Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Blair Carpenter

1.265pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Blair Carpenter
BlairCarpenter.png
Profili
Tam Adı Blair Carpenter
Uyruğu ABD Bayrağı.png Amerika Birleşik Devletleri
Boyu 5'9" (1,75 m)
Yaşı 57
Ağırlığı 180 lbs (80 kg)
Göz Rengi Mavi
Kan Grubu A-
Durumu Hayatta
Vakalar Buz Cinneti(tutuklandı)

Blair Carpenter (d. 1959) Buz Cinneti'nde Julia Lloyd'un katilidir.

Profili

Blair, 57 yaşında bir istasyon müdürüdür. Blair kısa siyah saçlıdır ve soğuk ısırması geçirmektedir. Blair üzerine lacivert bir mont giyer ve boynunda bir tür hayvan kürkü ile polarize gözlük vardır. Bunların yanında Blair kurutulmuş et yer ve kano kullanır.

Vakadaki Rolü

Oyuncu cinayet mahallinde bulduğu kanlı bir berenin üstünde Blair'in deri hücrelerini bulduktan sonra kendisi ile konuşmak istemiştir. Dediğine göre şapkayı kurbana kendisi ödünç vermişti. Blair kurbanın, muhtemelen Güney Kutbu gibi bir yerde bulunmalarından ötürü istasyondaki herkes gibi saf ve iyi niyetli olduğunu dile getirmiştir. Üstelik teçhizat taşıyan geminin aylar önce karaya vurmuş olması da oradaki işleri epey zorlaştırmış ve insanlar kafayı yemeye başlamıştı.

Oyuncu daha sonra Blair'in kurbanla birlikte izlediği romantik filmi bulmuş ve kendisine bunu sormak istemiştir. Dediğine göre tek amacı yalnızlık çektiğini düşündüğü ve film izlemeyi sevdiği için kurbana eşlik etmekti, onun dışında aralarında herhangi bir ilişki yoktu. Blair, Julia'nın kendisine kızını anımsattığını, onunla da bu yüzden iyi geçindiğini sözlerine eklemiştir.

Soruşturmanın sonunda Julia'nın katilinin Blair olduğu ortaya çıkmıştır. Tutuklama sırasında, Marina'nın deyimiyle çözülmeli amnezi geçiren Blair, kendine geldikten sonra cinayeti işlediğini itiraf etmiştir. Dediğine göre Blair, istasyonda kendisini yalnız hissediyor ve Julia ile kafa dengi olduğunu düşünüyordu, bu yüzden de Julia'nın kendisini reddetmesini kabullenememişti. Bu durum karşısında öfkelenen Blair, elindeki kano küreğini kırdıktan sonra Julia'nın başına vurmuş ve Julia yere düştükten sonra küreğin sivri kısmını kıza defalarca kez saplayarak ölümüne neden olmuştu. Blair, akli dengesi yerinde olmadığı için kendisine ceza verilemeyeceğinden ötürü psikolojik tedavi alacaktı.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki