Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Camilla Brown

1.265pages on
this wiki
Add New Page
Comments4 Share

Şüpheli
180px-CB3.png
Profili
İsmi

Camilla Brown

Boyu

5'5" (1,65m)

Yaşı

56

Ağırlığı

120 lbs (55 kg)

Göz rengi

Kahverengi

Kan grubu

A+

Durumu

Hayatta

Vakalar

Elm Köşkü'nün Laneti

Camilla Brown (d. 1957) Hector Fernandez'in öldürüldüğü Elm Köşkü'nün Laneti (Vaka #28)'nde bir şüphelidir.                                                        

Profili

Camilla, 56 yaşında, arkasından toplu kahverengi saçları olan kahverengi gözlü bir kadındır. Saçı örgülü olduğu için üzerinde çok sayıda kıvrım vardır. Dudağının sağ alt kısmında bir ben vardır. Camilla, Maria Sanchez'inkine benzer bir temizlikçi kostümü giyer ve yakasında büyük, altın renginde bir düğme vardır. Ayrıca sol göğsünde altın bir haç vardır. Camilla, 120 Ibs (55 kg) ağırlığındadır ve kan grubu A+'tir. Camilla'nın ayrıca vazelin ile teması olduğu ve tel toka kullandığı da bilinmektedir.

Vakadaki Rolü

Baby Fernandez.png

Aurelio Angelo, Fernandezlerin bebekleri.

Camilla, perili olduğu iddia edilen, kurban Hector Fernandez'in yaşadığı Elm Köşkü'nün temizlikçisidir. Ekip, bir aile fotoğrafı bulduktan sonra Fernandezlerin bebekleri hakkında konuşurlarken, Camilla o arada gelip bebeği perili evin öldürdüğünü söylemiştir. Camilla bunun üstüne ekibin yanına sinsice gelip onları ürküttüğü için özür dilemiş ve perili olduğu söylenen evin temizlikçisi olduğunu dile getirmiştir.

Jones, Fernandez'in bebeklerine ne olduğunu sorduğunda, Camilla evin ruhların doğu kanadında bebeği öldürdüklerini (Hector'da aynı yerde ölü bulundu) söylemiştir. Ayriyeten dadanmaların perili evin o tarafında daha fazla olduğunu, bu yüzden de Hector'ın orayı kapattırdığınıda eklemiştir. Camilla'nın görüşüne göre, Fernandez'in en başta bu eve hiç taşınmaması gerekiyordu. Ayriyeten ruhlar Fernandezin'in burdan çıkmamasına öfkelenince ömce bebeklerini öldürmüş ve Hector evi terk etmeyince aynı şekilde onuda öldürmüşlerdi.

Camilla's Photo of 1841.png

Eski fotoğraf.

Great-grandmother.png

Camilla'nın büyük-büyükannesi İkinci Beatrice.

Dava hakkında araştırma yaparken bir süre sonra, ekip Elm köşkü hakkında bir kitap okur ve Elm köşkünde eskiden oturan bir kadının bir asırlık fotoğrafı bulunduğunu söyledi Yakından baktıktan sonra, Jones kadının Camilla'ya çok benzediğini görünce şok geçirdiğini itiraf etti. Fotoğraf asırlık olduğundan ve hiçbir insan o kadar uzun yaşayamayacağından ekip, fotoğraf üzerindeki silinmiş tarihi ortaya çıkardılar ve fotoğrafın 1841 yılında çekildiğini öğrendiler. Camilla bir hayalet olmadığı sürece 172 yaşında olamazdı. Uzun bir süre bu konuda tartıştıktan sonra, ekip onlara cevap verebilecek tek kişi olduğu için bu konuda Camilla'ya gitmeye karar verdiler. Fotoğraf hakkında soru sorulduğunda, Camilla fotoğraftaki kadının büyük-büyükannesi, II. Beatrice olduğunu ekibe anlattı. O büyük-büyükannesi Elm Köşkünü kendi için kullanılan ve o Elm Köşkü'nde artık korkunç yabancılara ait olduğunu bilse mezarında döneceğini  söyledi. Camilla sonra bir zamanlar büyük Elm Köşkü'nün nesilden nesile evlatlara verildiğini ekiplere anlattı, ama onun kardeşi aile servetini kaybetmişti ve evini satmak zorunda kaldımıştı. O soyunu korumak için ve köşkü sadece yabancılara bırakamazdı o yüzden Fernandez'in 'kahya ve bahçıvan' olarak iş  başvurusunda bulundu.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki