Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Bulldog

1.262pages on
this wiki
Add New Page
Comments37 Share

Şüpheli
Bulldog.png
Profili
İsmi

Bulldog

Boyu

6'3" (1,92m)

Yaşı

29

Ağırlığı

260 lbs (118kg)

Göz rengi

Mavi

Kan grubu

B+

Durumu

Hayatta

Vakalar

Liman Katili(tutuklandı)

John Bradley (nam-ı diğer: Bulldog, d. 1984) Oakville sokağında iş yapan bir uyuşturucu satıcısı idi. Bulldog aynı zamanda Bart Williams'ın bir tanıdığı ve Liman Katili (Vaka #4)'de Dan Broke'un katilidir.

Profili

Bulldog 29 yaşında ve kızıl saçlı bir adamdır. Mavi kot ceket giyer ve sağ göğsünde kuru kafa rozeti vardır. Aynı zamanda kızıl sakallıdır ve ceketinin altında gri kazak giyer. Sağ boynunda kendi sembolü olan etrafı tasmalı bir "B" harfi dövmesi mevcuttur. Bulldog aynı zamanda solaktır.

Vakadaki Rolü

Ekip üstünde kod bulunan uyuşturucu yüklü bir çanta buldular ve Bart Williams'a anlamını sordular. Bart'ın dediğine göre çanta Bulldog'a aitti. Bulldog ile konuştuktan sonra adamın "mekanını" incelediler ve üzerinde kan bulunan bir poster buldular. Kan Dan'e aitti. Daha sonra ise üzerinde aynı B harfi olan bir çakı buldular. Tekrar Bart ile konuştuktan sonra Bart ekibe çakının Bulldog'a ait olduğunu söyledi. En sonunda ekip Bulldog'u yakaladı. Bulldog'un Dan'i öldürme sebebi Dan'in ona 2000$ olan borcunu ödemek istememesiydi.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki