Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Bubba Wyatt

1.265pages on
this wiki
Add New Page
Comments6 Share

Şüpheli
BubbaWyatt.png
Profili
İsmi

Bubba Wyatt

Boyu

5'10" (1,78m)

Yaşı

35

Ağırlığı

230 lbs (104 kg)

Göz rengi

Mavi

Kan grubu

B-

Durumu

Hayatta

Vakalar

Hiçbir Yere Giden Yol(tutuklandı)

Bubba Wyatt (d. 1980), Cal Stark'ın öldürüldüğü Hiçbir Yere Giden Yol (Vaka #39/95)'da bir şüphelidir.

Profili

Bubba, 35 yaşında, omuz uzunluğunda kahverengi saçları olan, mavi gözlü bir adamdır. Ren Kanyonu'nda bulunan Kristal Kafatasları adlı motorcu çetesinin lideri olan Bubba, genel olarak bilindik bir deri motorcu yeleği giymektedir. Yeleğinin sol yakasında bir adet ABD bayrağı ile demir haç, sağ yakasında ise kendi çetesinin arması bulunmaktadır. Aynı zamanda bıyıklıdır, güneş gözlüğü takar ve göğsünde bir tür dövme vardır. Tüm bunların yanında Bubba'nın barbekü sosu yediği bilinmektedir.

Vakadaki Rolü

Ekip Cal Stark cinayeti soruşturmasının özetini geçtikleri sırada karakola gelen Bubba, Cal için "motorcu cenazesi" düzenlemek amacı ile ekipten Cal'in cenazesini almak istemiş fakat Frank, Bubba'nın bu isteğini reddederek Bubba'yı şüpheliler listesine eklemiş ve sorgu için sorgu odasına yollamıştır. Ekibin bilmek istedikleri şey, Bubba'nın Cal'i nasıl tanıdığı idi. Dediğine göre Cal, çetenin genç bir üyesiydi ve diğer bütün motorcular onu sevmekte ve saymaktaydı.

Ekip daha sonra, üzerinde Kristal Kafatasları Çetesi tarafından üzerine mesaj bırakılmış bir kafatası bulmuşlardır ve mesajda hiç bir yere kaçamayacağı yazmaktaydı. Bunu bir tehdit olarak algılayan ekip, Bubba'yı ikinci kez sorguya almışlardır. Ekip kendisine mesajı sorduklarında Bubba, bunun aslında dostane bir hatırlatma olduğunu belirtmiştir. Cal, Kristal Kafatasları Çetesini terk etmek istiyordu fakat Bubba buna müsaade edemezdi çünkü motorcu kanunlarına göre çeteyi terk etmek, motorcu kardeşlerini yok saymak demekti.

Bubba vakanın sonunda suçsuz bulunmuş fakat Amir Marquez'in Ana Herdez'i rahatlatmak adına yürüttüğü ekstazi operasyonunda tutuklanmıştır.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki