Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Brooke Chase

1.260pages on
this wiki
Add New Page
Comments4 Share

Şüpheli
BC.png
Profili
İsmi

Brooke Chase

Boyu

5'5" (1,65m)

Yaşı

52

Ağırlığı

132 Ibs (60kg)

Göz rengi

Kahverengi

Kan grubu

0+

Durumu

{{{durumu}}}

Vakalar

{{{vakalar}}}

Esas Sayfa: Brooke Chase

Brooke Chase (d. 1961), Samuel Rye'ın öldürüldüğü borsa binasının dibindeki Greene Kumarhanesinde yöneticidir, yani Alden Greene adına çalışmaktadır. Brooke ayrıca Borsadaki Kan (Vaka #12)'da bir şüphelidir.

Profili

Brooke, 52 yaşında, kısa kıvrımlı açık sarı saçlı ve kahverengi gözlü bir kadındır aynı zamanda gözlük takar. Boynunda elmas bir kolyesi vardır. Mavi gömleğin üstüne mor bir ceket giyer. Brooke aynı zamanda yüz kremi ile diş ipi kullanır.

Vakadaki Rolü

Ekip Brooke ile ilk olarak Samuel Rye'ın öldürüldüğü işlem katını inceledikten sonra konuşmuşlar ve Brooke ekibi Jack Ryan'a yönlendirmiştir. Daha sonra ekip Brooke ile Samuel'in cinayetten kısa bir süre önce kavga ettiklerini öğrenmişlerdir. Vakanın sonunda katil olan Harry Krane yakalandıktan sonra Brooke serbest bırakılmıştır. Aynı vakanın ek soruşturmasında kumarhanedeki samuray miğferinin üstünde kan olduğunu söyleyen Brooke ekipten miğferi incelemelerini istemiştir. Analiz sonucunda kanın aslında asırlar önce o miğferi giyen samuraya ait olduğu öğrenilmesi Brooke'u rahatlaşmıştır.

Vakalar

Also on Fandom

Random Wiki