Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Bryan Vigman

1.266pages on
this wiki
Add New Page
Comments18 Share

Şüpheli
BryanVigman.png
Profili
İsmi

Bryan Vigman

Boyu

5,7" (1,70m)

Yaşı

38

Ağırlığı

187 Ibs (85 kg)

Göz rengi

Yeşil

Kan grubu

B+

Durumu

Hayatta

Vakalar

Ölüm İşareti(tutuklandı)
Rorschach Azraili(adı geçti)

Bryan Vigman, Ölüm İşareti (Vaka #39)'nde Tyler Wright'ın katilidir.

Profili

Bryan, Grimsborough Üniversitesinin 38 yaşındaki güvenlik şefiydi. Bryan, mor bir bisiklet kaskı takar ve mavi bir gömlek giyer. Gömleğinin üstünde ise sarı bir kazak bulunur ve sağ göğsündeki cepte siyah bir kalem bulundurur. Sol göğüsünde ise "OYLAR MADISON'A" yazılı bir rozet takmaktadır. Bryan aynı zamanda tırnaklarını yemekte, bisiklet sürmekte ve bilgisayar korsanlığı bilmektedir.

Vakadaki Rolü

Bryan, soruşturmaya ilk dahil olduğu sırada dediğine göre Dekan'ın ofisinde cesedi görür görmez 911'i aramıştı. Aynı zamanda Üniversite'de bir yerde saklanan kaçak mahkumdan da haberi olan Bryan, kaçak mahkum hakkında araştırma yapmış ve eşkalini kampüsün her yerine asmıştı. Bryan aynı zamanda daha önce yaşanan olaylar yüzünden kampüste dışarıya çıkma yasağı ilan etmişti.

Oyuncu daha sonra Bryan'ın daha önce polis akademisinden atılmış olduğunu öğrenmiş ve kendisi ile bunun hakkında konuşmak istemiştir. Dediğine göre Bryan, uyuşturucu kullanırken yakaladığı bir öğrenciyi üstlerine şikayet edecekti fakat aynı maddenin kendi dolabında bulunmasından ötürü olay yanlış anlaşılmış ve Bryan, kendisini izah etmesine izin verilmeden polis akademisinden kovulmuştu. Bryan aynı zamanda yasağı çiğneyen bir kaç öğrencinin akıllı telefonlarına korsanlık yaparak girdiğini itiraf etmiştir. Bryan ile konuştuktan sonra oyuncu, Bryan'ın taktığı bisiklet kaskı sayesinde Bryan'ın sürekli bisiklet bindiğini fark etmiştir.

Soruşturmanın sonunda tüm delillerin kendisine işaret etmesi ile Tyler'ı öldürenin Bryan olduğu ortaya çıkmıştır. Dediğine göre Bryan, bisikletini onardığı sırada bir öğrenciyi, Tyler'ın Friendnet üzerinden sınav sorularını paylaşacağından bahsederken duymuştu, bu da Bryan'a göre akademik sahtekarlık demekti. Hiç vakit kaybetmeden Tyler'ı spor salonunda bulan Bryan, Tyler'ı sürükleyerek Dekan'ın ofisine götürmüş ve Dekan'ın ofiste olmayışını fırsat bilen Tyler, Bryan ile dalga geçmiş ve ailesinin onu kovduracağını söylemiştir. Kopyacı ve sahtekarlara karşı tahammülü olmayan Bryan, Tyler'ın ukalalığı karşısında orada bulduğu mektup açacağını eline alalak Tyler'ı bununla defalarca kez bıçaklamış, daha sonra da alnına fosforlu kalem ile "ALÇAK" yazarak oradan uzaklaşmıştı. Buna karşılık Jones, Bryan'ı kınayarak kopyacılığın cezasının ölüm olmadığını dile getirmiştir. Mahkeme de ise Yargıç, Bryan'ın birisini öldürerek ona ceza kesmiş olmasından hoşlanmamış ve Bryan'ı müebbet hapisle cezalandırmıştır.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki