Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Bruce Anderson

1.264pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Şüpheli
BA.png
Profili
İsmi

Bruce Anderson

Boyu

6'2" (1,89m)

Yaşı

44

Ağırlığı

180 Ibs (81kg)

Göz rengi

Kahverengi

Kan grubu

A-

Durumu

Hayatta

Vakalar

Karındeşen Ve Geyik
Bahar Tatili Katliamı(adı geçti)

Bruce Anderson (d. 1969) Bilim-Kurgu hayranı olan B-Sınıf aktördür. Aynı zamanda Bruce, Karındeşen Ve Geyik (Vaka #37)'te bir şüphelidir.

Profili

Bruce 44 yaşında, alnının sağ tarafına doğru biraz kıvrık kısa siyah saçlı 6'2" (1,88m) boyunda bir adamdır. Koyu kahverengi gözleri ve ağzının yanına kadar uzanan gür bıyıkları vardır. Ağzının altında çok küçük bir sakalı vardır. "Profesyonel" yazılı, üzerinde Bilim-Kurgu festivalinin kolyesini takar. Yeşil bir kazağın içine mor gömlek giyer. Bruce 180 Ibs ağırlığındadır ve kan grubu A-'tir. Ayrıca Bruce protez yapıştırıcı kullanır ve makyaj yaptığı bilinmektedir.

Vakadaki Rolü

Bruce, Alex'in de büyük bir hayranı olduğu, B-Sınıf bir aktördür. Karındeşen ve Geyik'te ekip Alex'e Bruce'un Irma Anderson'ın erkek kardeşi olduğu söylenince Alex şaşırmış fakat ne pahasına olursa olsun Bruce ile tanışmaya karar vermiştir. Ekip Irma'ya Bruce'un nerede olduğunu sormuş ve oyuncu ile Alex her ikisi onu karşılamaya gitmişlerdir. Bruce ile tanıştıktan sonra Alex inanamamış ve sevinç gözyaşları dökmüştür.

Bruce'un Sahte Çenesi.png

Bruce sahte çenesini ekibe gösterirken.

Ekip suç mahallinde Bruce'un cüzdanını bulduğunda Bruce tekrar sorguya alınmıştır. Bruce bunu gizlemek için kullandığını, hayranlarını sevdiğini fakat bazı hayranlarını anlamadığını söylemiştir. Ekip ona neden fotoğrafta çenesinin daha küçük göründüğünü sorunca Bruce öfkelenmiş ve çenesinin sahte olduğunu söylemiştir. Ayrıca ekibin gözünün önünde sahte çenesini çıkarmıştır. Bruce, Joe tarafından birkaç kez yakalandığını, Joe'nun kendisine şantaj yapmaya çalıştığını ve kariyerini yok etmeye çalıştığını söylemiştir.

Bahar Tatili Katliamı'nda Bruce'un ismi geçmiştir. Kurt Leary, "Bahar Tatili Piranhaları" adlı bir film çekmek istediğini söylemiş fakat ekip buna izin vermemiştir. Ancak Kurt pes etmemiş ve belki Bruce Anderson'ın da içinde bir yıldız olabileceğini söylemiştir.

Ek Bilgi

  • Bruce, lokantada garson olan Irma Anderson'ın erkek kardeşidir.

Vakalar

Also on Fandom

Random Wiki