Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Brian MacKenzie

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments4 Share

Şüpheli
BrianMackenzie.png
Profili
İsmi

Brian MacKenzie

Boyu

5'10" (1,78m)

Yaşı

40

Ağırlığı

180 lbs (81 kg)

Göz rengi

Yeşil

Kan grubu

0+

Durumu

Hayatta

Vakalar

Ormana Doğru

Brian MacKenzie (d. 1974), Paula Mahler'in öldürüldüğü Ormana Doğru (Vaka #27/83)'da bir şüphelidir.

Profili

Brian, 40 yaşında, kısa, kahverengi saçları olan, yeşil gözlü bir adamdır. Kanada Kraliyet Atlı Polisinin bir mensubu olan Brian, genel olarak kırmızı bir dağcı polis üniforması giymekte ve başına bilindik bir korucu şapkası takmaktadır. Bunun yanında üniformasının sağ tarafında bir tane kalp içinde at rozeti takmaktadır ve sol çenesinde bir tane şişlik vardır. Tüm bunların yanında Brian'ın düğüm atmayı bildiği, yürüyüş çizmeleri giydiği ve ağaç mantarları ile temasta olduğu bilinmektedir.

Vakadaki Rolü

Dağcı Rozeti.png

Brian'ın Rozeti.

Brian, ekip Paula'nın kampında bir tane Dağcı rozeti bulduktan sonra vakaya dahil olmuştur. Rozetten seri numarası alan ekip, numarayı Hannah Choi'ye gösterdikten sonra rozetin Brian'a ait olduğunu ve Paula'nın kampında en son kendisinin görülmüş olduğunu öğrenmişlerdir. Brian'ın üstleri ile temasa geçen Hannah, Brian'ın Logan's Pass'te kamp yaptığını öğrenmiştir. İşin ilginç yanı ise Brian'ın kampının Paula'nın kinin hemen yakınında olması idi, bu da ekibi Brian ile konuşmaya yönlendirmiştir.

Brian'a rozetini vermek için giden ekip, kendisine öldürülen Paula Mahler'i tanıyıp tanımadığını sormuşlardır. Brian, Paula'nın öldürüldüğünü duyunca şoka uğramış, fakat şaşırmasına rağmen, komşusu hakkında bir takım gerçekleri de anlatmaktan geri kalmamıştır. Dediğine göre Paula'nın yetersizliği yüzünden neredeyse her zaman ona yardımda bulunmak zorunda kalıyordu.

Ekibin daha sonra Paula'nın kampında bir kayıt cihazı bulmaları üzerine Brian ikinci kez ekibin gündemine giriş yapmıştır. Cihaz feci derecede parçalara ayrılmış olduğu için ekip, tekrardan Hannah'nın yardımına ihtiyaç duymuşlardır. Hannah'nın dediğine göre kaydı yapan şahıs Brian idi ve Fransızca konuşmaktaydı, aynı zamanda atına zarar vermiş olduğu içinde Paula'ya karşı oldukça öfkeliydi.

Paula'nın, Brian'ın atı olan Biffendecker'a çikolata verip atı hasta etmesi Brian'ın hiç hoşuna gitmemişti. Atı olmadan KKAP'de bir işe yaramayacağını bilen Brian, çikolatanın ata zararlı olduğunu öğrendikten sonra atını iyileştirmek zorunda kalmıştı. Brian her ne kadar bu durumdan ötürü ağır bir şüpheli olsa da, vakanın sonunda cinayet sebebinin başkaldırıştan gelen bir hayal kırıklığı olduğunun anlaşılması ile serbest bırakılmıştır.

Ekibin daha sonra tekrardan Paula'nın kampında, üzerinde Uyurgezer'in (Geceleri ormandan çıkıp insanları kaçırdığına inanılan yaratık) maskesinin bulunduğu bir muska bulup bunu Hannah'ya gösterdikten, ve muskanın efsanevi yaratığa karşı koruma amacı taşıdığını öğrendikten sonra Brian ile bir kez daha konuşmak zorunda kalmışlardır. Frank, her ne kadar bir atlı polisin muska gibi şeylerden koruma medet ummasını saçma bulsa da Brian, kendi güvenliğini ciddiye aldığını ve bunun amacının kişisel değil, tedbir amaçlı olduğunu söylemiştir.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki