Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Bodhi Green

1.262pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Bodhi Green
BodhiGreen.png
Profili
Tam Adı Randy Green
Uyruğu ABD Bayrağı.png Amerika Birleşik Devletleri
Boyu 5'8" (1,72 m)
Yaşı 35
Ağırlığı 143 lbs (64 kg)
Göz Rengi Yeşil
Kan Grubu B+
Durumu Hayatta
Vakalar Fena Deva

Randy "Bodhi" Green (d. 1981) Fena Deva vakasında bir şüphelidir.

Profili

Randy, ya da Bodhi, 35 yaşında bir yoga eğitmenidir. Bodhi uzun sarı saçlara ve yeşil gözlere sahiptir ve üzerine turuncu bir gömlek giymektedir. Bodhi'nin aynı zamanda baharatlı Hint çayı içtiği ve Bhagavat Gita konusunda bilgili olduğu bilinmektedir.

Vakadaki Rolü

Oyuncu kurbanın cüzdanında Bodhi'nin kartvizitini bulduktan sonra kendisi ile konuşmak istemiştir. Dediğine göre Donna ile aynı zamanda ikamet ettiği pansiyonda buluşur ve Donna, kendisinin yoga derslerine katılırdı. Donna'nın Artan Umut ile elini taşın altına koyarak ihtiyacı olanlara yardım etme azmi Bodhi'nin epey hoşuna gitmekteydi.

Oyuncu daha sonra kurbana gönderilmiş bir duvar halısının üstünde Bodhi'nin DNA'sını bulmuş ve kendisi ile tekrardan konuşmak istemiştir. Dediğine göre mesaj, Bhagavat Gita'dan bir nüshaydı ve amacı da Donna'ya insanların mallarını değil tavsiyelerini alması gerektiğini öğretmekti. Oyuncu Donna'nın kendisinden bir şey mi çaldığını sorduğunda babasının saatini çaldığını söylemiştir. Kız her ne kadar saati depremzedelere su ve yiyecek almak için harcamış olsa da Bodhi, hırsızlığın kötü karma getirdiğine inanmaktaydı. Oyuncu bunun Bodhi'yi kızdırdığını düşünse de o, cezalandırmanın daha büyük bir güç tarafından yapılabileceğine inanmaktaydı.

Soruşturmanın sonunda Dr. Sumati Misra'nın tutuklanması ile Bodhi suçsuz bulunmuştur. Fakat oyuncu daha sonra Guru Padmasana'nın video kaydını Bodhi'nin kamerasında bulmuş ve Lars Douglas ile birlikte kendisiyle tekrar konuşmak istemiştir. Bodhi, Guru'nun karanlık bir dünyada aydınlatıcı bir ışık olduğunu düşünmekte fakat onun dışında gerçek adını veya geçmişini bilmemekteydi. Tek bildiği şey ise Guru'nun Bombay'da bir kirtan'a, yani bir ruhani toplantıya katılacağıydı.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki