Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Biff Wellington

1.266pages on
this wiki
Add New Page
Comments5 Share

Şüpheli
BW2.png
Profili
İsmi

Biff Wellington

Boyu

6'3" (1,92m)

Yaşı

36

Ağırlığı

260 lbs (118kg)

Göz rengi

Siyah

Kan grubu

O+

Durumu

Hayatta

Vakalar

Artık Güzel Değil
Moda Kurbanı

Biff Wellington (d. 1977) Artık Güzel Değil (Vaka #8) ve Moda Kurbanı (Vaka #14)'nda bir şüphelidir.

Profili

Biff 36 yaşında, siyahi, siyah gözlü ve kel bir adamdır. Artık Güzel Değil'de Biff başının üstüne güneş gözlükleri takıyordu. Aynı zamanda hafif sakallıdır ve beyaz yıldızlı sarı tişörtünün üzerinde altın bir kolye vardı. Yıldızın üstünde ise kırmızı bir yumruk vardı. Biff 260 Ibs (118kg) ağırlığında ve 6'3" (1,92m) boyundadır. Kan grubu O+'tir. Biff Moda Kurbanı'nda ise üzerinde "SECURITY" ("GÜVENLİK") yazılı siyah bir tişört giyer. Kolunda yine güvenlik yazılı bir pazu bandı vardır. Bu vakada Biff güneş gözlüğü ve altın kolye takmıyor. Biff aynı zamanda diyet kola içiyor, solak ve çalışırken klasik müzik dinlemeyi (Mozart) sevmektedir.

Vakalardaki Rolleri

Artık Güzel Değil'de Biff Tony Marconi'nin kulübü olan Mavi Flamingo'da çalışan bir bar fedaisiydi. Ekip Biff'e Trixie Velvet cinayeti hakkında şüpheli bir şey görüp görmediğini sormuşlar ve hayır cevabını almışlardır. Vakanın geri kalanında görünmeyen Biff aynı vakanın ek soruşturmasında ekipten Salvador Cordero'nun çakmağının bulunması için yardım ister. Çünkü eğer Marconi, Cordero'nun kulübüne geldiğini öğrense kıyamet kopardı; çünkü aralarında zaten bir husumet vardı. Bu husumet Marconi'nin Cordero'yu öldürmesi ile noktalanmıştır.

Engereklerin Yuvasında'da Marconi yakalandıktan sonra kulübü Ginger'a teslim etmiştir fakat Curtis Newman adlı bir adam Ginger'ın kulübün sahibi olmasına karşıydı ve yasal belgesini saklamıştı. Ekip belgeyi bulana kadar Curtis, Biff tarafından gözaltında tutulmuştur.

Moda Kurbanı'nda ise Biff, Mavi Flamingo'yu bırakmış ve AVM'de güvenlik görevlisi olarak çaışmaya başlamıştır. Ekip Biff'e Lucy Campbell cinayetini sormuş, ki ikisi aynı AVM'de çalışıyordu. Biff ekibe Lucy'nin kız arkadaşı Kim Aoki ile çıktığını söylemiştir. Daha sonra ise Biff ekibe cinayet hakkında ekibi bilgi sahibi yapabilecek bir güvenlik kamerası olduğundan bahsetmiştir.

Ek Bilgi 

Also on Fandom

Random Wiki