Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Brett Nolan

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments5 Share

Şüpheli
BrettNolan.png
Profili
İsmi

Brett Nolan

Boyu

5'10" (1,78 m)

Yaşı

28

Ağırlığı

180 lbs (81 kg)

Göz rengi

Yeşil

Kan grubu

A+

Durumu

Hayatta

Vakalar

Vahşi Vahşi Ölüm
Ölüm Halısı

Brett Nolan (d. 1986), film prodüktörü Horace Foster'ın öldürüldüğü Vahşi Vahşi Ölüm (Vaka #33/89)'de ve Tyler Snakes'in öldürüldüğü Ölüm Halısı (Vaka #38/94)'nda bir şüphelidir.

Profili

Brett, 28 yaşında, kısa, sarı saçları olan, yeşil gözlü bir adamdır ve Horace'ın, Abitbol & Sons stüdyoları tarafından çekilen "The Ornery Die Last" adlı filminde başrol oyuncusudur. Brett genel olarak mavi kareli bir gömleğin üzerine kahverengi bir yelek giymekte ve başına bir kovboy şapkası takmaktadır. Ayrıca boynunda kırmızı bir boyun atkısı ile yeleğinin sol yakasında Ütopyalılar Tarikatının sembolü vardır. Tüm bunların yanında Brett'in kovboy çizmeleri giydiği, tekila içtiği ve poker oynadığı bilinmektedir.

İkinci görünüşünde Brett, ilk görünüşünden tamamen farklıdır. Bu sefer siyah bir smokin giymekte ve smokininin sağ yakasına bir gül ile sol yakasına malum rozeti takmaktadır. Bu vakada Brett'in Nevraks kullandığı ve "Ölümün Nefesi" filmini izlediği öğrenilmiştir.

Vakalardaki Rolü

Vahşi Vahşi Ölüm

Şişe Etiketi.png

"Seninle çalışmayı sabırsızlıkla bekliyoruz!"

Ekip, Horace'ın evinde, üzerinde bir mesaj ile garip bir sembol bulunan mavi bir şişe bulduktan sonra bunu analiz etmesi için Russell Crane'e göndermişlerdir. Russell'ın dediğine göre sembol, Ivywood'da faaliyet gösteren Ütopyalılar Tarikatına aitti. Anlatılanlara göre Tarikat, müritlerine belli bir ödeme karşılığında sonsuz hayat ve şöhret sunmaktaydı. Ayrıca Brett'in, Tarikat'ın sözcülüğünü yaptığını bilen Russell, ekibi kendisine yönlendirmiş ve ekip, Horace'ın "The Ornery Die Last" filminin başrol oyuncusu olan Brett'i vakaya dahil etmişlerdir.

Dediğine göre Brett, aslında Horace'a, Ütopyalıların emirleri doğrultusunda içinde sözde iksir bulunan mavi şişeyi vermemeliydi fakat vermesinin amacı, Horace ile ölene kadar dost olduklarını göstermek idi. Brett, uzun zamandır Horace ile çalışmak için fırsat kolluyordu fakat yakaladığı bu şans, Horace'ın ölümü ile kısa sürmüştü.

Vaka89Heykel.png

Brett'in Horace'a, Ütopyalıların düşmanı olduğunu belirtmek için verdiğ heykel.

Ekip daha sonra yemek kamyonunda, üzerinde Ütopyalıların ters sembolünün bulunduğu bir at heykeli bulmuşlar ve Brett, bunun bir tür hakaret olduğunu belirtmiştir. Dediğine göre sembolün ters olması, Tarikat'ın düşmanlarını temsil etmekte, bu da Horace'ın bir düşman olduğu anlamına gelmekteydi. Ütopyalılar Horace'ın filmini, kendi istedikleri şekilde yazdığı müddetçe mali yönden destekleyeceklerini belirtseler de Horace, filmin Ütopyalıların istedikleri gibi olmasını kabul etmemişti. Tarikat bu durumu hiç hoş karşılamamış, bu yüzden Brett, Horace'ın Ütoplayı yapımı senaryosunu kabul etmemesine cevap olarak, üzerinde Ütopyalıların ters sembolünün bulunduğu at heykelini vermişti.

Vaka89Kart.png

"Bize ihanet edene
Yıldızlar onun ruhunu yargılasın. Çünkü onlar, Gezegen karanlıktan temizlenene kadar bizi izleyecekler."

Vakanın sonunda cinayetin nedeninin yapılan bir sahtekarlıktan kaynaklandığının ortaya çıkması ile Brett'i suçsuz olduğu anlaşılmıştır, fakat ekibin henüz kendisi ile işi bitmemişti. Horace'ın evini bir kez daha arayan ekip orada, üzerinde kriptik bir mesaj yazan bir kart bulmuşlar ve bunu Russell'a göstermişlerdir. Russell'ın dediğine göre kartın oraya bırakılmasının amacı, Ütopya Tarikatına ihanet ettiği için Horace'ın ruhunun yargılanmasını sağlamak idi, ki bu da ekibi bir kez daha Brett ile konuşmaya itmişti. Oyuncunun kartı Horace'ın evinden alması Brett'in hoşuna gitmemişti, çünkü Horace'ın yargılanması gerektiğine inanmaktaydı. Brett aynı zamanda Horace'ın evine girerek kartı oraya bıraktığını da itiraf etmiştir. Ütopyalılar'ın "The Ornery Die Last" adlı filminde Horace'ın kendileri tarafından yazılan senaryoyu kullanmayı reddetmesini fark etmeleri sonucunca Brett, Horace'ın Ütopyalılara karşı işlediği suçun cezasını çekmesi amacı ile kriptik kartı oraya bırakmıştı.

Konuşmanın bitiminde Brett, Russell'ın da bir zamanlar bir Ütopyalı olduğunu, fakat yıllar önce Tarikat'a ihanet etmiş olduğunu söyleyerek asıl bombayı patlatmıştır. Brett'in iddiasını kaçıkça bulan Frank, ikinci bir emre kadar oyuncuya bir gözünün Brett'in üstünde olmasını söylemiştir.

Ölüm Halısı

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki