Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Bronwyn Peters

1.262pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Bronwyn Peters
BronwynPeters.png
Profili
Tam Adı Bronwyn Peters
Uyruğu Yeni Zelanda Bayrağı.png Yeni Zelanda
Boyu 5'7" (1,70 m)
Yaşı 46
Ağırlığı 140 lbs (63 kg)
Göz Rengi Yeşil
Kan Grubu 0-
Durumu Hayatta
Vakalar Söyle, Dost ve Öyle Öl

Bronwyn Peters (d. 1970) Söyle, Dost ve Öyle Öl vakasında bir şüphelidir.

Profili

Bronwyn, 46 yaşında bir oyuncu seçim direktörüdür. Bronwyn, kısa kahverengi saçlı ve yeşil gözlüdür ve üzerine gri bir tişört ile mavi kot ceket giymektedir. Aynı zamanda gözlüklüdür ve boynunda bir adet koru madalyası vardır. Bunların yanında Bronwyn'in pavlova yediği, deniz ürünlerine alerjisi olduğu ve mağara keşfine çıktığı bilinmektedir.

Vakadaki Rolü

Oyuncu, kurbanın megafonunda Bronwyn'in parmak izlerini bulduktan sonra kendisi ile konuşmak istemiştir. Bronwyn, oyuncunun ilk kendisinden şüphelendiğini ima etmiş ve birlikte çalıştığı biriyle evli olmanın kolay olmadığını dile getirmiştir. Fakat dediğine göre evlilikleri bir şekilde yürüyordu ve oranın ragbi barında her şeyi tatlıya bağlarlardı. Bronwyn'in ragbi barından bahsetmesi üzerine oyuncu orayı arayama koyulmuştur.

Oyuncu daha sonra Bronwyn ile kurbanın kavgasını gösteren bir kamera kaydı bulmuş ve kendisine bunun nedenini sormak istemiştir. Dediğine göre kurban kendisine güvenmemekte ve kitap okumak veya mağara keşfine çıkmak gibi faaliyetlere yönlendirmekte, diğer yandan da kendisine danışmadan arkasından rol dağıtımı yapmaktaydı. Bronwyn, her ne kadar yedilemenin ikisinin bebeği olacağını düşünse de kurban, bencillik ederek her şeyin kontrolünü ele geçirmek istiyordu.

Soruşturmanın sonunda Jermaine Waaka'nın tutuklanması ile Bronwyn suçsuz bulunmuş fakat oyuncu, kendisinin filmde oynayan bir takım gençleri gönderdiğine ve bunun karşılığında yüklü miktarda para aldığına dair kanıt bulunca kendisini tekrardan sorguya almıştır. Bronwyn'in dediğine göre filmin sponsorlarından biri, belli bir grup gence buçukluk rolü vermesi ve onlara uçak bileti alması karşılığında kendisine yüklü miktarda para vermişti. Bu gençler muhtemelen SOMBRA üyeleri, malum sponsor da SOMBRA'nın paravanlarından biriydi. Bronwyn'in anlattığına göre bu gençler aynı zamanda farklı kıtalara gönderilmekteydiler.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki