Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Betty Wyatt

1.265pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Şüpheli
BettyWyatt.png
Profili
İsmi

Betty Wyatt

Boyu

5'7" (1,70 m)

Yaşı

39

Ağırlığı

270 lbs (122 kg)

Göz rengi

Mavi

Kan grubu

A+

Durumu

Hayatta

Vakalar

Katil, Eli Alır

Betty Wyatt (d. 1976), Alfie McNaulty'nin öldürüldüğü Katil, Eli Alır (Vaka #51/107)'da bir şüphelidir.

Profili

Betty, 39 yaşında, orta uzunlukta açık kahverengi saçları olan, mavi gözlü bir kadındır. Cennet Şehri'ni ziyaret eden bir turist olan Betty, mor-beyaz çizgileri olan kolsuz bir tişört giymekte ve safir bir yüzük takmaktadır. Betty ayrıca batıl inançlıdır ve karides kokteyli yemektedir.

Vakadaki Rolü

Oyuncu, Betty'nin oyuncak ayısını kurbanın cesedinin yakınında bulduktan sonra Betty soruşturmaya dahil olmuştur. Betty, ekibe kurbanın adının Alfie McNaulty olduğunu ve Mennagio Kumarhanesinde krupiyelik yaptığını söylemiştir. Bunun üzerine oyuncu Betty'ye, soruşturmada yardımcı olduğu için teşekkür etmiş ve bir sonraki durak olan Mennagio Kumarhanesine geçmiştir.

Oyuncu daha sonra Betty'nin telefonunda kurbana yazmış olduğu tehdit notunu bulmuş ve Betty'ye bunun ne anlama geldiğini sormak istemiştir. Dediğine göre Betty, kazanacağından emin olmasına rağmen kurbanın masasında 10,000 Dolar kaybetmişti. Kurban daha sonra Betty'ye çok fazla para harcadığını ve oyunu terk etmesini söylemiş, bu da Betty'yi çılgına çevirmişti. Son olarak da eğer Alfie kalmasına izin verseydi, mutlaka kazanacağını düşünmekteydi.

Oyuncu cinayetten ötürü Grace O'Brien'ı tutukladıktan sonra Betty suçsuz bulunmuş, fakat soruşturmanın kapanmasının ardından oyuncudan yardım istemiştir. Oyuncu, Roxie Sparks ile birlikte Betty'ye ulaştıklarında Betty, kumarhanede hile yapmakla suçlandığını fakat esasında haklı bir biçimde kazandığını ileriye sürmüştür. Oyuncu bunun üzerine kumarhanede bulduğu güvenlik kamerasını Russell'a göndermiş ve Betty'nin hal ve hareketlerini incelemesini istemiştir. Russell'ın bulgularına göre Betty, dediği gibi hile yapmamış ve hakkıyla kazanmıştı. Oyuncu bunun üzerine Betty'ye iyi haberi vermiş ve Betty, kendisine yardım ettiği için ekibe minnettar olduğunu dile getirmiştir.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki