Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Brad Belinsky

1.264pages on
this wiki
Add New Page
Comments6 Share

Şüpheli
BradBelinsky.png
Profili
İsmi

Brad Belinsky

Boyu

5'10" (1,78m)

Yaşı

36

Ağırlığı

200 lbs (90 kg)

Göz rengi

Kahverengi

Kan grubu

0+

Durumu

Hayatta

Vakalar

Ölümcül Miras
Ölüm Halısı(adı geçti)

Brad Belinsky (d. 1978), Margaret Hatchman adlı film yönetmeninin öldürüldüğü Ölümcül Miras (Vaka #36/92)'ta bir şüphelidir.

Profili

Brad, 36 yaşında, kahverengi gözlü, kel bir adamdır ve siyah bir pos bıyığı vardır. Bir aslan terbiyecisi olan Brad, genel olarak üzerine leopar desenli bir kolsuz atlet giymekte ve atletinin sol askısına Ütopyalılar'ın rozeti ile sağ askısına bir tane altın defne yaprağı broşu takmaktadır. Tüm bunların yanında Brad'in şarap içtiği ve Latince bildiği bilinenler arasındadır.

Vakadaki Rolü

Brad Hipnoz.png

Brad, beyni yıkandıktan sonra Russell Crane'i esir aldığı sırada.

Vakanın sonunda cinayetin sebebinin açgözlülükten kaynaklandığının ortaya çıkması ile Brad suçsuz bulunmuş fakat daha sonra Amy Young ve oyuncu tarafından beyni yıkanmış ve Russell Crane'i esir almış bir halde bulunmuştur. Brad, Russell'ı senfoni odasına götürme emrini almıştı fakat Amy'nin kendisine Russell'a zarar vermeden onu bırakmasını söylemiş ve Brad buna itaat etmiştir. Russell'ı kurtardıktan sonra ekip, yine onun tavsiyesi üzerine beyin yıkama planlarını bulmak için senfoni odasını aramaya gitmişlerdir.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki