FANDOM

Caitlin
Caitlin
Profili
Tam Adı Caitlin (tam adı bilinmiyor)
Göz Rengi Yeşil
Durumu Merhum
Vakalar Vur Deyince Öldürdü(öldürüldü)
Ölüm Bir Kabare(adı geçti)
Kadın Katili'nin Sonu(adı geçti)

Caitlin Vur Deyince Öldürdü vakasında görülen bir yardımcı karakterdir.

Profili

Caitlin, uzun kızıl saçlı bir genç kızdı. Caitlin öldürüldüğü sırada üzerine mavi bir elbise giyiyordu.

Criminal Case'deki Rolü

"Kadın Katili" olduğu düşünülen Joseph Dante'nin katilinin yakalanmasının ardından Gladys Perrin, arkadaşı Caitlin'in parkta kaybolduğunu bildirerek oyuncudan onu bulmasını istemiştir. Bunun üzerine parkı arayan oyuncu, orada üzerinde kanla "İMDAT" yazılı bir mendil bulmuş ve Viola kanın Caitlin'e ait olduğunu doğrulamıştır. Olayda Kadın Katili'nin parmağının olabileceğini düşünen oyuncu Madam Xiang ile bir kez daha konuşmak istemiştir. Xiang, Kadın Katili'ni öldürdüğünü düşünüyordu. Dediğine göre eğer onu öldürmemiş olsaydı, mutlaka sıradaki kurbanına umumi tuvalette saldıracaktı.

Oyuncu bunun üzerine Caitlin'i kurtarmak umuduyla hızla umumi tuvalete gitmiş fakat orada ancak kızın cesedini bulabilmişti. Caitlin'de diğer kurbanlar gibi önce kıyafetleri yırtılmış, ardından da karnı deşilerek öldürülmüştü. Bu da Joseph'in Kadın Katili olmadığını, yani Xiang'ın suçsuz bir adamı öldürdüğünü doğruluyordu.

Galeri