Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Brian Chua

1.262pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Brian Chua
BrianChua.png
Profili
Tam Adı Brian Chua
Uyruğu Singapur Bayrağı.png Singapur
Boyu 5'5" (1,65 m)
Yaşı 24
Ağırlığı 149 lbs (68 kg)
Göz Rengi Kahverengi
Kan Grubu AB+
Durumu Hayatta
Vakalar Aşkın Bıçağı Kördür

Brian Chua (d. 1992) Aşkın Bıçağı Kördür vakasında bir şüphelidir.

Profili

Brian, 24 yaşında bir havuz temizlikçisidir. Brian, kısa siyah saçlı ve kahverengi gözlüdür ve başının üstünde bir adet güneş gözlüğü vardır. Aynı zamanda havuz yaka kartı takmakta ve elinde havuz kepçesi ile dolanmaktadır. Brian'ın ayrıca silat yaptığı bilinmektedir.

Vakadaki Rolü

Oyuncu, kurbanın şapkasında havuz temizleme kimyasallarından kalıntılar bulduktan sonra Brian ile konuşmak istemiştir. Öldüğünü duyunca şaşıran Brian'ın dediğine göre Constance, diğer zengin insanlar gibi burnu havada ve kendini beğenmiş değildi. Anlattığına göre Constance, işine karışılmasına karşı sert çıksa da onun dışında iyi birisiydi iyi bahşiş bırakırdı.

Oyuncu, daha sonra Brian'ın kurbandan altığı 1500 Singapur Doları değerindeki çeki bulmuş ve Brian'a bunu sormak istemiştir. Oyuncu Brian'ın kendisinden bir şey sakladığını düşündüğünde Brian, bir şey saklayanın kendisi değil kurban olduğunu söylemiştir. Brian, bundan birkaç yıl önce kurbanı başka bir kızla öpüşürken görmüştü. Constance bunun üzerine skandal çıkmaması için kendisine konuşmaması karşılığında para vermiş, tabii havuz temizlemekle pek para kazanılmadığı için de bu, kendisinin işine gelmişti.

Soruşturmanın sonunda Anbu Devanesan'ın tutuklanması ile Brian suçsuz bulunmuştur.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki