Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Brett Darby

1.262pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Brett Darby
BrettDarby.png
Profili
Tam Adı Brett Darby
Uyruğu Birleşik Krallık Bayrağı.png Birleşik Krallık
Boyu 5'6" (1,68 m)
Yaşı 48
Ağırlığı 150 lbs (68 kg)
Göz Rengi Mavi
Kan Grubu A+
Durumu Hayatta
Vakalar Söyle, Dost ve Öyle Öl

Brett Darby (d. 1968) Söyle, Dost ve Öyle Öl vakasında bir şüphelidir.

Profili

Brett, 48 yaşında bir hareket yakalama aktörüdür. Brett kısa kahverengi saçlı ve mavi gözlüdür. Üzerinde hareket yakalama benekleri bulunan bir hareket yakalama kostümü giymekte ve başına kamera bağlantılı metal bir kep takmaktadır. Brett'in ayrıca pavlova yediği, deniz ürünlerine alerjisi olduğu ve mağara keşfine çıktığı bilinmektedir.

Vakadaki Rolü

Oyuncu kurbanın senaryosunun üstünde Brett'in hareket yakalama noktalarını bulduktan sonra kendisi ile konuşmak istemiştir. Brett, Jackson'ı hayatı boyunca tanıyordu ve ölümüne üzülmüştü. Dediğine göre ikisi birlikte büyümüştü ve kurban, ne zaman yeni bir film çekecek olsa kendisine çalışabileceği bir işinin olmasını sağlardı.

Oyuncu daha sonra Brett'in, kurbanın filminde günde 17 saat çalıştığını gösteren çalışma programını bulmuş ve kendisine bunu sormak istemiştir. Dediğine göre kurban, daha çok insan filmden ayrıldıkça boşlukları doldurmaya çalışmış, bunun üzerine de kendisini daha fazla iş bindirerek arkadaşlıklarını suistimal etmeye başlamıştı. Bu durumda Brett'i uyku da dahil bir çok işi yapmaktan alıkoyuyordu.

Soruşturmanın sonunda Jermaine Waaka'nın tutuklanması ile Brett suçsuz bulunmuştur. Fakat oyuncu daha sonra, Jack Archer ile birlikte elf kılığına girerek kendisi ile SOMBRA'nın filmde ne gibi bir rolü olduğu üzerine konuşmak istemiştir. Brett'in anlattığına göre buçukluklar denilen genç oyuncular ortadan kaybolmuş ve film setinde mavi bir adam görülmüştü. Bu mavi adamın Marshall Metcalf olabileceğini düşünen oyuncu, seti aramaya karar vermişti.

Ek Bilgi

  • Brett, İngiliz aktör Andy Serkis'in oyundaki halidir.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki