlar ve tekrardan analiz için Hannah'ya yollamışlardır. Uçağın karakutusundaki kaydı dinleyen ekip, Betty'nin Kaptan Hugo'nun uçağı uçurduğu sırada dikkatini dağıtmış olduğunu ve Hugo'nun Betty'yi terk etmek istiyor olduğunu fark etmişlerdir. Betty ve Hugo'nun kavgası uçağın çakılmasına neden olmuş, bu yüzden ekip, Betty'yi tekrardan sorgulamak zorunda kalmışlardır.

Ekip Betty'ye uçağın, kocası ile ettiği kavga yüzünden çakıldığını söylediklerinde Betty, kocası ile olan evliliğini yürütmek için çok çaba sarf ettiğini dile getirmiştir. Dediğine göre Betty, Hugo'yu kendisini aldatırken yakalamış ve Hugo'dan onu terk etmek istediği cevabını almıştı fakat Betty'nin kocasının peşini kolay kolay bırakmak gibi bir niyeti yoktu. Vakanın sonunda yaşanan beklenmedik son ile birlikte Betty'nin Kaptan Hugo'ya olan bağlılığının cinayet ile alakalı olmadığı anlaşılmıştır.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki