Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Bleak

1.345pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share
Bleak
BayBleak.png
Profili
Tam Adı Bleak(ilk adı bilinmiyor)
Diğer ad(lar)ı Bay Bleak
Boyu 5'11" (1,80 m)
Yaşı 58*
Ağırlığı 165 lbs (73 kg)
Göz Rengi Mavi
Kan Grubu B+
Durumu Hayatta*
Vakalar Bir Noel Cinayeti

Bay Bleak Bir Noel Cinayeti vakasında bir şüphelidir.

Profili

Bay Bleak, 58 yaşında bir tefecidir. Bleak uzun gri saçlıdır, üzerine kahverengi bir takım elbise giyer ve aynı renk bir silindir şapka takar. Bunun yanı sıra Bleak piyango ve vist oynar, aynı zamanda da enfiye çeker.

Criminal Case'teki Rolü

Oyuncu kurbanın eşyaları arasında Bay Bleak'in kartvizitini bulduktan sonra kendisiyle konuşmak istemiştir. Dediğine göre Rick'i, kendisinden borç alan insanların borçlarını geri ödemelerini sağlaması için tutmuştu. Oyuncu Bleak'in söyledikleri karşısında şaşkınlığını dile getirdiğinde Bleak, insanların kendisine bunu bilerek geldiklerini, sorunlarının kendisini ilgilendirmediğini belirtmiştir. Kendisini asıl ilgilendiren ise Rick'i yılın en hareketli döneminde kaybetmiş olmasıydı.

Oyuncu daha sonra Bleak'in kurbana gönderdiği tehdit notunu bulmuş ve kendisine bunu sormak istemiştir. Dediğine göre Rick her ne kadar vereceklileri dövme konusunda usta olsa da onlardan aldığı parayı kendisine vermek istemiyordu. Hatta bunun üzerine kendisini sıkıştırdığında Rick tarafından daha fazla maaş vermesi için tehdit edilmişti.

Soruşturmanın sonunda Taklacı Tim'in tutuklanması ile Bleak suçsuz bulunmuştur.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki