Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Bir Rus Vâkâsı/Diyaloglar

< Bir Rus Vâkâsı

1.342pages on
this wiki
Add New Page
Comments7 Share
Vaka Diyaloglar

Samuel King: <Rütbe> <İsim>, Jones, burada ciddi bir durum var.Rus mafyasının başı olan Anton "Kutup Ayısı" Levin restoranında öldürülmüş!
Samuel King: Katili en kısa zamanda bulamazsak, ortalık kana susamış ruslarla dolabilir! Siz ikiniz benim en iyi adamlarımsınız. Bu meseleyi dikkatlice, ama bir an önce çözün!
Jones: Anlıyorum, baskı yok diyorsunuz... Merak etmeyin amirim, elimizden gelenin en iyisini yapacağız. Değil mi <isim> ?
Jones: Yandaşları gelip suç mahallini dağıtmadan bir an önce Levin'in restoranına gitmemiz gerek. Hadi başlayalım!

1.Bölüm

İncele: Yemek Odası
Jones: Bu ne keşmekeş... Levin'i  resmen püre yapmışlar! Belliki katil ona karşı büyük bir garez içindeymiş.
Jones: Yinede sonu kötü biten bir hırsızlık da olabilir. Yazarkasanın boş olduğunu farkettim.
Jones: Otopsi ve telefon, burada neler yaşandığına dair net bilgi verir umarım.  

İncele: Parçalanmış Telefon                                               
(İncelemeden Önce)

Jones: Kahretsin! Telefon hala çalışıyor, ama kilitli... <İsim>, teknolojiyle  aranın iyi olduğunu söylediler. Bu şifreyi kırmanın bir olabilir mi?
(İncledikten Sonra)
Jones: Süper iş çıkardın, <İsim>! Sifreyi kırdığına göre, bu telefonu telefonu Alex'e verelim ve içinden bir şeyler bulabilecek mi bakalım.
Jones: Ayrıca duyduğuma göre Levin'in birde oğlu varmış, adı Mikhail. Babasının öldüğünü ona söylememiz gerek, sence de öyle değil mi?

Otopsi: Kurbanın Cesedi
Nathan: Cesette tam 36 adet tuhaf şekilli yara tespit ettim, ama nasıl bir silah kullanıldığını anlayamadım.
Nathan: Ama nüfuz açısına bakarak diyebilirim ki kastilin boyu 6'0" (1,83)
Nathan: Ayrıca tırnaklarının arasında da deri hücrelerine rastladım, belliki anton katille cebelleşmiş.
Nathan: Örnek bir işe yaramadı, ama katilin vücudunda çizikler olduğunu gösteriyor!
Jones: Çizikler mi? İlginç, katili bulmamızı kolaylaştıracak.

Levin'in oğluyla konuş
Jones: Bay Levin, üzüntüyle belirtmek isterim ki babanız ölü bulundu.
Mikhail Levin: Ne! Ah! Uğurlar olsun, ŞEREFSİZ bunun olacağını tahmin edemedi!
Jones: Vauv... Çok soğukkanlı karşıladınız!
Mikhail Levin: Babam ve ben pek iyi geçinemezdik. Beni hiçbir şeyi hak etmeyen biri olarak görürdü. Yaşlı moruk beni yanına almadığına şimdi pişman olsun bakalım.
Jones: Onu kimin öldürmüş olabileceğine dair fikriniz var mı?
Mikhail Levin: Hiçbir fikrim yok. Ama katili ben bulmadan önce bulsanız iyi edersiniz. Ondan nefret etsemde, o hala benim babam, ölümünün intikamı alınmalı.

(Konuşmadan Sonra)
Jones: Bir acaipti, değil mi? Görünüşe bakılırsa bu herif, köpeğinin ölümüne babasının ölümünden daha üzülür! Hadi gidip evini bir kolaçan edelim.

Analiz Et: Parçalanmış Telefon

Alex:Arkadaşlar telefonu inceledim ve kurbana ait olduğunu tespit ettim, ama asıl bulduğum şeyi duyunca kulaklarınıza inanamayacaksınız.
Jones:Bu da ne... Tony marconi'nin fotoğrafı mı? Peki konuştuğu adam da kim?
Alex:Hiçbir fikrim yok... Adamı veritabanımız da bulamadım.
Jones:Meraklanma, eminim marconi bu arkadaşının kim olduğunu bize büyük bir zevkle söyleyecektir. Onu ziyaret etmenin vakti geldi.

İncele: Mikhail'in Dairesi
Jones: Görünüşe bakılırsa birisi bunu tanınmaz hale getirmek için epey uğraşmış. Merkezde bunu toparlayalım.

İncele: Karton Parçaları
Jones:Hamilelik testi kutusu mu? Mikhail sevgilisi olduğundan bahsetmemişti.
Jones:Aklıma ne geldi biliyormusun, <isim>? Çok ilgisi yok, ama Mikhail'e sevgilisini sormamız gerek. Belki kız şeyler anlatmaya ondan daha meyilidir.

Konuş: Tony Marconi
Tony Marconi: Siz ikiniz ne istiyorsunuz... Özlediniz mi beni?
Jones: Gülümsemek sana yakışmıyor, kırış kırış oluyor yüzün. Şimdi, bu fotoğraftaki adam da kim, söyle!
Tony Marconi: Bu da ne... Hatırlamıyorum, şimdi alın fotoğrafınızı bir yerinize sokun.
(Konuşmadan Sonra)
Jones: Tam bir onun bunun çocuğu!
Jones: Bunun Levin'in ölümüyle bir ilgisi olduğundan eminim!

Mikhail'in Sevgilisini Sor
Mikhail Levin:Evet bir sevgilim var, adı Eva.Ve bu sizin hiçbir yerinizi ilgilendirmez. Onun canını sıkmak isterseniz, işten yeni döndü, burada.
Jones:Sıkacağız, peki göğsündeki bu çizikler neyin nesi?
Mikhail Levin: Eva'nın işi... Ben haşin severim!

Konuş: Eva Coleman
Eva Coleman:Anton öldü mü?
Jones: Galiba onu iyi tanıyordunuz?
Eva Coleman: Ne? Yok... Bir kere görüştük, babası ile Mikhail görüşmeyi kesmaden önce. Anton biraz savurgandı, ama... İyi biriydi.
Jones: Tabii... Eminim öyledir, bir gangster olarak. Eminim "Mükemmel" de bir dede olurdu... Bebek bekliyordunuz, değil mi? Hamilelik testi kutusu bulduk
Eva Coleman: Bu sizi hiç ilgilendirmez! Burnunuzu soktuğunuz yeterse, artık gitmem gerek.
(Konuşmadan sonra)
Jones: İlginç bir tepki sence de öyle değil mi <İsim>? Mikhail'e kıyasla Anton'un ölümünden daha çok etkilendi.
Jones: Ayrıca şalla gizlemeye çalıştığı çizikleri de gördün mü? Mikhail onu dövüyorsa hiç şaşırmam.

2.Bölüm

Jones:Eh, <isim>. Anton'un katilinin kimliği ve niyeti hala gizemini koruyor.
Jones:Marconi'nin bir şekilde bu olayla ilgisi olduğunu bilsek de bizi bir yere götürmüyor.
Ramirez:Peki ya Bart Williams, onunla konuşmayı düşündünüzmü? Bu günlerde suç mahallinin etrafında görünüyordu. Belki birşeyler biliyordur!
Jones:Hadi ama Ramirez... Bart tam bir baş belası. O oğlanı ne zaman görsem, kendimi tutamayıp girişesim geliyor.
Jones:Ama... Şu an elimizde fazla bir seçenek yok. Hadi gidelim, <İsim>.

Bart Williams'la Konuş
Bart:Fotoğraftaki adamı mı diyordunuz? Levin'in yandaşlarından biri.
Jones:Tabii adamın adını bilmiyorsundur, değil mi...
Jones:Buralar da takıldığına göre, cinayet gecesi birşeyler görmüş olabilir misin?
Bart:Belki de görmüşümdür... Sanırım hafızamı "Tazelemeniz" gerekecek...
Jones:Bart, şimdi sağ ayağımla kıç*nı tazelerim senin. Kes ulan zevzekliği!
Bart:Tamam, tamam, sakin ol! Tek gördüğüm birinin restoranın dışındaki kanalizasyona bir şey atıp kaçtığı.

İncele:Kanalizasyon
(İncelemeden Önce)
Jones:Şuraya yazıyorum, bu serseri bizi boş yere oyalıyorsa, benden çekeceği var!
Jones:Kanalizasyondan nefret ederim... Midem bulanmadan bir an önce bu keşmekeşte bir şeyler bulmaya çalışalım.
:Hmm... Önce sen <isim>, ben senin arkanı kollarım.
(İncelemeden Sonra)
Jones:Aferin <isim>! Gördün mü? Seni göndermekle iyi etmişim! Bu altın saati incelememiz ve...
Jones:Öyk... Evet, kimliğinden kalanlara bakılırsa bu Levin'in cüzdanı...
Jones:Bak ne diyeceğim, merkeze vardığımızda bir duş alsan iyi olur...

İncele:Cüzdan
Jones:Levin'in cüzdanında Mavi Flamingo diye bir yere ait fatura mı buldun?
Jones:Ee burası Marconi'nin kulübü
Jones:Üzerinde bir imza var, ama sanırım mürekkebi silinmiş. Gidip şu faturayı Marconi'ye gösterelim, bize bu konuda ne söyleyeceğini çok merak ediyorum.

İncele:Altın Saat
Jones:İyi iş çıkarmışsın <isim>! Tabii, bu saati bulduğumuz yeri düşünürsek, bu saç tutamı herkese ait olabilir...
Jones:Yinede analiz için bunu laboratuvara gönderelim. belki şansımız yaver gider!

Konuş:Tony Marconi
Jones:Levin'in cüzdanında senin dükkanına ait fatura bulduk, imzanın ONA ait olduğundan süpheliyim.
Marconi:Olamaz, beni faka bastırdınız... Ruslarla iş yapıyorum, aman ne büyük olay. Böyle sebepsiz gelmeye devam ederseniz benden hoşlandığınızı düşünmeye başlayacağım...
Jones: Kes zevzekliği, "Mario"! Buradaki imzanın kime ait olduğunu bilmek istiyoruz!
Marconi: Arayıp kendiniz bulun, domuzlar!
(Konuşmadan Sonra)
Jones:Oyun mu oynamak istiyor! O zaman ona oyun nasıl oynanır gösterelim! Merkeze gidelim ve bu faturayı eşek sudan gelene kadar analiz edelim!

Analiz Et: Fatura
Alex: Arkadaşlar, faturanın üzerindeki imza Dimitri Balanchine diye birine ait.
Grace: Ve bu Dimitri denen adam, BOLCA el losyonu kullanıyor olmalı. Bu losyonu kağıdın her yerine sinmiş! Bir ayrıntı sadece, ama önemli olmayabilir.
Jones: Haklısın <isim>, Dimitri denen herif bizim aradığımız adam olabilir! Kısa bir sohbet için Ramirez'den onu buraya getirmesini istiyeceğim.

Analiz Et: Saç Tutamı
Grace:<isim>, bulduğunuz saç tutamı Afrika-Amerikalı bir kadına ait olduğu kesinleşti!
Jones:<isim>, bu bir tesadüf olamaz! Eminim bu Eva Coleman'ın saçı!
Grace:Eğer öyleyse, kurbanla bir şekilde iletişim halinde demektir, çünkü saçı adamın saatine sıkışmış.
Jones:Kızın, Levin'i bize söylediğinden daha iyi tanıdığına eminim. Hadi onunla yüzleşelim!

Eva'ya Anton'la Olan İlişkisini Sor
Jones:Elimizde Levin'i iddia ettiğininin aksine tanıdğına dair bir kanıt var... Artık doğruyu söylemenin vakti geldi, Eva.
Eva: Nasıl buldunuz? Neyse. Anton ile aramızda... Bir ilişki vardı. Beklediğim bebek ona ait.
Eva: Öldüğü gün ona söylemiştim, Mikhail bunların hiç birini bilmiyor. Anton için onu terk edecektim, ama şimdi... (Konuşmadan Sonra)
Jones: Bu vaka gitgide iğrenç bir hale bürünüyor...
Jones: Bu konuyla ilgili olarak Mikhail ile konuşmanın bir yararı yok. Biliyor olsa bile bunu ispatlayana kadar bize bir şey söyleyeceğini sanmam.

Dimitri Balanchine ile konuş
Dimitri Balanchine: Evet. Fotoğraftaki kişi benim. Ne olmuş? Marconi de diğerleri gibi bir müşteri.
Jones: Tabii! Eminim eski patronun, rabiyle iş yaptığını öğrenince hiç de mutlu olmamıştır!
Dimitri: İlgiden bahsettiğiniz iyi oldu, çünkü bu sizi hiç ilgilendirmez, memur bey.
Jones: Son bir şey daha... yanayığınızda ki çizikler neyin nesi?
Dimitri: Tıraş olurken kestim. Ama artık gidip başkasının vaktini harcamaktan çekinmeyebilirsiniz. (Konuşmadan Sonra)
Jones: Bu kadar mı yani! Gangterler böyle tavırlarıyla sinirime dokunuyor!
Jones: Ne...? Tamam, tamam... Sakinleştim, oldu mu? Ulan...
Jones: Hadi restorana gidip Dimitri'ni "İşi"yle ilgili bir şeyler bulabilecek miyiz bir kontrol edelim.

İncele: Masalar
Jones: AHA! Eminim bu hesap defteri bazı kirli sırları ortaya dökecek! Tüm kayıtlar şifreli, ama eminim Alex bunu kıracaktır!
Jones: Kanlı peçete gelince, bundan çok ilginç bir şey çıkabilir!
Jones: Aferin Dedektif!

İncele: Kanlı Peçete
Jones: Haklısın <isim>, peçeteden topladığın kan örneğinin çok tuhaf, pembe bir rengi var. Gidip bunu Grace'e verelim.

Analiz Et: Kan
Grace: İçgüdün çok doğru, <isim>! Bu peçetedeki kanın kurbana ait olmasının yanında...
Grace:El losyonu izine rastladık. Katil ellerini temizlemek için losyon kullanmış olmalı!
Jones: Süper... Ama işte şehirdeki herkes losyon kullanıyor.

Analiz Et: Hesap Defteri
Alex: Biraz zaman aldı, başım da ağrıdı, ama sonunda hesap defterinin şifresini kırdım. Levin'in restoranının aldığı siperişlein ve yaptığı teslimatların listesini içeriyor.
Alex: Görünüşe göre birisi, usulsüz işlemleri örtbas etmek için hesap defterine sahte kayıt girmiş. Dahası da var, sahte kayıtların el yazısıyla faturadaki el yazısı aynı.
Jones: Biliyordum! Dimitri, Levin'in arkasından Marconi ile bir iş çeviriyordu, Levin'de bunu farketti.
Jones: Hadi gidip bunu Marconi'nin gözüne sokalım ve neler olacağına bir bakalım.

Marconi'nin karanlık işlerini tahkik et
Marconi: Elinideki lanet defterin bir şey ispatladığı yok, dedektif.
Jones: İspatlıyor! Henüz Dimitri ile arankaki ilişkiyi bilmiyorum, ama Levin'in bundan hiç hoşlanmadığına eminim!
Marconi: Bir kulüpte "makul" rus votkası ve havyar, tüm ilişki bu. Bunda yasal olmayan bir şey yok. Anton'un ne düşündüğü Dimitri'nin meselesi.
Jones: Evet... Çünkü sen gönülsüz bir ortaktan kurtulmayı aklına bile getiremessin zaten...
Marconi: Bana ukalalık taslama! Bana karşı kullanabileceğin hiçbir şey bulamayacaksın, bunu sende biliyorsun!
(Konuşmadan Sonra)
Jones: Beni Marconi'den bile daha çok tiksindiren şey, yürürken etrafa yaydığı şu losyon kokusu!
Jones: Ayrıca göğsündeki çizikleri farkettin mi? Bunun tıraştan kaynaklanmadığına eminim...
Jones: Neyse, söyledikleri umrumda bile değil. Bizden o kadar kolay kurtulamayacak, değil mi <İsim>?

3.Bölüm

Jones: İlerleme kaydettik, <isim>. Dimitri ile Marconi'nin Levin'i öldürme sebepleri olduğunu bildiğimiz gibi...
Jones: Mikhail'in de gayet yeterli bir sebebi olduğu ortaya çıktı.
Jones: Ama hala bir kaç parça eksik belki Mikhail'in evine daha yakından bakmalıyız.
Jones: Ayrıca Dimitri'nin ağzında ki baklayı almmak için bir planım var!

İncele: Salon
Jones: Mikhail ile Eva'nın el losyonu kullandığını biliyoruz ancak bu pek işimize yaramayacak.
Jones: Üzerinde ki telefon numarasını öğrenebilirsek belki bu kart bize yardımcı olabilir.

İncele: Kart
Jones: Kart konusunda harika iş çıkardın, <isim>! Telefon numarasını artık biliyoruz! Bakalım Alex bu numarayı veritabanında bulabilecek mi.

Analiz Et: Telefon Numarası
Alex: Jones, buna inanamayacaksın: Bana verdiğiniz elefon numarası Bart Williams'a ait!
Jones: NE! Sinsi herif. Bu sefer onu tepeledim! <isim>, gidip şu oğlanı görelim. Arabayı sen kullan!

Bart'ı Öttür
Jones: Mikhail'in evinde telefon numaranı bulduk! Bana bak Bart, BU kez bana yalan söylemeyeceksin!
Bart: Hey, ağır ol! Mikhail benim en iyi müşterilerimden, onu ispiyonlayacak değilim herhalde!
Jones: Umrumda bile değil! Ya şimdi konuşursun ya da işini sonsuza kadar bitiririm!
Bart: Peki peki! Mikhail geçen gün beni aradı. Sevgilisinin ilişkisi yüzünden kafayı yemiş, sakinleştiriciye ihtiyacı vardı.
Jones: O zaman Eva yanılıyor, demek Mikhail biliyormuş! Arık inkar edemez, gidip konuşalım.

Dimitri'yi Konuştur
Jones: Arkadaşın Marconi ile küçük bir sohbet yaptık. Seni öyle hızlı sattı ki yetişip alamadık bile!
Dimitri: Bu tuzağa düşeceğime cidden inanıyor musun? Marconi öyle şeyler yapmaz.
Jones: Ne dersen de, Marconi ile aranızdaki ilişkiyi biliyoruz. Anton kurtulmanız gereken bir engeldi.
Dimitri: Onun pozisyonunu istiyor muydum? Evet. Ölümü işe yaradımı? Kesinlikle.
Dimitri: Ama bu şekilde kan dökmek? Benim "işlerim" daha kurnazcadır, geride iz bırakacak kadar da aptal değilim.
(Konuşmadan Sonra) 
Jones: Psikopat herif! Bizim için fazla mı akıllı? Onu haksız çıkarmak için bir kez daha kanalizasyona girmeye hazırım!

İncele: Kanalizasyon Oluğu
Jones: Süper, sonunda bir şey bulduk! Bu et döveçeği bizim cinayet silahımız olabilir gibi duruyor!
Jones: Ayrıca bu altın kolyeninde katile ait olabilme olasılığı var. Süper iş çıkardın, <isim>! Şimdi laboratuvara geri dönelim!

İncele: Altın Kolye
Jones: İyi iş çıkardın <isim>, buldun bu kan örneği, bizi altın kolyenin sahibine götürebilir!

Analiz Et: Kan Tortusu
Grace: Zincirde bulduğun kan kurbana ait. Ancak, çapı Levin'in boynu için çok küçük!
Grace: Cebelleşme esnasında bunu söküp çıkarmış olmalı!

Analiz Et: Et Döveceği
Nathan: Ne yazık ki kanalizasyon, bu Et Döveceğinin üzerindeki parmak izlerini ve faydalı örnekleri alıp götürmüş.
Nathan: İyi haber ise, bu Anton'un yaralarına mükemmel uyuyor. Cinayet silahını buldunuz, tebrikler!

Mikhail'e Eva'nın Anton'la ilişkisini sor
Mikhail: O kız beni kendi babamla aldattı! Ondan hamile bile kalmış! Sizin başınıza gelseydi nasıl tepki verirdiniz?
Jones: Galiba fena sinirlenirdim! Belki de pişman olacağım bir şey mi yapardım...
Mikhail: Aynen, ben de ilk başta öyleydim! Ama bu onun suçu değildi. Babam arızalı moruğun tekidir, kızı o zorladı!
Mikhail: Onun hakkından gelen adama teşekkür ediyorum!

(Polis Merkezinde)
Jones: Bu vakayı çözmeye yaklaştığımızı hissediyorum, <isim>, ama yapbozun kayıp parçaları için nereye bakmamız gerektiğini bilmiyorum...
Ramirez: Arkadaşlar sizin için bir haberim var! Levin'in komşularından biri cinayet gecesi arayıp bir kavga ile ilgili şikayette bulunmuş!
Ramirez: Bu kaydı analiz edebiliriz, tıpkı TV'de yaptıkları gibi!
Jones: Şaka mı yapıyorsun! Bunu en başından beri biliyordun da şimdi mi söylüyorsun?
Ramirez: Bağıra çağıra komünistlerin işgal ettiğini söyleyen yaşlı bir kadındı! Sende bana deli saçması adamlarla beni uğraştırma demiştin...

Analiz Et: Şikayet Kaydı
Alex:<isim>, Jones, bunun için ikinizde bana borçlusunuz! Kaydı temizledim ve arka plandaki iki ses ile birlikte kavga seslerini kaydettim.
Alex: Tahmin edin ne buldum: İki kişi de Rusça konuşuyor. Bunun, Anton'un öldürülmesinden hemen önce olduğunu düşünürsek... Kesin olarak söyleyebilim ki katil Rusça konuşuyor.
Jones: Bulduğumuz kadarıyla sadece Dimitri ve Mikhail Rusça konuşuyor! İşte yapbozun kayıp parçası, <isim>!

Katili Tutukla
Jones: Eva ile bir ilişkisi olduğunu öğrenince babanı öldürdüğünü biliyoruz, Mikhail. Galiba onunla bu konuda rekabet etmeyi planlamıyordun, değil mi?
Mikhail: "Kutup ayısı" adi! Babam domuzun tekiydi, beni evlatlıktan red etmesi yetmedi, Eva'yı da kendi hatunu yaptı!
Jones: Şimdi endişe etmen tek şey kızın hapishane arkadaşının hatunu olmaması!
Jones: Tutuklusun. Sessiz kalma hakkına sahipsin. Söyleyeceğin herşey mahkemed aleyhinde delil olarak kullanılabilir...
(Mahkemede)
Yargıç Olivia Hall: Artık tüm unsurlar gözden geçirildiğine göre, savunmanın söyleyeceği son bir şey varmı
Mikhail Levin: O domuz artık gittiği yerden benim manitama elini süremez, gerisi önemli değil.
Eva Coleman: Onu seviştim, alçak herif! O gerçek bir erkekti, senin gibi mızmız değil!
Mikhail Levin: NE! Bunu nasıl söylersin! Sen, tam bir...!
Yargıç Olivia Hall: SESSİZ OLUN! İkiniz de! Belli ki bay Levin'e yaptıklarından dolayı pişmanlık duymuyorsun.
Yargıç Olivia Hall: O zaman mahkeme de sana Anton Levin cinayeti sebebiyle sana 23 yıl hapis cezası veriyor.
Yargıç Olivia Hall: Memurlar, alın bu adamı! Mahkeme sona ermiştir!

Mahkemeden Sonra
Jones:Çok... acayipti, öyle değil mi <isim>? Marconi'yi bu sefer hakladık sanmıştım...
Dimitri Balenchine: "Bravo" ikinize de! Harika bir iş çıkardınız, bana da büyük iyilik ettiniz...
Jones: Ağır ol Balanchine! Bir gözümüz üzerinde olacak.
Dimitri Balanchine: Elbette. Aman eksik etmeyin.
Jones: Hadi <isim>, gidelim buradan. Şimdi bir bira çok iyi gider.
Jones: İlk biralar senden!

Ek Soruşturma

Samuel King: Aferin <İsim>! Bu vakada harika bir iş çıkardın!
Samuel King: Ama bir polisin işi asla bitmez! Önceki süpheliler ve tanıklara gidip onlar için yapacak bir şeyinizin olup olmadığından emin olmalısınız.
Samuel King: Ayrıca Dimitri Balanchin'in dükkanı ile ilgili gıda zehirlenmesi şikayetleri aldık, bununla ilgilenin!

Bart'ı Yokla
Bart: <rütbe> <isim>! Tanrıya şükür geldiniz! Çok kötü bir şey oldu, yardımınıza ihtiyacım var!
Jones: Dur oğlum, Sakin ol... ne oldu?
Bart: Bir kaç adam, beni çizgi roman dükkanında fena tartakladı. Ripper Jade oyuncak maketimi de kanalizasyona attılar!
Bart: <rütbe> <isim> ve sen kanalizasyonu avucunuzun içi bildiğinize göre... Bana onu geri getirebilirsiniz diye düşündüm!
Jones: Sen benimle dalga mı geçiyosun be? Aptal bir bebek için inmemizi mi istiyorsun?
Bart: O bir kolaksiyoner OYUNCAK MAKETİ. Bak, bana yardım ederseniz, buna değecek çok önemli bir bilgiyi sizinle paylaşırım!

İncele: Kanalizasyon Oluğu (İncelemeden Önce)
Jones: Bunu yaptığımıza inanamıyorum... Bu oğlan beni sinir ediyor! Umarım bize verceği bilgi işe yarar bir şeydir!
Jones: Tamam, <isim>, gidip şu işi halledelim. (İncelemeden Sonra)
Jones: Kahretsin! Bebek paramparça olmuş! Bunu ona bu halde verirsek, bizim inek erir biter.
Jones: Ama sen bu işi şıp diye halledersin, değil mi <isim>!

İncele: Kırık Oyuncak Maketi
Jones: Aferin <isim>, elinden HER iş geliyor! Bebek yepyeni oldu!
Jones: Yine de Bart denen herifin neden buna böyle bağlandığını merak ediyorum... Şüpheli bir şey olup olmadığını araştırması için bunu Alex'e götürelim.

Analiz Et: Oyuncak Maketi
Jones:Ne diyorsun, Alex? Bu "oyuncak maketi" ile ilgili bir şeyler bulabildin mi?
Alex: Evet buldum...
Alex: Bu acayip MUHTEŞEM bir şey! Seri numarasını kontrol ettim, bunlar sınırlı sayıda üretilmiş! Bart'ın niye bunun için deli olduğuna şüphe yok!
Jones: İnekler... İnekler har yerde... Hadi <isim>, gidip şunu Bart'a geri verelim.

Bart'a Oyuncak Maketini Geri Ver
Jones: Al bakalam bebeğini, sulu göz. Bunu bulmak için insanın kabuslarına girecek suların arasına girip çıktık. Umarım buna değer!
Bart: Teşekkür ederim! Üzerinde tek bir çizik bile yok!
Bart: Anlaşma anlaşmadır. Kulağıma gelen şu: Engereklerin başı Salvador Cordero ile çetenin ikinci adamı Ash Bison arasında bir gerginlik varmış.
Bart: Cordero, kendi çetesinin, Kafatası çetesine karşı açık bir savaş haline gelmesini istiyor, ama Ash buna karşı çıkıyor. Bir gözünüz onların üzerinde olsun... (Konuşmadan Sonra)
Jones: Üzerimdeki kanalizasyon kokusu bir ay gitmez...
Jones: Ama aldığımız bilgi buna değidi! Bu pislik çetelerin tasmasını sıkı tutsak iyi ederiz!

Dimitri İle Gıda Zehirlenmesi Hakkında Konuş
Jones: Yine karşılaştık, Balanchine! Çok ciddi gıda zehirlenmesi şikayetleri aldık. Bu kez ayvayı yiyeceksin!
Dimitri: Bu sağlık müdettişlerinin işi değil mi? Bu "Muhteşem" polisler için ne angarya bir iş...
Jones: İş yerini kapattırmak gerekiyorsu onu da yaparız, Balanchine!
Dimitri: Kafaıza göre takılıp restoranı arayın o zaman, ne diyeyim. Ellerinizi kirletmeye pek meraklı olduğunuza göre, çıkarken çöpü de atın olur mu.

İncele: Yemek Odası
Jones: Aferin <isim>, bu artıklardan işe yarar örnekler toplayabiliriz!
Jones: Dimitri'nin iş yerini kapattırmak için sabırsızlanıyorum!

İncele: Yemek Artıkları
Bu adımda diyalog yoktur

İncele: Gıda Örneği
Grace: <İsim>, Jones... Size bir haberim var! Bana verdiğiniz gıda örnekleri temiz!
Jones: Kahretsin! Bu kendini beğenmiş pisliğin yine kurtulduğuna inanamıyorum!
Grace: Hmm... Jones... İnsanlar orada yemek yedikten sonra hastalanmayacaklar diye sevinmen gerekmiyor mu?
Jones: Şey... Haklısın galiba. Hadi <İsim>, gidip Dimitri'ye "iyi" haberi verelim...

Dimitri'ye Analiz Sonuçlarını Söyle
Dimitri: Evet, buyurun?
Jones: Şüpheli bir şey bulamadık... Ama bir dahaki sefere bu kadar şanslı olamayacaksın! Hadi <İsim>, çıkalım şe fare deliğinden...
Dimitri: Bu kadar mızıkçı olma, Jones. En azından ortağın şöyle güzel bir yemeğe hayır deyemeyecektir, değil mi <Rütbe> <İsim>? Kırgın falan değilim, yemekler şirketten.

Eva'yı Yokla
Eva: Memur bey, sizi gördüğüme çok sevindim... Geri verildiğini söylediler, ama Anton'un zincir künyesini bir türlü bulamıyorum.
Eva: Eminim Mikhail alıp dairesinde bir yere saklamıştır!
Jones: Merak etmeyin Hanımefendi! Künye oradaysa, <Rütbe> <İsim> onu şıp diye bulur!

İncele: Mikhail'in Dairesi
Jones: Aferin <İsim>, eminim zincir künye şu kasanın içindedir... Tebii, açabilirsek.

İncele: Kilitli Kasa
Jones: Vay be, sen cidden teknolojiden iyi anlıyorsun, <İsim>! Bu kasanın da hiç şansı yoktu!
Jones: Vauv, Mikhail parıltılı mücevherleri pek seviyormuş... Şunlara baksana! Bu kargaşada şimdi bul bulabilirsen künyeyi!

İncele: Kasa
Jones: Şahin gibi gözlerin var, <İsim>! Hadi gidip bunu Eva'ya geri verelim!

Eva'ya Anton'un Künyesini Ver
Jones: Buyurun bayan Coleman, Anton'un zincir künyesini bulduk!
Eva: Memur bey, çok teşekkür ederim! Anton'un oğluna en azından onu hatırlatacak bir şey kaldı. Size nasıl teşekkür etsem bilmiyorum.
Jones: Dert etmeyin hanım efendi! Görevimizi yapmak bizim için bir ödüldür!
Eva: Tabii, biliyorum... Lütfen bunu alın, Mikhail'in artık ihtiyacı olmayacak.

Also on Fandom

Random Wiki