Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Carlos Antonio

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments8 Share

Naomi Suzuki
CarlosAntonio.png
Profili
Tam Adı Carlos Antonio
Göz Rengi Siyah
Durumu Merhum
Vakalar Teker Üzerinde Ölüm(öldürüldü)

Profili

Carlos, kel ve kahverengi gözlü bir sokak yarışçısıydı. Carlos, öldürüldüğü sırada beyaz bir atlet giymekteydi ve üzerinde çok sayıda dövme vardı. Ayrıca altın küpeler ile altın bir kolye takmaktaydı. Aynı zamanda siyah bir keçi sakalına sahipti.

Cinayetin Detayları

Carlos, bir yarış arabasının kaputuna bağlanmış ve kafasının beton ile olan sürtünmesinden ötürü kafatası ikiye yarılmıştı, kısacası yarış arabası ile ölene kadar işkence edilmişti. Roxie'nin dediğine göre Carlos'un ölüm nedeni gayet açıktı fakat her şey bununla sınırlı değildi. Elinin üzerindeki yara izlerine göre Carlos, öldürülmeden önce katili ile kavgaya girişmiş ve oldukça sert bir yumruk atmıştı, bu da katilin üzerinde şişlik olduğunu göstermekteydi. Ekibin aynı zamanda buldukları direksiyon ve sustalı bıçakta arabanın çalıntı olduğunu, bu da katilin araba mekaniğinden anladığını gösteriyordu.

Daha sonra Amir Marquez, Frank'e eğer hareket etmez ise cinayet silahının (yani yarış arabasının) olay yerinden kaldırılacağını söylemiş ve ekip, bunun üzerine tekrardan cinayet mahallini ziyaret etmişlerdir. Orada şoför koltuğundaki başlığı ve orada bulunan bir havluyu almışlar ve bunların analizi sonucunda katilin elmas küpe taktığını ve dövmesi olduğunu saptamışlardır.

Katil ve Nedenleri

Katil, Oceanic Tattoos'un bir çalışanı ve bir dövme sanatçısı olan Shawn Bailey'dir.

Shawn, anlattıklarına göre Memphis Banach adlı genç kıza ilk gördüğünde aşık olmuştu fakat Memphis ise Carlos'tan hoşlanmaktaydı ve Carlos, her ne kadar kadınlara vurma gibi huyları olsa da aynı şekilde Memphis'ten hoşlanıyordu. Shawn, Memphis'ten Carlos'a şikayet dilekçesi yazmasını talep etmiş fakat Memphis bunu istememişti çünkü, Shawn'ın dediğine göre, Carlos çoktan kızın beynini yıkamıştı. Shawn, daha sonra Carlos'a ayağını denk alması için mesaj atmış fakat bu da sonuç vermemiştir. Memphis'in Carlos ile birlikte olması Shawn'ın canına tak etmişti ve ilk önce bulunduğu yere yakın bir yarde duran bir yarış arabasını çalmış ve dikkat çekmemek şehirde turlayarak için Derek Stone'un partisine gitmiştir. Orada Carlosu gece yarışına çıkmaya ikna edip Derek'in apartmanından çıktıktan sonra Carlos'u bayıltıp arabanın kaputuna zincirlemiş ve beyni bir çilek reçeli gibi akana kadar arabayı son sürat sürmüştür.

Mahkemede Yargıç Dante (Frank'in de yardımıyla), Shawn'a Carlos'u öldürdüğü için 15 yıl, sokak yarışlarına katıldığı için de 5 yıl hapis cezası vermiştir. Shawn, öfkeli bir şekilde masum olduğunu ve tek amacının Memphis'i Carlos'un elinden kurtarmak olduğunu dile getirdiğinde Dante, Shawn'ın tek yaptığı şeyin kızın hayatını daha korkunç hale getirmek olduğunu söylemiş ve son kararını vermişti.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki