Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Burt Montana

1.264pages on
this wiki
Add New Page
Comment1 Share

Burt Montana.png
Burt Montana

Burt Montana Lanetli Tapınak'da kurbandır.

Profili

Burt, kısa kahverengi saçları olan, yeşil gözlü bir arkeologdu. Öldürüldüğü sırada Burt, beyaz gömleğin üzerine kahverengi bir ceket giymekte ve ayrı renkte bir maceracı şapkası takmaktaydı.

Cinayetin Detayları

Oyuncu ve Amy Young, Bürt'ü Aztek harabelerinin orada, ortadan ikiye yarılmış ve bir adak misali kurban edilmiş halde bulmuşlardır. Bunun üzerine oyuncu Burt'ün cesedini otopsi için derhal Roxie Sparks'a göndermiştir.

Bürt'ün göğsündeki iri yarığı fark eden Roxie, kurbanın kalbinin yerinde olmadığını belirtmiştir. Burt katili tarafından önce bayıltılmış, bağlanmış ve ortadan ikiye kesilmişti fakat Amy ve oyuncunun bundan emin olmaları için ilk önce cinayet silahını bulmaları gerekmekteydi. Ayrıca katil, Burt'ün kalbini yerinden söktüğü sırada Burt halen hayattaydı. Roxie, kurbanın cesedinin üzerinde DNA ve benzeri kalıntılar bulamasa da kurbanın bileklerinde kırmızı biber kalıntılarına rastlamıştır, bu da katilin kırmızı biber yediğini göstermekteydi.

Oyuncu daha sonra Burt'ün kalbini bulmuş ve bunun Burt'e ait olduğunu doğrulamak için Roxie'ye göstermiştir. Roxie kalbin kurbana ait oluğunu doğrulamış fakat kalbin üstüne belirli bir biçimde saplanmış olan iğnelerin ne anlama geldiğini anlayamamıştı. Tam bu sırada Russell Crane devreye girmiş ve iğnelerin şeklinin bir takımyıldızını andırdığını belirtmiş ve bu durumda katilin astonomiden anlıyor söylemiştir. Ekip cinayet mahalline bir kez daha baktıktan sonra bu sefer kanlı bir hançer bulmuşlar ve bunun cinayet silahı olduğunu doğrulamışlardır.

Katil ve Nedenleri

Katil, kurbanın asistanı olan Louis Scripps'tir.

Amy ve oyuncu Louis'i tutuklamaya gittiklerinde Louis, ikilinin neden kendisini tutuklamak istediklerini anlamamış fakat Amy'nin delilleri önüne sermesi ile birlikte oyuncunun soruşturma yeteneklerinin önünde saygıyla eğildiğini dile getirmiştir çünkü, özellikle Burt başta olmak üzere uzaylı teorisine kimse inanmıyordu. Louis, uzaydan gelen bir ırkın mensubu olduğuna inanmaktaydı fakat bu, Amy için ipin ucunun kaçtığı anlamına gelmekteydi. Louis, bunun üzerine ekibe, günümüzden bir kaç yıl önce tarihi bir uzaylı ırkının özelliklerini taşıyor olduğunu fark ettiğini söylemiştir. Dünyada uzaylı bulunmadığı için Louis, kendisini yalnız hissetmekteydi, bu yüzden de uzaylılar ile temas kurmak için Aztek dilini öğrenmesi gerekiyordu. Bunu gerçekleştirmek içinde Louis, Burt'e heykeli bulması konusunda yardım etmiş ve heykelin çalışması için bir kurbana ihtiyacı olduğunu bildiği içinde Burt'ü bıçaklamış, daha sonra Aztek harabelerine götürerek kalbini yerinden sökmüş ve kalbine çiviler saplamıştır, ki heykel ancak bu şekilde konuşabilirdi. Louis ayrıca dünyaya daha fazla uzaylının gelmesi için Aztek Tapınağına kamerasını da bırakmıştı fakat Louis'i yeteri kadar dinleyen Amy, oyuncuya Louis'i mahkeme karşısına çıkarmasını söylemiştir.

Yargıç Dante mahkeme sırasında galaksilerarası davalara bakma yetkisi olmadığını belirtmiş, bu da Louis'i onurlandırmıştı çünkü o, bu dünyadan değildi, tabii onurlanması Dante'nin, dosyalarındaki hezeyanlı olduğuna dair yazıyı fark edene kadar sürmüştür. Dante her ne kadar uzaylılara dünya kanunlarını uygulama yetkisine sahip olmasa da Louis'i, Burt Montana'yı kurban niyetine katletmekten ötürü 30 yıl hapse mahkum etmiştir.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki