Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Bill Farnham

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Bill Farnham
BillFarnham.png
Profili
Tam Adı Bill Farnham
Boyu 5'6" (1,68 m)
Yaşı 35
Ağırlığı 160 lbs (72 kg)
Göz Rengi Kahverengi
Kan Grubu A-
Durumu Hayatta
Vakalar Bayou Kanı

Bill Farnham (d.1979) Bayou Kanı vakasında bir şüphelidir.

Profili

Bill, 35 yaşında, oldukça kısa, açık kahverengi saçları olan, kahverengi gözlü bir adamdır. Bill, başına yeşil bir şapka takst, gri bir atlet giyer, aynı zamanda kırmızı pantolon askıları takmakta ve sol elinde bir tane tavşan ayağı tutmaktadır. Soldaki askısının üzerinde bir tane adının yazılı olduğu bir çalışan kartı ve üzerinde, atletinin üst kısmını saran kahverengi bir kemer vardır ve başında iğne bulunan bir vudu bebeği ile bir tane deri bir kese taşımaktadır. Bill'in ayrıca karides ile temasta olduğu da bilinmektedir.

Vakadaki Rolü

LeeVudu.png

Roxie, karakola gelen bir paketi açmak istediği sırada paketi oyuncuya vermiş ve bu paketin içinden Lee'nin öldürülüş şekline tıpatıp benzeyen bir vudu bebeği çıkmıştır. Bebeğin şekli, aynı cinayet mahallindeki ne benzediği için Frank, katilin vudu büyüsü kullanarak kurbanı lanetlediğini, kurbanında bu yüzden öldüğünü düşünmüştü. Bebeğin altında Bill'in dükkanının adının yazılı olması, bebeğin orada yapıldığını göstermekteydi. Bu yüzden ekip, bir an önce Bill ile konuşmata gitmişlerdir. Bill, ekibin dükkanını aramasına izin vermiş ve ekip, dükkanı aradıktan sonra Bill ile karakola gelen vudu bebeği konuşmuşlardır. Bill, ekibe bir bataklık serserisinin cinayetten kısa bir süre önce çok sayıda vudu bebeği satın aldığını söylemesi üzerine ekip ilk defa Eugene ile konuşmaya gitmişlerdir.

FrankVudu.png

Bill, daha sonra karakola gelerek Lee'yi kendisi öldürdüğünü itiraf etmiştir çünkü, dediğine göre, dükkanından daha önce satın alınan bebeğin üzerine iğneleri kendisi batırmıştı. Ekip, Bill'e karşı yeterli delil olmadan onu tutuklayamazlardı, bu yüzden de kendisini sorgu odasına indirip sohbete orada devam etmişlerdir. Bill, sorgu sırasında ekibe, vudu bebeğini birisinin dükkanından çalıp karakola göndermiş olduğunu söylemiştir. Frank, Bill'i Lee'yi vudu kullanarak öldürmekle suçladığında Bill, asla vuduyu kötü amaçlar için kullanmayacağını, çünkü bunun, vudu inançlarına aykırı olduğunu dile getirmiştir.

Vakanın sonunda cinayetten ötürü Shawna Knox suçlu bulunduktan sonra Bill serbest bırakılmış, fakat tutuklamadan sonra vudu yeteneklerini kullanarak Frank'in vudu bebeğini yarattığı sorunu gidermek ve Frank'i iyileştirmek için uğraşlar vermiştir.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki