Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Brad Raybury

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments12 Share

Şüpheli
BradRaybury.png
Profili
İsmi

Brad Raybury

Boyu

5'10" (1,78 m)

Yaşı

23

Ağırlığı

130 lbs (62 kg)

Göz rengi

Mavi

Kan grubu

B+

Durumu

Hayatta

Vakalar

Uzayda Ölüm(tutuklandı)

Brad Raybury (d. 1992), Uzayda Ölüm (Vaka #43/99)'de Tom Nelson adlı PASA astronotunun katilidir.

Profili

Brad, 23 yaşında, kısa, kahverengi saçları olan, mavi gözlü bir genç adamdır. Gelişim Vadisi Üniversitesinde astrofizik alanında doktora öğrencisi ve PASA'da stajyer olan Brad, genel olarak yakası ve kol uçları yeşil olan, siyah bir tişört giymekte ve sol koluna bir saat takmaktadır. Ayrıca tişörtünün sağ üst cebinde iki tane kalem ile bir tane uydu rozeti ve tişörtünün üstünde atom motifi bulunmakta ve sağ elinde bir adet fizik kitabı tutmaktadır. Tüm bunların yanında Brad'in sağlak olduğu, astrofizikten anladığı ve uzay yemeği yediği bilinmektedir.

Vakadaki Rolü

Oyuncu, Ren Kanyonu eğitim üssünde Brad'in doktora tezini bulduktan sonra Brad ile konuşmak istemiştir. Brad'in dediğine göre Tom, bilinen en iyi bilim adamlarındandı ve Tom'un ölümü kendisini şoke etmişti. Oyuncu kendisine Tom'un katili hakkında ne düşündüğünü sorduğunda Brad, katilin büyük ihtimalle kendisinden bile zeki birisi olabileceğini dile getirmiştir.

Oyuncu daha sonra Brad'in, üzerinde eğer doktorası başarısız olursa sorumlusunun Tom olacağını yazdığı pasta grafiğini bulmuş ve Brad ile bunun hakkında bir kez daha görüşmek istemiştir. Dediğine göre Tom, sürekli kendisinden bilgi saklar ve ona uzay yemeği getirmek gibi ayak işlerini yaptırırdı. Amy Young kendisinin katil olabileceğinden şüphelendiğinde Brad, Tom'un en azından tezi tamamlanana kadar ona canlı lazım olduğunu söylemiştir.

Oyuncu gereken bütün delilleri topladıktan sonra Brad'in, ordu mülkünü izinsiz kullanarak Tom'u öldürdüğünü ortaya çıkarmıştır. Tutuklama sırasında Brad, ekibe Nelson'ı öldürdüğüne dair elinde hiçbir kanıt olmadığını söylemiş fakat Amy, Brad'i işaret eden delilleri bir bir sayarak bu iddiayı çürütmüştür. Brad bunun üzerine Nelson'ı öldürdüğünü itiraf etmiş fakat cinayet silahının gerçekten de çalışıp çalışmadığından o sırada emin olmadığını belirtmiştir. Brad'in tek yapmak istediği şey lazer tabancası ile Nelson'a şaka yapmaktı fakat şaka pek istediği gibi sonuçlanmamıştı çünkü oyuncak sandığı tabanca aslında gerçekti ve tabancanın Nelson'ın göğsünde açtığı delik Brad'i şaşkına çevirmişti. Brad her ne kadar Nelson'ı kasten öldürmemiş olsa da cinayet cinayetti ve cezasız kalamazdı.

Yargıç Dante Brad'e Tom'u neden öldürdüğünü sorduğunda Brad, Tom'un sürekli araştırmalarını Brad'den uzak tuttuğunu ve bundan hoşlanmadığını belirtmiştir. Brad ayrıca cinayetin kazara işlendiğini belirtmiş ve eğer Tom kendisini tabanca hakkında uyarmış olsaydı, şu anda Gözlemci-1 ile Marsta olacak olduğunu söylemiştir. Brad'in itirafını dinleyen Dante, Brad'i sekiz yıl hapse mahkum etmiştir.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki